Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva var fint i 2008?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-08, 14:42   #121
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva var fint i 2008?

Vi giftet oss! og bryllupsreisen
Ellers var det sikkert mye annet fint som også skjedde i -08

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 14:44   #122
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg ble tante for første gang.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 14:52   #123
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2008 har vært et ganske anonymt år. Ingen fantastisk spennende ting har skjedd, men heller ingen fæle ting- det er jeg jo selvsagt glad for!

Ellers var sommeren fenomenalt fin i år, mann og barn er i toppform, trives fremdeles på jobben, ja, kan ikke klage altså.

Meldte meg jo også inn på FP i 2008, ikke så verst det heller da!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 15:05   #124
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Lillebror som kom i slutten av januar. Verdens største sjarmtroll!
Storebror som fikk satt inn dren i januar, og nå endelig har begynnt å snakke litt (han maser hull i hodet på oss ). Han er en mye mer fornøyd gutt nå!

Såvidt begynnt å få kontakt med min far, stemor og 6 halvsøsken etter 16 år.

Over alt er nok det å se hvor stor glede disse to småtrolla mine har av hverandre. De er bestevenner allerede.

Gammel 30-12-08, 15:09   #125
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2008 var et greit år, med noen høydepunkt og noen dalsider.

Høydere:
Ny jobb
Barnehageplass til lillesøster
Sykkelferie med mann og barn
To nye tantebarn
Nytt kjøkken

+ generelt at jeg er mamma til to fantastiske jenter og har funnet drømmemannen (vi hadde 4 års bryllupsdag i 2008).

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 15:11   #126
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At Peder ble født.
Og at pappas bror var donormatch.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 15:17   #127
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Permisjonen med minstesøs, kost meg uendelig med siste babyen vi skal ha.
Besøk hos broren min i USA i påsken og i høst.
Ny jobb.
Besøk hos Siwa i høst.

Og sånn på verdensbasis er jeg veldig fornøyd med valget i USA.

Gammel 30-12-08, 15:34   #128
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det viktigste positive er at jeg har lært at uansett hvor langt opp i nesa gjørma tyter når man går på trynet skikkelig, så blir man flinkere til å reise seg igjen og børste støvet og gå videre for hver gang.

Og at det er mange der ute som skjønner de problemene jeg har følt at jeg var alene med. Det var fælt - men fint likevel.

Ellers er det fineste med 2008 at ungene mine har det bedre nå. At de er blide, lekne unger som ikke lenger sliter med sykdom og stress.

Og at etter to og et halvt år er jeg mer og mer øredøvende forelsket i drømmeprinsen for hver dag. Vi har hatt den første krangelen, og lært at vi krangler om saken vi ikke er enige om, og at når vi krangler er det ingen av oss som noengang tviler på forholdet eller følelser eller noe som helst. Hender vi tviler på om motparten er videre begavet - men det er helt ok.

Jeg har lært at jeg kan leve sammen med noen uten å være redd og jeg kan stole på en mann igjen. Det er det modigste jeg noengang har gjort.

Også er 2008 året da økonomien omsider kom seg på bena etter skilsmissen - det var en lang vei å gå å få orden på det hele, men nå er det orden i sysakene og alt etterslep er forlengst betalt.

Jeg har fått en venninne også

Også har jeg funnet FP - love ya!

Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 15:46   #129
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å bli kjent med lillebror som ble født i slutten av 2007. Å se storesøster begynne på stor avdeling i en helt ny stor barnehage, og ende opp med verdens søteste og kjekkeste bestevenninne etter noen måneders "prøving" sammen med forskjellige jenter og gutter.

Vår første bilferie, og ikke minst 2 fantastisk uker i Oslo by i en leilighet med bestevenninnen min som nærmeste nabo. Den ferien frister til gjentakelse!!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 16:24   #130
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2008 har vært et bra år!
-Jeg har fått trent ganske bra siden i februar og er i mye bedre fysisk form nå enn jeg har vært på flere år, dette har ført til bedre humør og større overskudd. Jeg har har rett og slett brukt mer tid til meg selv i år.
- Jeg ble kontaktlærer for en fantastisk klasse i høst og stortrives på jobb.
- Jeg ble tante
- Familien hadde en fantastisk sydenferie i Juli som vi lever lenge på.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 17:53   #131
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

2008 har vært et bra år fordi jeg lever et godt liv sammen med Optimistmannen og jentene våre. De lærer stadig noe nytt, og jeg er like stolt hver gang. De er harmoniske og trygge jenter som har det godt uansett hvor de er. Jeg fikk muligheten til å prøve et yrke jeg lenge har drømt om, og jeg stortrives med det. Optimistmannen fikk mer ansvar på jobb, noe han trengte sårt i forhold til trivselen.
Livet består av opp- og nedturer, og 2008 har vært fint i den forstand at vi har kommet oss vel gjennom nedturene, og vi klarer å nyte oppturene.

Gammel 30-12-08, 18:20   #132
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har også fått meg ny jobb som jeg stortrives i. I tillegg klarer storebror seg fremdeles godt på skolen. Vi klarer oss greit økonomisk og har det stort sett bra. Vi har også hatt en kjempefn minnerik tur til Tyrkia hvor også svigermor var med.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 21:56   #133
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg glemte noe - 2008 ble året da jeg lærte at jeg elsker å reise. (Med litt tyvstart året før).

Jeg så New York, Eiffeltårnet, rivieraen, Baden Baden en lørdag kveld med en god venn, Lübeck og mer. Og jeg lærte at jeg - som aldri har vært i Stockholm engang, jeg elsker å reise rundt.

Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 22:49   #134
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Å, glemte å skrive at vi hadde ti års bryllupsdag i 2008

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 23:18   #135
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har hatt et tungt år, men det som er fint er at jeg helt på slutten nå kan glede meg over at det kommer ett nytt år med nye muligheter.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 23:19   #136
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Oi, grattis!

Du glemte å si at det var en høydare å bli mottatt så bra på FP, med åpne armer og inkluderende innstilling.

Ja, fyttipokker. DET var jo hoved høydare, beste ever lizzom.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 12:59   #137
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Å, glemte å skrive at vi hadde ti års bryllupsdag i 2008

Det hadde vi også, men jeg glemte å skrive det.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 14:27   #138
Camilla82
Aktiv

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi fikk en sønn til

Gammel 31-12-08, 14:32   #139
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det beste var å se Vesla utvikle seg så enormt og bli skolejente. Jeg har sjelden kjent så sterkt hvor fantastiske barn er som i sommer og høst. Fine jenta.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 14:56   #140
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette har vært et ordentlig fint år på bådre det ytre og indre plan.

Jeg er utrolig takknemlig for et harmonisk og lykkelig familieliv.
Det var stort at eldstemann ble skolegutt og jeg ser med stolthet og glede hvordan han trives i sin hakket mer selvstendige hverdag.
For meg personlig var det utvilsomt et høydepunkt den dagen jeg ble tilbudt en jobb jeg hadde ønsket meg et års tid - gleden stod i taket! Og det gjør den enda.

Jeg har kanskje ikke noe nyttårsforsett, men mannen og jeg har kommet fram til at vi fra nå av skal være mye mer påpasselig med å ikke la vår hverdagsslitenhet gå utover barna. Det er ikke bare arrbeidsplassen som skal få se oss voksne fra solsiden - det skal de også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.