|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
flisespikker
|
Ikke jeg heller. Eller forresten, jeg fikk én en gang, men det viste seg etterpå at den egentlig skulle ha vært grønn. Visstnok. Sa hun.
|
|
#122 |
|
ctrl+z
|
Og du er helt sikker på at du ikke er blond?
|
|
#123 |
|
flisespikker
|
"Godtroende på grensen til det kriminelt naive," sa en venn av meg en gang for mange år siden. Men det var sikkert bare en spøk.
|
|
#125 |
|
sasiltranopogol
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
Jeg har skrevet én kommentar til én person, prikken som kom med var bare unødvendig ballast.
|
|
#126 |
|
Passiv
|
Jeg tror noen tenner på å dele ut røde. |
|
|
#127 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg har fått rød på NM i dag av "you know who"
|
|
|
#129 |
|
kamerat
|
|
|
#130 |
|
Passiv
|
Var så lite aktiv på NM, at jeg ikke har fått med meg dette systemet.. |
|
|
#131 |
|
flisespikker
|
Fordi man liker, evt. ikke liker, et innlegg. Eller liker/misliker en bruker. Eller av andre grunner. Men i utgangspunktet er det ment som tilbakemeldinger til enkeltinnlegg.
I kontrollpanelet. Der står det hvor mange poeng du har fått til sammen, og så står det liste over de siste 20 prikkene du har fått, hvem du har fått dem fra, og hva kommentaren var. Har du også gitt prikker, så står det oversikt over disse under de prikkene du har fått.
Man får flere ryktepoeng når man får grønne prikker, og færre poeng når man får røde. Hvor mange poeng man får pr. prikk avhenger (bl.a.) av hvor mange ryktepoeng den som gir prikken har. Ellers har det ingen egentlig praktisk betydning, det er de enkelte tilbakemeldingene som spiller mest rolle for de fleste.
|
|
#132 |
|
Passiv
|
Skillpadda: Takk for svar! |
|
|
#133 |
|
Passiv
|
Fortsatt 10 igjen jeg...eller 9. |
|
|
#139 |
|
Epikur
|
Det var noe med meg og en kam og noen andre. Helt greit, altså. Vi var uenige. Ingen er blitt kalt nek, lakei, fjols eller meeloper, om du skjønner.
![]() |
|
|