Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sømmelig påkledning på skolen for alle!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 22:59   #121
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!

Er Mauser på ferie?

Gammel 24-10-09, 23:05   #122
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Festlig lørdagsunderholdning.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 23:11   #123
Frantzen
Passiv

Standard

Så lenge puppene ikke slenger så mye at elevene står i fare for bli slått ned, ser jeg ikke problemet. : pragmatisk:

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 23:16   #124
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Så lenge puppene ikke slenger så mye at elevene står i fare for bli slått ned, ser jeg ikke problemet. : pragmatisk:

:har morsomme bilder på netthinnen:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 23:19   #125
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Er Mauser på ferie?

Jeg er lærer uten pupper. Hjelper det, katja?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 23:21   #126
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men, ingen av disse er lærerinner da...

Men bruker de BH? :har Excel-arket klart:

Gammel 24-10-09, 23:21   #127
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er lærer uten pupper. Hjelper det, katja?

Hvis du ikke har pupper i det hele tatt, vil jeg tro det også bli gjenstand for diskusjon blant elevene. Burka er tingen, helt klart.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 23:22   #128
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker forresten bh. Men det er mest for å få puppene til å virke større.

Gammel 24-10-09, 23:26   #129
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men bruker de BH? :har Excel-arket klart:

Ikke den yngste i alle fall, hun er jo som nevnt en mnd gammel og burde være fritatt for bh-bruk synes jeg.. Men jeg er ganske sikker på at de andre tre svigerinnene mine gjør det (men ikke min svoger, som igjen da altså i en alder av 2 år burde vært fritatt om han var jente også, synes jeg...)

JEG, som heller ikke er lærerinne (eller frøken, jeg er frue) bruker forøvrig også bh. Men innen arbeidsdagen er omme, og amming litt etterlengtet, hender det at den liksom ikke er helt stor nok... (Men sånn STOOOOOR er jeg likevel ikke...)

Gammel 24-10-09, 23:26   #130
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle ikke Mauser på møte ikveld tro, ref kaffebloggen?

Men bare så det er sagt da, her inne har vi egne bh-tråder ( ). Kanskje vedkommende lærer burde sendes link til den/de?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 23:26   #131
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker forresten bh. Men det er mest for å få puppene til å virke større.

Har du tenkt på hvordan det kan virke distraherende på de søte små?! : skingrestemme:

Gammel 24-10-09, 23:26   #132
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg ikke lest tråden, men måtte bare kommentere likevel.
For jeg kom nemlig ikke lenger enn til hit:

Opprinnelig lagt inn av katj, her.

Hun er relativt normalt kledd og går som regel i en romslig genser. Men jeg er helt sikker på at hun ikke bruker bh. Det er en kvinne med veldige store bryster og det beveger seg til tider ganske mye. Hun tror sikkert at ingen ser det, man det er ganske tydelig. Kanskje dere ha litt rett i at jeg er litt konservativ, den har jeg hørt før. Men jeg mener det ikke passer seg noe sted.

Gammel 24-10-09, 23:29   #133
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Har du tenkt på hvordan det kan virke distraherende på de søte små?! : skingrestemme:

:vurderer hardt å ta den av:

Gammel 24-10-09, 23:29   #134
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nå har jeg ikke lest tråden, men måtte bare kommentere likevel.
For jeg kom nemlig ikke lenger enn til hit:

Enhjørning: Jeg har sett et bilde av deg her inne. Noe sier meg at du ikke hadde vært en lærer etter HIs smak ...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 23:31   #135
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

:vurderer hardt å ta den av:

Da distraherer du bare foreldrene i stedet. :damned if you do, damned if you don't:

Gammel 24-10-09, 23:34   #136
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden minner meg om ei venninne av meg som fikk tilsnakk av styrer i barnehagen til hennes sønn.
Styrer hadde nemlig mottatt klage fra etpar mødre som syntes hun bude ha på seg videre topper og lengere skjørt når hun levert og hentet gutten sin - for mennene deres stirret sånn på henne ...

Gammel 24-10-09, 23:35   #137
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Enhjørning: Jeg har sett et bilde av deg her inne. Noe sier meg at du ikke hadde vært en lærer etter HIs smak ...

Noe sier meg at du kan ha rett.

Gammel 24-10-09, 23:37   #138
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Da distraherer du bare foreldrene i stedet.

Faen og.

Gammel 24-10-09, 23:40   #139
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Denne tråden minner meg om ei venninne av meg som fikk tilsnakk av styrer i barnehagen til hennes sønn.
Styrer hadde nemlig mottatt klage fra etpar mødre som syntes hun bude ha på seg videre topper og lengere skjørt når hun levert og hentet gutten sin - for mennene deres stirret sånn på henne ...

Når jeg tenker meg om - ja til burka når du leverer i barnehagen også.

Gammel 24-10-09, 23:42   #140
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Når jeg tenker meg om - ja til burka når du leverer i barnehagen også.

De kunne ha sånne blå gjesteburkaer hengende? I samme slags plast som de posene man trer på skoene når det er sølete ute?

Svar

Emneord
fine tråden!, tjenerstab

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.