|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
fri
|
Sv: Avatarkonkurranse! Påmelding for dem som vil ...Da har jeg også endelig fått ikledd meg julekostyme. Er ikke så glad i å pynte med nisser jeg, foretrekker englepynt, og jeg kunne da ikke bytte ut den fine røde hatten min? Så da fant jeg ut at jeg heller fikk kle meg litt mer anstendig til jul... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avatarkonkurranse! Påmelding for dem som vil ...Da har jeg oppdatert (igjen): |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Helt konge
|
Sv: Avatarkonkurranse! Påmelding for dem som vil ...Er det mulig å ha flere kategorier? Jeg ønsker meg for eksempel ”Beste juleavatar 2006”, ”Morsomste juleavatar 2006”, ”Mest sexy juleavatar 2006” og ”Årets jule-komet-avatar 2006”. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avatarkonkurranse! Påmelding for dem som vil ...Skilpadda: Fant deg i svart/hvitt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Avatarkonkurranse! Påmelding for dem som vil ...
Og en egen kategori for "Avatarer mekket av Skilpadda". |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Avatarkonkurranse! Påmelding for dem som vil ...Kanskje batteriet er oppbrukt?
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Avatarkonkurranse! Påmelding for dem som vil ...Fordi bevegelige virker ikke her, takk gud.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Tøys, det er da mange som har bevegelige avatarer. Desembermamma, f.eks.
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Avatarkonkurranse! Påmelding for dem som vil ...Ikke alle bevegelige virker, så det så.
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Linket til den på en webside, i motsetning til å kopiere den ned til din egen PC før du legger den inn som avatar.
|
|
|
#17 |
|
saftig
|
Nei, det har jeg ikke gjort. Kanskje jeg skulle prøve det?
|
![]() |
|
|