|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var fint i 2008?- Jeg mestret utfordringene på jobb, og studentene mine fikk tidenes beste karaktergjennomsnitt.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Hva var fint i 2008?Åh! Åh! Åh! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
Sv: Hva var fint i 2008?Har hatt en hel haug oppturer, og like mange nedturer egentlig...
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva var fint i 2008?Lillebror som kom i slutten av januar. Verdens største sjarmtroll!
|
|
|
#5 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Hva var fint i 2008?Jeg ble tante for første gang.
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var fint i 2008?2008 har vært et ganske anonymt år. Ingen fantastisk spennende ting har skjedd, men heller ingen fæle ting- det er jeg jo selvsagt glad for! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva var fint i 2008?Permisjonen med minstesøs, kost meg uendelig med siste babyen vi skal ha.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Hva var fint i 2008?Det viktigste positive er at jeg har lært at uansett hvor langt opp i nesa gjørma tyter når man går på trynet skikkelig, så blir man flinkere til å reise seg igjen og børste støvet og gå videre for hver gang. |
|
|
|
#10 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva var fint i 2008?Å bli kjent med lillebror som ble født i slutten av 2007. Å se storesøster begynne på stor avdeling i en helt ny stor barnehage, og ende opp med verdens søteste og kjekkeste bestevenninne etter noen måneders "prøving" sammen med forskjellige jenter og gutter. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva var fint i 2008?2008 har vært et bra år! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var fint i 2008?2008 har vært et bra år fordi jeg lever et godt liv sammen med Optimistmannen og jentene våre. De lærer stadig noe nytt, og jeg er like stolt hver gang. De er harmoniske og trygge jenter som har det godt uansett hvor de er. Jeg fikk muligheten til å prøve et yrke jeg lenge har drømt om, og jeg stortrives med det. Optimistmannen fikk mer ansvar på jobb, noe han trengte sårt i forhold til trivselen.
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hva var fint i 2008?Jeg glemte noe - 2008 ble året da jeg lærte at jeg elsker å reise. (Med litt tyvstart året før). |
|
|
|
#14 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var fint i 2008?Å, glemte å skrive at vi hadde ti års bryllupsdag i 2008
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
Sv: Hva var fint i 2008?Vi fikk en sønn til
|
|
|
|
#16 |
|
Borte
|
Sv: Hva var fint i 2008?Det beste var å se Vesla utvikle seg så enormt og bli skolejente. Jeg har sjelden kjent så sterkt hvor fantastiske barn er som i sommer og høst. Fine jenta.
|
|
|
#17 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva var fint i 2008?Året begynte tregt, med mye prøving og feiling. Men utpå høsten løsnet det:
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 31-12-08 kl 18:50. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva var fint i 2008?Jeg må si jeg er utrolig takknemlig over tingene som har kommet til meg i året som har gått.
|
|
|
#19 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva var fint i 2008?Studiet jeg går på nå som føles utrolig riktig, og ikke minst de flotte menneskene jeg har på gruppa mi der.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Hva var fint i 2008?At Mannen TM og jeg endelig fikk satt ord på tingene. En annen stor ting var å bli Tanta Streng til lille prinsessen min. Men det er så mange andre ting også: jeg lykkes med det jeg gjør og jeg er lykkelig, Plutten har det bra og er lykkelig, for ikke å snakke om reisene våre det har vært mange av dem det siste året. |
|
![]() |
|
|