|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting jeg spiste da jeg var liten ...Jaaaaa! Vi lagde også Moffeloffer og Arme Riddere!!
![]() |
#123 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Ting jeg spiste da jeg var liten ...Hos morfar fikk vi loff med Sunda på. Det tror jeg ikke jeg hadde klart å få ned nå.
![]() |
#124 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Ting jeg spiste da jeg var liten ...Semulegrynsgrøt.
![]() |
#125 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Ting jeg spiste da jeg var liten ...
Det er en god oppskrift på "champagne" også det. Hjemmebrent og Nyco - drikk mens det bruser.
![]() |
#128 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ting jeg spiste da jeg var liten ...En ting jeg spiste som jeg ikke kan forstå at jeg fikk i meg. Torskerogn i hermetikkboks. Skjært i tynne skiver og stekt. Lurer på om det finnes ennå jeg....
![]() |
#129 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Ting jeg spiste da jeg var liten ...Farmors hjemmebakte brød med multesyltetøy og masse smør på skiva selvfølgelig. Det første jeg gjorde da vi kom opp på Finnskogen var å åpne kjellerlemmen og gå ned for å plukke et glass multesyltetøy som var mitt for helgen, og det ble tomt før vi reiste hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Weeeee
|
![]() Sv: Ting jeg spiste da jeg var liten ...Tror mamma gjorde et tappert forsøk på å gi meg litt mer kjøtt på beina med et ikke helt anbefalt kosthold etter dagens normer. Daglig kost var:
![]() |
#131 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Ting jeg spiste da jeg var liten ...Jeg var i himmelen når jeg kunne få brødskorpe m smør på - og så få dyppe den i morfars kaffe m/melk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Ting jeg spiste da jeg var liten ...Ah, torskerogn ja. Vi fikk ofte servert det på hytta. I skiver i stekepanna. Kokt makaroni, bokstomater, pizzakrydder og en dæsj med ost på toppen. Dritgodt. Iallefall syntes jeg det den gang.
![]() |
|
|