Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-09, 11:55   #121
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Sitter med baby på fanget, ser på nyhetskanalen og lager meg profil på vektklubben. Har veid meg i morges.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 11:57   #122
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er litt på dg itillegg, og venter egentlig på å begynne på jobb, så nå skal jeg dusje og dyppe trynet i malingsboksen.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 12:05   #123
Martemor
Fullverdig medlem

Martemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Martemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sitter på sofaen med en syk suppe ved siden av meg. I dvd- spilleren står Askeladden og de gode hjelperne.

Martemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 12:07   #124
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det rett og slett fryktelig gøy på jobb.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 12:50   #125
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fri i dag.

Gammel 17-02-09, 12:54   #126
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Kikker tv. Tør ikke røre med for da våkner krapylet.
Godt med litt stilletid...

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 10:16   #127
Skvetten
Passiv

Standard

Venter på at jeg skal blir klar til tur.

Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 11:21   #128
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitter på fjellet og nyter stillheten. Gutta er i bakken og minstemor ser litt på film. Snart skal vi spenne på oss skiene.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 11:22   #129
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det fortsatt gøy på jobb.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 11:25   #130
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Egentlig må jeg sminke meg nå, skal på lønsj hos svigers.

Gammel 18-02-09, 11:52   #131
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitter på jobb.

Gammel 18-02-09, 11:57   #132
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Er hjemme fra jobb- vesla kasta opp i natt. Storesøster er på sparktur med bestemor.

Gammel 18-02-09, 11:58   #133
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Hjelper storebror litt med moddelleire, hører på "Røde hunder" med Trond Viggo på repeat, vasker opp etter fingermalingen, hører på babycall om lillebror våkner, drikker kaffe og rydder kjøkken.

Gammel 18-02-09, 12:04   #134
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Er på jobb. Må gå hjem litt tidligere i dag, så egentlig har jeg ikke tid til å være på nett

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:22   #135
emma-li
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg har netopp regisrert meg her inne så akkurat nå sitter jeg her og leser
barna er i barnehagen

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:28   #136
Lita
Passiv

Standard

Jeg sitter på sykehuset, venter på at 4-timers overvåkning av J-A skal være ferdig Er jo "bare" 2 timer igjen.
Men takke seg til FP! Hva ellers skulle jeg gjort!

Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 16:30   #137
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

...og nå har jeg et oppgjør med skittent og rent tøy mens jeg smører lefser til Bøllen og forbereder middag til Bølla

Gammel 18-02-09, 20:33   #138
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Slapper av.
Mini er i seng og jeg bør rydde igrunn.
Ny hverdag med jobb og nye rutiner.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 20:37   #139
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sukker og stønner Men må snart forbrede legging av storebror.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 20:50   #140
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Nyter at det er stille i huset og ser på en ny-nedlastet episode av The Mentalist.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.