Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 15:26   #121
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Bæret:
Det er svært sjelden jeg er på fest, så dette kan bli spennende, spesielt når jeg skal feste med jobben og må på jobb i morgen for jeg har undervisning, men heldigvis ikke før etter lunsj... Så får vi se hvor bra det går.

Gammel 04-11-09, 17:35   #122
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ole Brumm: Fest på en onsdag, DET var tider det.
Men savner jeg det egentlig?

Noen ganger.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 17:37   #123
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kunne tenke meg en fest sånn i det hele tatt jeg. Eller bare en kveld med barnefri.

Og venta - det får jeg jo på fredag!

Bare et par timer, men det holder det.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 17:40   #124
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kunne tenke meg en fest sånn i det hele tatt jeg. Eller bare en kveld med barnefri.

Jeg også!!!
Skal på julebord med foreldrene i barnehagen til M&M, så det er mange som har barnefri på fredag!

Gammel 04-11-09, 17:54   #125
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Gammel 04-11-09, 17:58   #126
akel
Nybegynner

akel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
akel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Her er det krise!!! Hvordan får jeg vekk den boksen med "forslag" på facebook? Den sier nå at jeg har mistet kontakten med min egen mor og må skrive på veggen hennes? (Den er faktisks sinnsykt irriterende, så plz help )

Irriterende endring av FB! Du mister vel ikke kontakten, det kommer bare opp forslag til å ta kontakt med folk på vennelista di. Har trykket på "remove" flere ganger og tilslutt forsvant den, men den kommer nok igjen når jeg logger med inn neste gang....
Ang drømmer om FP - bruker litt mye tid her inne kanskje???

akel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:05   #127
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det fikser vi jo når jeg flytter inn til dere. Hvordan går det med byggingen?

Gammel 04-11-09, 18:44   #128
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av akel, her.

Ang drømmer om FP - bruker litt mye tid her inne kanskje???

Nye mennesker med bare 10 innlegg kan ikke si sånn. Da må vi komme å ta deg.

(Og om du blir bosatt her inne du også, så skal vi huske dette innlegget og plage deg med det for alltid. )

Gammel 04-11-09, 19:00   #129
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

OK. Hvem lærte sønnen min Barbie girl? :sinnastemme:

Gammel 04-11-09, 19:01   #130
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

OK. Hvem lærte sønnen min Barbie girl? :sinnastemme:

Sikkert den samme som lærte sønnen min "My boobs are ok".

Gammel 04-11-09, 19:04   #131
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min eldste synger på "Forelska i lærer'n".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:33   #132
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal på spa om en uke og gleder meg til det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:34   #133
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvorfor er det så mange stygge sovesofaer på finn.no?

Jeg lurer på hvorfor det er så mange stygge lenestoler.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:42   #134
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har kjøpt ny tv!!!
Flatskjerm, 42 tommer og ny DVD spiller.
Det var kanskje på tide? Fikk nemlig høre at "Oi, har dere sånn gammeldags tv dere?"

Gammel 04-11-09, 19:50   #135
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hællannussen!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det fikser vi jo når jeg flytter inn til dere. Hvordan går det med byggingen?

Det går jo strålende. Drømmers er jo et prakteksempel på en handyman, så dette blir veldig fint.

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg lurer på hvorfor det er så mange stygge lenestoler.

Fordi de fine ikke er til salgs vel. De skal eierne ha selv.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:52   #136
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

M&M: grattis med ny TV!

Jeg er miljøskadd når det kommer til TV, det skifter man ikke ut før den gamle er gått i stykker.

På midten av 80-tallet, omtrent på den tiden hamsteret hang seg, eide vi gatas eneste svart-hvitt fjernsyn (ikke TV - fjernsyn ). Faren min var nemlig "Herr fornuft". Men noen høyere makter forbarmet seg over meg og broren min, enkelte ganger kommer faktisk lynnedslag som sendt fra himmelen. (For ordens skyld, det slo ned i fjernsynet, ikke herr fornuft. Heldigvis.)

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:53   #137
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det lov å si at man er en smuuule lei av svineinfluensaen ...?
På mange måter ...

Gammel 04-11-09, 20:04   #138
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg koser meg med nybakte Pizzasnurrer, Skilpaddas oppskrfit.
Propellen gleder seg til å få med på tur i morgen.

Gammel 04-11-09, 20:09   #139
Albertine
Passiv

Standard

Jeg vil ha bort den der brukerundersøkelsepåminningsgreia på toppen.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 20:20   #140
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg drikker rødvin og har barnefri og nesten mannefri en hel uke. Imorgen skal jeg ut og ølle med jobben og fredag skal jeg ut med Hønni.
Gleder meg.

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.