|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Telefonselgerne som ringer på jobben er faktisk ganske underholdende. De ringer fra sånne callsentre i India, og det er aldri helt klart hva de egentlig prøver å selge eller hvem de ringer fra ( ABC inc f.eks), men de er veldig opptatt av å få tak i adressen vår. Så spør de etter sjefer som sluttet for mange herrans år siden, og blir dødsirriterte hvis man spør hva det gjelder. De har til og med sagt "What do you know, you're only a secretary!"
|
|
|
#123 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Bygg og anleggesfolk!! :nøkkelferdig, my ASS:
|
|
|
#124 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?
Jeg tror faktisk klagende lærere irriterer meg MER nå, for nå VET jeg at det ikke er sånn at de har det så mye verre enn absolutt alle andre..... Men det må sies at de aller fleste lærere er helt supre! |
|
|
|
|
|
#125 |
|
flisespikker
|
En periode i studietiden da det stadig ringte folk "fra Blindeforbundet" og ville ha penger, drev Esme og utviklet en cunning plan om å småprate litt med dem, og så spørre helt tilfeldig om de visste hva klokken var, og når de svarte, brøle "aHA! Du ER ikke blind!!". (Jeg vet ikke om hun gjennomførte den, jeg overhørte det i så fall aldri.
|
|
|
#126 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, nettopp. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?-De som ringer fra Norstat ørten ganger i døgnet på alle telefoner i huset
|
|
|
#128 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Filosofer!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Sist redigert av Ulvefar : 26-10-09 kl 22:36. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#131 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Det er heldigvis bare et :klikk: som skal til..
|
|
|
#132 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Eiendomsmeglere
|
|
|
#133 |
|
Mother of Dragons
|
Hehe, den husker jeg ikke. Husker ikke om jeg gjennomførte den heller. Men en av de jeg gjennomførte var når telefonselgere spurte etter kjæresten min ved fornavn uten å si hva det var for noe så la jeg fra meg røret og brølte ut i rommet "Esmekjæreste! Nå ringer en av disse kvinnfolkene dine igjen! Nå er jeg lei av det tullet ditt!" og så klasket jeg hendene sammen sånn at det hørtes ut som jeg fiket til ham og dunket telefonrøret noen ganger før jeg la på. Det syntes jeg var artig da.
|
|
|
#134 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
|
|
|
#135 |
|
Kakemonster
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Omega 3-pusherne på Stortorget! Alt av 21 år gamle butikk-nek som heller vil stirre tomt ut i lufta/snakke i telefonen/file negler enn å vedkjenne seg at det faktisk er kunder i butikken. Ansatte på helsestasjon - uansett hva de egentlig gjør der.
|
|
|
|
#136 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Lærere som per definisjon er imot alle endringer fordi alt var bedre før og som alltid tror det verste om elevene sine.
|
|
|
#137 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Omega3-selgere. Tror jeg har møtt 50 forskjellige og bare en tok hintet med en gang jeg takket nei. Telefonselgere er vi reservert mot på alle telefoner, og det virker |
|
|
|
|
|
#138 |
|
flisespikker
|
Ja, den husker jeg også.
|
|
|
#139 |
|
Har en bolle i ovnen
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
|
|
![]() |
|
|