|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtVakkert, vakkert, med Cowboy Junkies og Margo Timmins' spesielle stemme: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#123 |
Forelska
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtArild Nyquist: |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Forelska
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtAvdeling for fin musikk med sjarmerande rar uttale: |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtJeg er nettløs hjemme, så har ikek Spotify-linken, men vil gjerne tipse om denne: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#126 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtHawksley Workman, Your beauty must be rubbing off. (Kilde: youtube.com) Kanskje ikke den beste versjonen av denne sangen, men den er kul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtScott Matthew- White horse: http://open.spotify.com/track/7uK0G26HOhZe41tXv0nsG7
![]() |
#128 |
Retromum
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtMin absolutte favorittartist - love forever (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtHer fikk jeg veldig mange gode tips.
![]() |
#130 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtDet vakreste jeg vet! Cover av Imogen Heaps "Hide and seek" med Fightstar. (Kilde: youtube.com) http://open.spotify.com/track/1ZPfZjK4TfrwhHN0W0W66m |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtKanskje kjent nok, men du og du så vakker! (Kilde: youtube.com)
![]() |
#132 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtApopros Glen Hansard.
![]() |
#133 |
Sær og kresen
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtKjekk mann, bra låt, kul video - rene kindereggeffekten: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#134 |
Passiv
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørt |
![]() |
![]() |
#135 |
Boler'o?
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtDenne skulle jeg gjerne funnet på Spotify, kanskje den kommer en dag: (Kilde: youtube.com) Kjent sang, kanskje ikke så kjent cover? Hørte den første gang på Buffy ![]() Et av mitt go'band fra ungdomstiden er Cocteau Twins, og det albumet jeg har mange minner fra er Heaven or Las Vegas ![]() Ellers har jeg kost meg mye med et annet album jeg tilfeldigvis kom over på Spotify, Svorsktoppen Sommer . Moret meg veldig over Du ser en mann av Svante Thuresson, en svensk oversettelse av This Guy's in love with you, (Burt Bacharach), den var nesten bedre enn originalen ![]()
![]() |
#136 |
Boler'o?
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtDa jeg bodde i England var det et band som heter Del Amitri som hadde et par hit'er. Vet ikke om de var poppis her hjemme, men jeg synes at disse tre sangene:
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08 "Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli Sist redigert av sindrome : 13-11-09 kl 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Sær og kresen
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtEn gammel goding i kveld. Gram Parsons. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#138 |
I endring
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtFantastisk bra tekst på denne (Kilde: youtube.com)
![]() |
#139 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørt
Ah, den gamle John Lennon-hyllesten - den hadde jeg ikke hørt på mange år.
![]() |
#140 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtIkke så ukjente, men dog:
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 09-01-10 kl 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
spotify |
|
|