Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

True Blood

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-09, 14:39   #121
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: True Blood

Altså, det er i dag Trueblood sendes. I går var reprisen..

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 14:52   #122
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De snakker egentlig litt feil sørstatsdialekt i True Blood, hvertfall en god del av dem. Samme som i Steel Magnolias. Det er en slags egen "film-sørstatsdialekt" som høres sånn ut helt tilbake til Tatt av vinden, men det er ingen som egentlig snakker sånn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 14:55   #123
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Næh. I går var det episode åtte. Av tolv. I sesong to. For de som ser på Canal + altså. Og jeg var helt frelst da vi så første sesong - og det er f... ikke bedre nå. For Jason bare.... og Eric da - han.... og så var det Hoyt - han er jo så gulle-søt! Og Sookie er tøffere enn toget når hun skal ta igjen med en vampyr, og...

Jeg gleder meg til sesong tre, fire...tjue allerede. Koser meg med bøkene, men tror nesten at jeg koser meg enda mer med serien nå.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 15:11   #124
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Iset: Du får IKKE lage "sweet pateitah paah" denne helgen. Jeg har nemlig ikke mulighet til å komme innom da.

Okei da. Men nå har jeg uansett maaaasse fryseplass, så skulle jeg få ånden over meg så slenger jeg noen stykker i fryseren til deg. JEG er tross alt snillere enn en viss "venninne" som ikke kan fryse en vårrull til meg en gang. () Ikke at det gjør noe, jeg laget 50 stk helgen etter jeg var hos deg, hehe.

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Aner ikke, jeg ser det ikke på tv.

Gammel 29-10-09, 15:23   #125
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kunne godt frosset ned vårruller til deg, men det var ikke nok. Vi spiste opp rubbel og bit.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 23:26   #126
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er han barmannen som er morderen ja? Ser på NRK3.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 23:55   #127
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

what? Skjønner jeg må se på reprisen ... syk unge så jeg fikk ikke sett sammenhengende i dag. Men det kom frem i kveldens episode?

Gammel 29-10-09, 23:55   #128
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Og forresten, hvilke serie og episode er det som går på svensk tv?

Gammel 30-10-09, 07:50   #129
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

what? Skjønner jeg må se på reprisen ... syk unge så jeg fikk ikke sett sammenhengende i dag. Men det kom frem i kveldens episode?

Nei? Jeg fikk også inntrykk av det i tidligere episoder, men det er nok ikke det. Han er derimot en shape-shifter, som kan gjøre seg om til en hund. Minner om Twilight, med Edward, Bella og varulven Jacob (bare at Sam kan gjøre seg til en liten vanlig hund da).

Gammel 30-10-09, 08:27   #130
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei? Jeg fikk også inntrykk av det i tidligere episoder, men det er nok ikke det. Han er derimot en shape-shifter, som kan gjøre seg om til en hund. Minner om Twilight, med Edward, Bella og varulven Jacob (bare at Sam kan gjøre seg til en liten vanlig hund da).

Jeg syns også det er en del som minner om twilight. Ventet bare på at det skulle komme en vampyr når Sookie fikk ett papirkutt.
Noen som vet hvor mange av bøkene er sessong 1?

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 08:32   #131
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Aha .. Så det er han som er den hunden som følger etter Sookie innimellom?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 08:33   #132
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Har begynt å kose meg med denne serien jeg nå altså!
Iset: takk for spoiler.

Gammel 30-10-09, 08:35   #133
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jepp.

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Iset: takk for spoiler.

Jeg ble litt usikker på om du mener det ironisk. Jeg dekket det godt bak det blå altså, hehe.

Gammel 30-10-09, 08:36   #134
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jepp.

Jeg ble litt usikker på om du mener det ironisk. Jeg dekket det godt bak det blå altså, hehe.

Liker spoilere!!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 08:40   #135
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

True Blood. Var i utgangspunktet veldig skeptisk til serien, men den er helt super

Gammel 30-10-09, 08:45   #136
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Noen som vet hvor mange av bøkene er sessong 1?

Første boken er sesong 1. Når det gjelder sesong 2 så er det elementer fra bok to og tre som er med der - bare ikke helt slik som i bøkene da. Jeg er spent på hvordan en del av plottene videre fremover løses - på mange måter er True Blood råere og mer spennende enn bøkene er.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 09:26   #137
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har jeg tenkt også.

Gammel 30-10-09, 09:27   #138
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Åh, at jeg ikke har skjønt det sjøl!

Gammel 30-10-09, 11:13   #139
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg skjønte det ikke før hunden stod og så på henne da hun kledde av seg, og den snudde seg bort som om den var litt skamfull. Da tenkte jeg "hey ..." og da han våknet opp naken i senga hennes forstod jeg det. Jeg er ofte treg på å innse sånne ting.

Gammel 30-10-09, 18:49   #140
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, ja da tok jeg feil. Men jeg synes liksom de initierer (heter det det?) dette i seriens første epsioder. Tror ikke jeg har sett noen hund jeg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.