|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Er du og din utvalgte like av utseende?Svigermor har uttalt flere ganger at det er likhetstrekk mellom min mann og meg, og jeg har flere ganger sett andre par som er veldig like.
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Ligner overhodet ikke. Mannen min veier halvparten av det jeg gjør, han har brune øyne, mens jeg har blå, vi har ingen like trekk i det hele tatt.
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?
he, he, som om jeg skulle skrevet det selv
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Ja, de var like, de så mer ut som søsken. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei overhodet ikke. Vi har vel omtrent samme øyenfarge. Jeg er høyere enn ham, veier mer, har bredere kroppsbygning, annen hårfarge og mye mer. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Ja, mange som sier at vi er like |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Weeeee
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Møter støtt og stadig på folk som mener vi ligner på hverandre.
|
|
|
#10 |
|
Tilpasser tittel
|
Ja, de synes jeg er skrekkelig like.. Nesten til at det er litt ekkelt. De ser mer ut som søsken, enn Haakon og Mãrtha.
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, det er vi ikke. Jeg er forholdsvis lys, han er helt mørk (svart hår og skjegg). Ungene er mest like meg av farger, men ansiktet på begge to er veldig like min manns. Minsten er omtrent identisk med faren, bortsett fra at han er veldig lys.
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
|
|
|
#15 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Litt.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vi ligner ikke direkte, men begge er forholdsvis høye med noenlunde lik kroppsbygning. Vi har begge store, blå øyne, men hans er penere og mer iøyefallende. Har aldri fått kommentarer på likhet, men ungene våre er visst dønn lik oss begge uten at vi ser det selv.
|
|
|
#17 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, ikke spesielt. Vi har lik øyefarge (brun-grønne).
|
|
|
#18 |
|
|
Det var derfor jeg fant meg en tier ...
|
|
|
#20 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vi har noen like trekk. Men like vel stor forskjell. |
|
|
|
![]() |
|
|