|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
can-jur
|
Sv: Overgrepsbilder av barn
|
|
|
|
#122 |
|
Ringskrømt
|
Dette er et tynt argument i min bok. En tolvåring kan også være lysten å ønske sex med eldre menn, så hva kua eller tolvåringen føler burde ikke ha så mye å si all den tid den som begår overgrepet vet bedre. Kua kan ikke samtykke til samleie, ei heller en bevisstløs person. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Passiv
|
Hvordan vet du at en ku viser disse tegnene egentlig? |
|
|
|
#124 |
|
Passiv
|
Dette var ment som en beskrivelse på forskjellen mellom et menneske og en ku, ikke et forsvar på sex med kuer. |
|
|
|
#125 |
|
Passiv
|
Sv: Overgrepsbilder av barnFor ordens skyld - jeg er ikke tilhenger av sex med kuer altså. For min del er det mer enn nok grunn til å forby det at det er dødsekkelt. Men når vi først tar diskusjonen liksom... |
|
|
|
#126 |
|
Passiv
|
Sv: Overgrepsbilder av barnJeg må innrømme at jeg sitter her lettere gobsmacked. Voksne, utdannede og kloke mennesker forsvarer seksuelle handlinger med dyr? Nå har jeg sett det også. |
|
|
|
#127 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#128 |
|
Passiv
|
Sv: Overgrepsbilder av barnNæh - forsvare det er det vel ikke noen som gjør. Det er mer det at det er greit å finne ut hvorfor det er galt. Om det er bare fordi det er ekkelt eller om det er farlig eller noe i den stilen. |
|
|
|
#129 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Kjære, det er da ingen som gjør? Dette er en filosofisk diskusjon om forskjell på mennesker og dyr, og en parallelldiskusjon på om noe er galt bare fordi det er motbydelig, eller om det må finnes andre grunner også. : oppsummerer:
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 28-09-09 kl 21:09. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Passiv
|
Hvor grensen går for når noe er en ku og ikke et menneske? |
|
|
|
#131 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#132 |
|
maler
|
Sv: Overgrepsbilder av barnFloksa, hvis du virkelig mener at kyr og mennesker er likeverdige, hvordan forsvarer du å ha dyr i fangenskap?
|
|
|
#134 |
|
Passiv
|
Jeg skjønner rett og slett ikke hva du spør om jeg tror jeg. Eller håper jeg. |
|
|
|
#135 |
|
Mother of Dragons
|
Jaha, da leser du en annen tråd enn hva jeg gjør. Det er da for i svarte forskjell på å finne en rasjonell grunn til hvorfor man ikke bør gjøre seksuelle handlinger ovenfor dyr og forsvare det.
|
|
|
#136 |
|
Mother of Dragons
|
Nå er det faktisk du som hevder at en handling gjort mot et dyr og et bevisstløs menneske er likt i alvorlighetsgrad da.
|
|
|
#137 |
|
can-jur
|
Det er det eneste du sier som er riktig.
|
|
|
|
#138 |
|
Passiv
|
Det finnes mennesker som ikke er verdt like mye som andre mennesker. DEFINITIVT! |
|
|
|
#139 |
|
can-jur
|
Det spørsmålet du stiller det er utrolig vanskelig å svare på!
|
|
|
|
#140 |
|
can-jur
|
|
|
![]() |