Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger en skravletråd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-06, 22:21   #121
Sparky
Mean Milk Machine

Sparky sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sparky er litt kul
Standard

Nå har jeg spist opp all sorbeten. Tror jeg ser på TV heller.

Sparky er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 22:29   #122
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå fikk jeg lyst på läkerol også!

Lykketrollet er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 22:29   #123
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Haha. Det er jo bare æsjbæsj!

Gammel 22-09-06, 22:34   #124
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Er det vel ikke

Gammel 23-09-06, 14:54   #125
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Men s dere satt her og skravlet i går kveld, hadde jeg sovnet på sofaen
Mannen prøvde å vekke meg flerer ganger, men jeg bare snudde meg og gryntet. Så da han han teppe over meg og lot meg sove. Det var deilig egentlig.

I dag har vi holdt på ute. Og nå er det liksom snart bare lørdag og kos og alt det der.

Gammel 23-09-06, 14:59   #126
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle jo vaske i dag jeg....

Hva skjer`a!?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-09-06, 15:44   #127
Misty

Misty sin avatar

Standard

Alle mine tre gutter sover og jeg kan sitte her å gjøre hva jeg vil.....

Gammel 23-09-06, 16:42   #128
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Standard

Nå har jeg hamstret inn både godis og chips, så jeg slipper å være misunnelig om noen andre har det i kveld,som hadde i går

Gammel 23-09-06, 16:55   #129
Misty

Misty sin avatar

Standard

Da har lille M spist middag, de nadre to - en stor og en liten - sover enda.
Vi skal ha biff i kveld, det er det faktisk lenge siden vi har hatt. Lurer på om det går noe interessant på "kassa" ???

Gammel 23-09-06, 18:49   #130
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Kanskje jeg må begynne å skravle en eller annen plass.. Skal snart lage taco, må bare få lillemann i seng først, taco og han er en dårlig kombinasjon, han rører på alt

polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 23-09-06, 19:26   #131
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Standard

Snuppa sover, og jeg venter på maaat! *sulten*

Gammel 23-09-06, 19:50   #132
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sparky, her.

Der! Hvordan skal jeg klare å finne dere når tråden flytter seg hele tiden?

Mannen har lagt seg han. Jeg sitter og spiser pæresorbet for å kjøle meg litt ned. 20 grader ute, men enda varmere inne.

HVor får du tak i pæresorbet, fant det i sommer hjemme hos mamma og pappa, men det var tydeligvis et engangstilfelle, har lett etter det siden og aldri funnet det igjen .

annemede er ikke aktiv  
Gammel 23-09-06, 19:59   #133
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Minstemann har sovnet på sofaen og storesnuppa skal få spise kvelds nå og så er det senga. Jeg er alene i kveld og det er ganske deilig i grunn! Har leid meg en film og så blir det vel litt surfing også

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 23-09-06, 20:30   #134
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Hei dere

I dag har vesla vært på bedehuset på hobbyklubb. Det er like stor stas hver gang. Jeg handlet og var innom biblioteket imens. Så var det rett på tivoli. Det kalles Marken. Det bruker å være på våren og om høsten. Det varer ei helg. Et forferdelig mas. Det var faktisk en del spennende på messa da.

Nå skal jeg egentlig skrive på oppgaven min: Drøft funksjonshemning som samfunnsmessig undertrykking.

Innspill mottas med takk

Ha en flott helg.

I morgen er det løkkecup her. Da skal vesla ha første kamp kl. 08, og det på en SØNDAG

Eldstejenta på 14 år er barnevakt sammen med en venninne. Så de skal overnatte der. Tenker de koser seg.

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 23-09-06, 22:01   #135
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er jeg dusjet og klar for byen. Ha en fortreffelig kveld mine damer!

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 23-09-06, 22:05   #136
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Standard

Kos deg

Gammel 23-09-06, 22:12   #137
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lavkcal gele ikveld

Hurra så spennende

Men men.. that`s life..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-09-06, 22:12   #138
Misty

Misty sin avatar

Standard

Byen ja. Det var en stund siden liksom

Skal snart finne sengen, jeg tror jeg. Er slapp av forkjølelsen enda, og jeg bør bli fort frisk. Har myyye å gjøre på jobben til uka.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.