Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Tour de France!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-09, 08:26   #1
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Jeg har barnebarnet mitt på besøk disse dagene.
Hun er 1.5, og sier nå Thooool!

Gammel 23-07-09, 09:36   #2
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Takk igjen, Retz.

Gammel 23-07-09, 14:01   #3
Nebbia
Passiv

Standard

Fränk ligger veldig bra til, men i og med at han ligger ett minutt bak Andy og er dårligere på tempo, har han ingen sjanse på å utfordre Contador i sammendraget. Da er det bedre å hvile beina, og forsøke å rykke Contador (og Armstrong og Klöden) i stykker på lørdag.

Contadors manøver i går er et klart tegn på at han reelt sett sykler uten et lag rundt seg. Hvis Astana virkelig sto helhjertet bak sin kaptein, ville både Klöden og Armstrong roet det litt det i dag for å ha best mulige bein på lørdag. Det kommer de ganske sikkert ikke til å gjøre. Tenk hvis Contador skulle sprekke på lørdag. Da trenger Astana gode ryttere til å dra ham opp. Å kjøre for egne sjanser (som innebærer 2. eller 3. plass) er det samme som å si at Contador er så god at han ikke trenger noe hjelp. Det er ikke Contador som utviser dårlig lagmoral - det klarer resten av laget hans fint å gjøre. Leipheimer twitret i går og var virkelig forbannet på Contador. Jeg tipper han ikke var den eneste. Bruyneel har varslet at han forlater Astana. Jeg tror Contador gjør det klokt i å stikke han også, eller så får han samme konflikt med Vinokurov til neste år. Han har minst like høye tanker om seg selv, som Armstrong har.

Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 14:11   #4
Line*
Expired

Standard

:noterer:

Gammel 23-07-09, 15:21   #5
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Flirer av Cav i dag gitt.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 23:00   #6
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Vel, da er touren over for i år.. gleder meg allerede til enste år, jeg.
Også Thor i grønt, da

Takk for at dere hang dere på tråden folkens. Deilig å se at det er mange sykkelglade der ute!!

Gammel 30-07-09, 08:51   #7
Line*
Expired

Standard

Denne uka har vært litt "tom" uten Touren.

Gammel 30-07-09, 09:33   #8
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Første uka etter touren er alltid preget av tomhet og en viss rastløshet. En slags hviledagsfølelse, bare uten pressekonferansene. Og neverending. Det er som man har levd et helt liv de tre ukene inni TdF-bobla. Nå er det bare å lene seg tilbake å vente på dopavsløringene.

Jeg satser på å dra nedover neste år, få med meg de to siste ukene av dette unike eventyret.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 09:46   #9
Line*
Expired

Standard

Det er helt sant, Retz.
Når det gjelder å reise ned: Vi snakket om det, men begge kom frem til at da får vi jo ikke med oss alt som skjer?

Gammel 30-07-09, 10:10   #10
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Det der er et dilemma. Hjemme foran tv'n har vi jo all verdens kontroll, selv zapper jeg mellom flere kanaler og oppdaterer meg i tillegg på nettjenester som live update, twitter, aviser, sykkelsider osv. Går ikke glipp av en eneste kommentar.

Når man er med i dette sirkuset live, så mister man denne kontrollen. Men man får noe annet i stedet, en ganske intens opplevelse som er vel så besettende som livet foran tv'n hjemme. Da jeg fulgte rittet live i 2005 oppdaterte jeg meg litt via wap, tv på rommet om kvelden, puttet noen euro på pc'n i resepsjonen og benyttet menneskene jeg møtte til å informere meg. Det var alltid noen langs ruta som hadde radio, en bobil med tv eller noen som nettopp hadde fått en sms fra noen andre et annet sted i løypa. Og vi dro på barer så snart vi hadde sett rytterne dra forbi.

Kommer til å ta laptopen med neste gang, utviklinga med trådløst nett må nødvendigvis ha sveipa innom Frankrike også.

Gammel 30-07-09, 15:02   #11
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Det der er et dilemma. Hjemme foran tv'n har vi jo all verdens kontroll, selv zapper jeg mellom flere kanaler og oppdaterer meg i tillegg på nettjenester som live update, twitter, aviser, sykkelsider osv. Går ikke glipp av en eneste kommentar.

Når man er med i dette sirkuset live, så mister man denne kontrollen. Men man får noe annet i stedet, en ganske intens opplevelse som er vel så besettende som livet foran tv'n hjemme. Da jeg fulgte rittet live i 2005 oppdaterte jeg meg litt via wap, tv på rommet om kvelden, puttet noen euro på pc'n i resepsjonen og benyttet menneskene jeg møtte til å informere meg. Det var alltid noen langs ruta som hadde radio, en bobil med tv eller noen som nettopp hadde fått en sms fra noen andre et annet sted i løypa. Og vi dro på barer så snart vi hadde sett rytterne dra forbi.

Kommer til å ta laptopen med neste gang, utviklinga med trådløst nett må nødvendigvis ha sveipa innom Frankrike også.

Vel, vel, ikke helt. Vi sleit stort mange steder i år.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 15:44   #12
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Vel, vel, ikke helt. Vi sleit stort mange steder i år.

Såpass. Takk for nyttig info! Da får jeg tenke ut et annet lurt alternativ.

Gammel 30-07-09, 22:02   #13
knøttet
liksom sporty

Standard

åh, vi lurer også på om vi skal dra nedover neste år. Henger nok ikke med i 2 uker akkurat, men noen etapper (og gjerne en fjelletappe) hadde vært noe

Og så sørge for å bo en plass de har Eurosport

Gammel 30-07-09, 13:17   #14
Line*
Expired

Standard

Det høres jo ut som et opplevelse det også, ja. Kanskje vi skal diskutere det litt til...

Gammel 01-08-09, 19:43   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere. Er. Klin. Gale.

:tillater meg å yppe:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 11:13   #16
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dere. Er. Klin. Gale.

:tillater meg å yppe:

Jaaah!

Gammel 02-08-09, 11:43   #17
knøttet
liksom sporty

Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jaaah!

Gammel 01-08-09, 19:43   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...og knøttet, kan du forklare meg hvorfor min eldste håpefulle sykler rundt med en eller annen sykkelskjorte jeg er OVERBEVIST om at jeg har sett på TV i det siste?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 10:43   #19
knøttet
liksom sporty

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...og knøttet, kan du forklare meg hvorfor min eldste håpefulle sykler rundt med en eller annen sykkelskjorte jeg er OVERBEVIST om at jeg har sett på TV i det siste?

Fordi han synes den er såååååå fin, og spør om å få låne den hele tiden...

Gammel 02-08-09, 11:19   #20
Line*
Expired

Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.