|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sushi for nybegynnereKan jeg også kanskje bli med?
|
|
|
#123 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Sushi for nybegynnere
Bare møt opp så klemmer vi oss sammen!
|
|
|
#125 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sushi for nybegynnereGodt. Da vet jeg hvor dere er hvis mannen er hjemme fra sykehuset og jeg føler for litt selskap med damer. Jeg vet definitivt hvor stedet er, for det er her vi pleier å bestille sushi.
|
|
|
|
#126 |
|
Mother of Dragons
|
Om mannen har kommet fra sykehuset så fortjener du å komme deg ut litt.
|
|
|
#127 |
|
flisespikker
|
Sv: Sushi for nybegynnereHvilket klokkeslett ble det bestilt til? 19 eller 18.30? Eller noe helt annet, avhengig av hva personen hos Samurai trodde Esme sa?
|
|
|
#128 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Sushi for nybegynnereAltså, nå har jeg så lyst å bli frisk til torsdag at jeg gjør HVA som helst! :desperat:
|
|
|
|
#129 |
|
*_*
|
Hvis du setter inn litt penger på kontoen min, så skal jeg fjernheale deg. :har ikke tro på at ekte alternativ behandling er gratis:
|
|
|
|
#131 |
|
flisespikker
|
Sv: Sushi for nybegynnereHvis man ikke vil betale for healingen, så er det nok fordi man ikke egentlig tror på den. Og hvis man ikke tror på den, så virker den ikke, det vet jo alle.
|
|
|
#132 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sushi for nybegynnerePøsh, litt adekavat topikal behandling gjør nok underverker, Missa.
|
|
|
#134 |
|
Mother of Dragons
|
Det ble bestilt til 1830, fordi Dragen sa at det økte sjansen for at hun kunne komme, og så har hun ikke sagt mer. Dragen er en luremus.
|
|
|
#136 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sushi for nybegynnereJeg er med Glitterbarnet på hopp og sprett frem til seks, så må han overleveres til Glittermannen hjemme før jeg setter meg på bussen til Tøyen. Så jeg rekker nok ikke 1830. Men jeg kommer. Save me a seat!
|
|
|
#137 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Sushi for nybegynnereJeg er usikker på når Herr Kanin skal på hockey, og så kommer Fru Svigerkanin og sitter barnevakt. Jeg burde nok være der til Hassel har lagt seg, i alle fall, så tidligst 19.15..
|
|
|
#138 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Sushi for nybegynnereMen altså: Det er jo tidlig med 1830, skal jeg ringe og utsette til 19?
|
|
|
#140 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Sushi for nybegynnereEsme OK
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona. Sist redigert av Esme : 04-02-09 kl 16:48. Årsak: Oppdatering |
|
|
|
![]() |
|
|