|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenJeg fikk mensen i dag. Nå er jeg i alle fall svett og sur. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenSæringer. Man klager ikke på varmen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenJeg elsker varmen og stranda,ser ut nå og kjenenr humøret har detti 10 hakk. Gikk høygravid sommeren 04 og syns det var deilig,ihvertfall bedre enn vinteren.
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenJeg elsker allslags vær, men å være høygravid om sommeren er litt slitsomt. Ellers er det deilig med varmt og fint. Og hos oss er det knott- og myggfritt om kvelden, så vi kan sitte ute leeenge.
|
|
|
#7 |
|
Tatt på
|
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenVarmen, graviditet og lavt bodtrykk er en dårlig kombinasjon. Heldigvis er leiligheten ganske sval, hvis ikke hadde jeg gått skikkelig i bakken.
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenJeg elsker varmen. Strandvær, bading, sommerklær - det er så herlig! Og det må være VARMT for å bade på stranda så jo varmere jo bedre. Men jeg skjønner godt at ikke alle liker varmen og synes selvsagt det er like lov å klage på det som på kulde. Det skulle da bare mangle.
|
|
|
#9 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenJeg blir lat, tiltaksløs og tung i hodet av varmen, og trives best i skyggen, men syns likevel det er utrolig deilig med sommervær. Ungene storkoser seg, og en dukkert i fjorden er forfriskende og avkjølende. Jeg forbeholder meg retten til å sitte inne, gå på kjøpesenter eller sette meg i skyggen, og så nyter jeg sola og varmen akkurat når jeg har lyst. Jeg forbeholder meg også retten til å ønske meg en enslig gråværsdag innimellom, men vet jo at den dagen kommer, og snart blir til flere. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenHer hos oss er det medlt 15/16 grader og litt regn fra tirsdag i neste uke.
|
|
|
#12 |
|
Shake it out!
|
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenJeg synes at man kan klage over varmen
|
|
|
#13 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenAltså, klag gjerne over varmen. Når folk sier sånt- i hvert fall når jeg sier sånt- så er det ikke fordi det er så bokstavlig ment, det er vel mer "a figure of speach" siden vi stort sett klager på dårlig vær her i landet. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenMilfrid: det er et godt poeng,ja! Hadde jeg hatt en ørliten mulighet til å komme unna varmen 24/7, hadde det hjulpet masse! Akkurat nå er det forresten 32 grader på kjøkkenet mitt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenTil dere som sliter mer varmen:
|
|
|
#16 |
|
Permakulturell
|
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen
@aC: er det slik du ser ut, ja. Jeg synes nå du fallbyr deg selv littegrann, altså.
|
|
|
#17 |
|
saftig
|
Snakk for deg selv. Jeg klager veldig sjelden over det enkelte betegner som dårlig vær. Vi har hus, klær og fyringsmuligheter. Men når det er varmt overalt hele tiden, er det ingen steder å gjemme seg. Jeg blir fysisk dårlig av det.
|
|
|
#18 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#19 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenMin favorittårstid er høsten. Selv om jeg bor en plass hvor det virkelig bøtter ned. Deilig vær å være inne i. Å sitte i sofakroken med ei bok eller ved symaskinen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ringskrømt
|
Det er bare å snu den, egentlig. Vi har absolutt like mange muligheter om sommeren i varmen som om vinteren når kulden biter som verst. Vi har hus (med muligheter for avkjøling), vi har klær vi kan kle av oss og vi kan kjøle oss ned med kalde drikker, en kald dusj, en splasj i ansiktet bare, sjø, badebasseng, is, vifte, kaldt fotbad på kontoret osv.osv. Jeg er virkelig ikke enig i at det skal være vanskeligere eller verre å avkjøle seg og gjøre huset kjøligere på sommeren. Jeg gjør alt det du sier man skal/kan gjøre om vinteren om vinteren, men jeg fryser og mistrives fordet. :frysepinne: |
|
|
|
![]() |
|
|