|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#123 |
|
Javel
|
Sv: Vimsen og Berglijots RL-vennerDet blåååååååser her også. Så nå sitter jeg og krysser fingrene for finvær til morgen for jeg skal ut å fly.... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
|
|
|
#124 |
|
godt brukt
|
Sv: Vimsen og Berglijots RL-venner
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Javel
|
Sv: Vimsen og Berglijots RL-vennerNope.......men enn så lenge så lever jeg på morgendagens værmelding.... 0-1 grader og litt sol, og lite vind. Det er iallefall lov å håpe.
|
|
|
|
#127 |
|
godt brukt
|
Sv: Vimsen og Berglijots RL-vennerRyktene sier snø på mandag. Men jeg tror ikke på det før jeg ser det |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vimsen og Berglijots RL-vennerSola kom skikkelig frem i dag for første gang på ørten uker. :Koser meg:
|
|
|
|
#135 |
|
godt brukt
|
Sv: Vimsen og Berglijots RL-vennerJa som Busymum sier så har altså snøen endelig kommet hit i dag Sist redigert av Mandarin : 21-01-07 kl 22:48. Årsak: bildet -poff borte |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Vimsen og Berglijots RL-vennerSkulle ønske vi hadde så lite snø jeg mandarin. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Vimsen og Berglijots RL-vennerJeg tror at vi får mer snø. mannen skal reise bort og tradisjon tro blir det alltid snø når han gjør det i januar. Så kan jeg få måke litt. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Vimsen og Berglijots RL-venner
Du får nok rett ja. Som regel er det min mann som er på reise i de største snøfallene, men det ser ut som om det virker på deg denne gang. |
|
|
|
![]() |
|
|