Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Når er man for feit?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-07, 12:00   #121
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er man for feit?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg er altså høy, og rett, legger de ekstra kiloene på ryggen og magen, ikke over baken. Kanskje noen kan anbefale en bra bukse, ikke kjerringvariant, men den må åpenbart finnes i kjerringstørrelse.

Jeg kjenner ei som er sånn figur som deg - hun ser uforskamme bra ut i dongeri..Jeg tror hun er en "dyrbuksekjøper" og bruker Replay-bukser...De koster fett da..1500 eller noe sånn...Jeg synes HM også her endel kurrante bukser jeg nå.

Gammel 06-01-07, 12:05   #122
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg kjenner ei som er sånn figur som deg - hun ser uforskamme bra ut i dongeri..Jeg tror hun er en "dyrbuksekjøper" og bruker Replay-bukser...De koster fett da..1500 eller noe sånn...Jeg synes HM også her endel kurrante bukser jeg nå.

*noterer Replay* (det er jo salg). Hvilke butikker?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 12:13   #123
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes HM også her endel kurrante bukser jeg nå.

Jeg kjøper endel av mine bukser på H&M, men da på ungdomsavdelingen. Der går det vel bare opp til W:33. Buksene ser liksom ikke så kule ut, men det er verdt å ta med seg en stabel i prøverommet og teste!

Gammel 06-01-07, 13:28   #124
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Jeg kjøper endel av mine bukser på H&M, men da på ungdomsavdelingen. Der går det vel bare opp til W:33. Buksene ser liksom ikke så kule ut, men det er verdt å ta med seg en stabel i prøverommet og teste!

Det skal jeg gjøre. Fant til min store overraskelse en perfekt bukse på Cubus i vår - der har jeg aldri handlet før, synes stort sett bare de har stygge ting, og spesielt stygge farger.

Nå har jeg forresten en Zara-bukse, den er fin. Kjøpt i Spania i sommer. Fordelen er at den er lang nok.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 06-01-07, 18:17   #125
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

*noterer Replay* (det er jo salg). Hvilke butikker?

Carlings har iallefall Replay.

Gammel 06-01-07, 18:29   #126
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Carlings har iallefall Replay.

Hm. Der var jeg på torsdag. De hadde én bukse i min størrelse (31 eller 32, avhengig av merke), og den modellen var for lav i livet. Jeg følte meg aldeles bortkommen.

Gammel 08-01-07, 12:40   #127
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eg har endå tilgode å sjå nokon eg tykkjer er "for feit til å gå i dongeri", og eg har sett mange overvektige mennesker i dongeri. Det viktigaste er å finne ein fasong som passar!

Finn ein butikk med litt utvalg, helst ein butikk det går an å bevege seg rundt i utan å føle seg nedverdiga av fotomodellen på 19 år bak disken, og prøv i veg. Prøv å sjå deg sjølv i spegelen frå ein nøytral vinkel, altså ikkje med utgongspkt i "Dette er meg som absolutt ikkje kan bruke dongeribukse", men heller "Skal tru om denne dongeribuksa sit fint på den flotte dama der borte?" (Jobbar intenst med saka sjølv og...)

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 09:09   #128
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når er man for feit??

Får prøve på Zizzy da for på Byoung her i bergen har de bare pinglebukser i str 28 osv.. *oppgitt*

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 10:15   #129
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Eg synest at "tjukke" folk er velkledde i dongeri. Sånn, då har eg og sagt noko her.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 11:24   #130
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man er vel aldri for stor (jeg foretrekker stor fremfor feit jeg da) til å bruke en bukse som sitter pent og som man føler seg vel i? Men jeg ville også valgt en annen butikk en JC feks til å handle på.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 21:22   #131
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Man er vel aldri for stor (jeg foretrekker stor fremfor feit jeg da) til å bruke en bukse som sitter pent og som man føler seg vel i? Men jeg ville også valgt en annen butikk en JC feks til å handle på.

Dårlig erfaring?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 21:26   #132
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Når rompa er i veien.

Men man kan godt bruke dongeri selv om rompa er i veien da altså.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:47   #133
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, egentlig ikke dårlig erfaring, Anne M, bare at jeg oppfatter den som med relativt ung profil da, og det gjenspeiler jo gjerne størrelser og modeller. Var bare et eksempel, ville heller ikke prøvd Bik Bok feks.

Gammel 10-01-07, 08:23   #134
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Nei, egentlig ikke dårlig erfaring, Anne M, bare at jeg oppfatter den som med relativt ung profil da, og det gjenspeiler jo gjerne størrelser og modeller. Var bare et eksempel, ville heller ikke prøvd Bik Bok feks.

Går ikke BikBok kun opp til L / 42? Synes også at de er små i str jeg.
Når en M kan passe meg på H&M, er en L på BikBok trang.

Gammel 10-01-07, 09:00   #135
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Går ikke BikBok kun opp til L / 42? Synes også at de er små i str jeg.
Når en M kan passe meg på H&M, er en L på BikBok trang.

Jeg har en bukse i XL fra Bik Bok.Det er den største str de har. Den er veldig fin og sitter fantastisk på. Men jeg liker ikke å bruke den da jeg føler det merket er for yngre.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:13   #136
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg har en bukse i XL fra Bik Bok.Det er den største str de har. Den er veldig fin og sitter fantastisk på. Men jeg liker ikke å bruke den da jeg føler det merket er for yngre.

Hva er "yngre"? Jeg er snart 30 og føler meg fortsatt som 18
Elsker forøvrig å shoppe klær på BikBok.

Gammel 10-01-07, 13:49   #137
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Frost, da! Hvis buksa er fin og sitter fantastisk på så må du jo bruke den! Hvem i all verden bryr seg om butikken den er kjøpt i?

Gammel 10-01-07, 16:09   #138
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Bare tull

Jeg har en tanteunge på 16 som forøvrig sier det samme - at bikbok er litt mer for 10-åringer og sånn. Det sier forøvrig mye om størrelsene der....

Gammel 10-01-07, 21:38   #139
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da tar du nok feil, der selges det jeans til gammel og ung.
Til og med min far på 60 år kjøper Levis buksene sine der.
Min mor er kjempeglad i Lee Marion med ørlite høyt liv.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 07:33   #140
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Da tar du nok feil, der selges det jeans til gammel og ung.
Til og med min far på 60 år kjøper Levis buksene sine der.
Min mor er kjempeglad i Lee Marion med ørlite høyt liv.

Ok. Ja, da så. Antar du mener JC nå? Vel, da tar jeg feil, det var jo godt, da kan jeg kanskje kjøpe en dongeri der selv snart .
Ang Bik Bok har jeg aldri fått noen bukse der lenger enn lårene, selv om jeg bruker 40/42 til vanlig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.