|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Vi giftet oss! |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Jeg ble tante for første gang.
![]() |
#123 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?2008 har vært et ganske anonymt år. Ingen fantastisk spennende ting har skjedd, men heller ingen fæle ting- det er jeg jo selvsagt glad for! |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Lillebror som kom i slutten av januar. Verdens største sjarmtroll!
![]() |
#125 |
inn i dimman
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?2008 var et greit år, med noen høydepunkt og noen dalsider.
![]() |
#127 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Permisjonen med minstesøs, kost meg uendelig med siste babyen vi skal ha.
![]() |
#128 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Det viktigste positive er at jeg har lært at uansett hvor langt opp i nesa gjørma tyter når man går på trynet skikkelig, så blir man flinkere til å reise seg igjen og børste støvet og gå videre for hver gang. |
![]() |
![]() |
#129 |
Flink jente
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Å bli kjent med lillebror som ble født i slutten av 2007. Å se storesøster begynne på stor avdeling i en helt ny stor barnehage, og ende opp med verdens søteste og kjekkeste bestevenninne etter noen måneders "prøving" sammen med forskjellige jenter og gutter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva var fint i 2008?2008 har vært et bra år! |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?2008 har vært et bra år fordi jeg lever et godt liv sammen med Optimistmannen og jentene våre. De lærer stadig noe nytt, og jeg er like stolt hver gang. De er harmoniske og trygge jenter som har det godt uansett hvor de er. Jeg fikk muligheten til å prøve et yrke jeg lenge har drømt om, og jeg stortrives med det. Optimistmannen fikk mer ansvar på jobb, noe han trengte sårt i forhold til trivselen.
![]() |
#132 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Jeg har også fått meg ny jobb som jeg stortrives i. I tillegg klarer storebror seg fremdeles godt på skolen. Vi klarer oss greit økonomisk og har det stort sett bra. Vi har også hatt en kjempefn minnerik tur til Tyrkia hvor også svigermor var med.
![]() |
#133 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Jeg glemte noe - 2008 ble året da jeg lærte at jeg elsker å reise. (Med litt tyvstart året før). |
![]() |
![]() |
#134 |
Bokglad
Hvor: Agder
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Å, glemte å skrive at vi hadde ti års bryllupsdag i 2008
![]() |
#136 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?
Ja, fyttipokker. DET var jo hoved høydare, beste ever lizzom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?
Det hadde vi også, men jeg glemte å skrive det.
![]() |
#138 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Vi fikk en sønn til
![]() |
#139 |
Borte
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Det beste var å se Vesla utvikle seg så enormt og bli skolejente. Jeg har sjelden kjent så sterkt hvor fantastiske barn er som i sommer og høst. Fine jenta.
![]() |
#140 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Dette har vært et ordentlig fint år på bådre det ytre og indre plan.
![]() |
|
|