Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-09, 15:03   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

aC er vel hun pene!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:05   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Njah, bare i retusjert utgave.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:07   #3
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På arbeidsplassen: Feministen. (Jobber med mange mannlige ingeniører. )

Jeg tror jeg er en forholdsvis rund rødvin, med antydning til snerp.

Gammel 14-08-09, 15:09   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem er Tequila?

Gammel 14-08-09, 15:11   #5
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hvem er Tequila?

Smaker som hjemmebrent, slår deg rett ut når du minst venter det og må døyves med salt og surt? Hvem melder seg?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:14   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Smaker som hjemmebrent, slår deg rett ut når du minst venter det og må døyves med salt og surt? Hvem melder seg?

Tja...jeg vet om flere kandidater.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:21   #7
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Tja...jeg vet om flere kandidater.

Spytt ut! Det kan ikke være deg selv du tenker på, du er jo en doven rødvin.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:22   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Spytt ut! Det kan ikke være deg selv du tenker på, du er jo en doven rødvin.

Rødvin, ja, men jeg må nok av og til døyves med salt og sukker. Og hjemmebrendt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:22   #9
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun kraftige (mulig jeg overvurderer omgivelsene, men jeg bruker iallefall ikke negative betegnelser som "feit" eller "spikertynn" etc. om andre, og håper at andre gjør det samme) med brillene.

Når det gjelder personlighet har jeg ingen anelse om hva folk tenker om meg. Jeg kan nok framstå som en taus grå mus i hjørnet i en sammenheng, og selvsikker og pratsom i andre sammenhenger. Det kommer an på hvor trygg jeg føler meg.

Gammel 14-08-09, 15:29   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hun kraftige (mulig jeg overvurderer omgivelsene, men jeg bruker iallefall ikke negative betegnelser som "feit" eller "spikertynn" etc. om andre, og håper at andre gjør det samme) med brillene.

Jeg tror du overvurderer omgivelsene.

Gammel 14-08-09, 15:35   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tror du overvurderer omgivelsene.

Eller kanskje du undervurderer.

Gammel 14-08-09, 15:37   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Eller kanskje du undervurderer.

Næh, jeg har blitt kalt feit så mange ganger av fremmede folk at jeg definitivt ikke undervurderer.

Gammel 14-08-09, 16:56   #13
Skvetten
Passiv

Standard

Hun lille som alltid er glad og hyper. Og hun som gjør så mye rart og morsomt.

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 17:05   #14
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var hun med puppene. Men så ble jeg lei av at folk aldri så meg i øynene...

Ut over det har jeg i grunnen ikke tenkt så mye over der. Men jeg tror at en del vil si jeg er hun med den rå latteren. Og hun som kverulerer. Og hun som jabber i ett.

Gammel 14-08-09, 17:17   #15
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Tror jeg er hun veldig avslappede og blide,som alltid tar ting med fatning.
(De har ikke sett meg når jeg klikker, som sønnen min så fint kaller det)
Ellers har jeg flere ganger blitt beskrevet som veldig feminin

Sist redigert av Frida : 14-08-09 kl 17:32.
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 17:19   #16
Mett
Gjendekjeksfantast

Mett sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 1
Mett er populærMett er populærMett er populærMett er populær
Standard

Jeg signerer mye av det Minty og jane skriver:

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Mange ser på meg som veldig ordentlig og skikkelig - en flink pike altså. Fremmede tror alltid jeg er sur; jeg er ikke den som går rundt med et påklistret glis. Det er virkelig en hyggelig måte å innlede en samtale med noen på, "jøss du ser sur ut!" Jo takk.

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Blant mennesker jeg ikke kjenner godt er jeg hun stille og beskjedne. Ja, gjerne kjedelige også.

Blant mennesker jeg kjenner godt er jeg hun som er koko og rar. Ja, og snill da. Det må jeg ha med.

Han stille i store grupper. Som er langt mer pratsom under fire øyne, alltid kommer i siste liten, men tilsynelatende aldri stresser.

Ellers har det blitt sagt at folk som tror de kjenner meg at det ikke finnes et snev av ondskap i meg. At jeg er tvers igjennom snill. Den båsen føler jeg meg ikke hjemme i, men det er for så vidt en mer respektabel bås enn "alltid et ondt glimt i øyet" - som faktisk er dit posten min leveres.

I kategorien drikke, tipper jeg et glass vann: En enkel sjel som er lett å gjennomskue

Gammel 14-08-09, 17:22   #17
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har i alle fall vært "hun med sokkene" (gikk alltid med ulike sokker) eller "hun med de store puppene". Nå vet jeg ikke lenger. Kanskje "hun ordentlige". Men jeg kan nok uansett være Margarita, og den er det en del Tequila i.

Gammel 14-08-09, 17:26   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, jeg er vel hun som ler så høyt.. Jeg tror elevene mine ser på meg som hun som er grei.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 17:31   #19
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Av kollegene mine blir jeg sett på som hun som alltid har med seg supersunn lunsj, som trener mye og som aldri drikker på fester. Altså ekstremt sunn. I tillegg til å være hun lille, mørke, tynne, stille personen som ikke sier så mye. Altså veldig kjedelig. Og det stemmer nok ganske bra, dessverre.

Gammel 14-08-09, 17:38   #20
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er hun høye tynne.

Og så var noen som oppfattet meg som veldig "ordentlig" en gang, og det humrer jeg av fortsatt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24.