Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

X Factor

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-09, 09:54   #121
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg glemte helt å se det i går. Gikk Tommy videre?

Tommy videre ja. Han kommer nok langt, men tror ikek han går til tops nei.
De der søstrene MÅ ut nå!

Gammel 17-10-09, 10:04   #122
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får aldri sett etter nyhetene. Jeg ser frem til nyhetene, og så kommer HP og er ferdig med å jobbe, og da skal vi se Greys sånn akkurat når nyhetene er ferdig. Hvem som gikk ut da?

Gammel 17-10-09, 10:25   #123
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Hun ene i den Shackles hadde jo et miniskjørt på seg. Eldstejenta mi kommenterte at hun så rumpen hennes.
Det gjør ikke noe med korte kjoler og korte skjørt for min del, men det går da ann å dekke baken i det minste.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 10:26   #124
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg får aldri sett etter nyhetene. Jeg ser frem til nyhetene, og så kommer HP og er ferdig med å jobbe, og da skal vi se Greys sånn akkurat når nyhetene er ferdig. Hvem som gikk ut da?

I går gikk hun lyshårede ut. Husker ikke hva hun heter, men hun var en av de bedre. Hun og hun rødhårede måtte synge om igjen.

Skjønner ikke hva den guttegruppa har der å gjøre. Jeg er heller ikke med i fanklubben til Tommy, syns han virker litt kjedelig. Chand og den jentegruppa som ble satt sammen av dommerene er av de jeg håper går lengst. Men det kan jo endre seg etterhvert.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 10:28   #125
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Hun ene i den Shackles hadde jo et miniskjørt på seg. Eldstejenta mi kommenterte at hun så rumpen hennes.
Det gjør ikke noe med korte kjoler og korte skjørt for min del, men det går da ann å dekke baken i det minste.

Ja, hun blottet halve rumpa.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 10:29   #126
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Stine Terese gikk ut. Og hun er utrolig mye bedre enn både guttegruppen og søstrene.
Ja og jeg så også rompa til hun i jentegruppen... Fin rompe da.

Gammel 17-10-09, 11:13   #127
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og vi såg også Stine Therese si. Eg syns generelt at stylinga til jentene her er mykje meir sexfiksert enn det var i Idol si tid. Det kjenne eg irritere meg.

Gammel 17-10-09, 11:54   #128
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Stine Terese gikk ut. Og hun er utrolig mye bedre enn både guttegruppen og søstrene.
Ja og jeg så også rompa til hun i jentegruppen... Fin rompe da.

Den guttegruppa kunne i grunn ha gått ut ja.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 12:15   #129
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Enig i at den guttegruppa skulle gått ut forlengst. Liker heller ikke Gabrielle, hun sang fryktelig i går, spesielt når de sang om igjen. Liker fortsatt ikke Rikke. Noe så unaturlig og tilgjort!

Pernille synger så bra, og hun er så naturlig skjønn! Chand er også en godgutt, som jeg gjerne ser langt!

Gammel 17-10-09, 12:24   #130
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Chand er jo den eneste med ekte og tydelig x faktor. Han er noe helt annet enn det han framstår som

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 14:27   #131
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Chand er kul. Jeg tror han kan vinne hele greia.
Men jeg synes det blir litt ensformig, bør jo kunne synge annet enn bare trønderrock egentlig.
Men han er en potensiell vinner tror jeg.

Gammel 17-10-09, 16:17   #132
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk ikke sett i går, kommer det i reprise?

Gammel 18-10-09, 21:17   #133
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Unnskyld meg, men kan ikkje dei stylastane kle på dei stakkars jentene nokre lengre skjørt??

Helt enig. Man kan jo se "rett hjem" til tider.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:21   #134
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Den så jeg også!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 23:14   #135
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

De der søstrene MÅ ut nå!

Helt enig!

Gammel 18-10-09, 23:18   #136
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke lest ett eneste innlegg i denne tråden, men må inn for å meddele at denne Pernille kommer til å bli en fantastisk artist.

Gammel 19-10-09, 00:01   #137
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har ikke lest ett eneste innlegg i denne tråden, men må inn for å meddele at denne Pernille kommer til å bli en fantastisk artist.

Helt enig. Pernille kommer vi til å høre masse av i fremtiden uansett hva som skjer i x-factor.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 12:03   #138
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Er enig i at Pernille vil nå langt. Ung og flott talent.

Gammel 23-10-09, 20:09   #139
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Fy fader, Lise kan synge!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 20:37   #140
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk frysninger nedover ryggen av Pernilles sang! Hun er fantastisk!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.