Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-10, 07:47   #121
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?

Jeg tror Ulvefar er tynn, hengslete og litt rufsete. Sikkert på grunn av avataren.
Liven er forøvrig lang, slank og med lyst hår.

Gammel 04-01-10, 09:54   #122
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Selvsagt ligner alle på avatarene sine, noe annet skulle jo tatt seg ut.

Jeg ser for meg avataren på alle de jeg ikke har sett bilde av. Og jeg har selvsagt funnet en avatar som er til forveksling lik meg selv. Både ganglag og ansiktsbehåring (og paleontologi-kunnskaper, seff).

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 09:54   #123
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Et LITE EKORN? Jeg er jo et SUPERekorn

Jeg løper fortere enn deg med mine lange ben.

Gammel 04-01-10, 09:58   #124
Slettet bruker
Passiv

Standard

Staut struts?

Ulvefar var en av de jeg så for meg ja - han ser ut akkurat som avataren sin og har whiskystemme, snakker med a-endelser og tykk l og bruker armyboots, palestinaskjerf og hører på progrock. Også er han omtrent førti år og nærmere to meter lang. For å være mer presis så ser han eksakt ut som en variant av Lange-Harald fra Blitz og høres sånn ut også.

Alt dette basert på en kommentar i en tråd om midtøsten hvor han startet med "Nå må'ru rulle inn." Etterfulgt av velskrevet radikalt innlegg. Som om Harald skulle gjort det selv faktisk.

Torsk kjenner jeg jo. Han er en sabla pen mann rett og slett. Veldig ung da.

Mauser liker pupper og har fransk bil.
Også er han tvers gjennom real og stuper som det er nevnt plutselig inn der det er snakk om pupper - eller der det er snakk om noe annet han kan hvor han leverer stort. Og iblant i en biltråd hvor ea og jeg ender med å knegge.

Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 10:05   #125
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Søren, nå trodde jeg at jeg skulle få se sitronen her. Men men, jeg får fortsette å tro at hun er prikklik yngstebarnet sitt.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 10:08   #126
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smilefjes er høy og litt skummel. Men sånn godskummel, sånn som de er de som tør å fronte meningene sine.

Claire er vakker.

Angelique er slankere enn meg og har større føtter. Fint for lommeboka mi.

Gammel 04-01-10, 10:08   #127
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Staut struts?

Ler du av meg?!

Gammel 04-01-10, 10:09   #128
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ler du av meg?!

Jeg ler av strutsen. Jeg er den strutsen sin number 1 fan.

Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 10:10   #129
Slettet bruker
Passiv

Standard

Også har jeg stort sansen for de som synes jeg er litt skummel.
Jeg er litt sånn Esme-wannabe!

Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 10:13   #130
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg ler av strutsen. Jeg er den strutsen sin number 1 fan.

Esme ser ut som sin forrige avatar.

Gammel 04-01-10, 10:17   #131
Left
Passiv

Standard

Jeg er svært lik nicket mitt pr. dato.

Dragen er en stram dame med blondt hår, ca 165 høy, og tøffere enn toget. Litt sånn Tante Sofie-aktig.

Hyacint er slank, mørk og bestemt.

Ellers er jeg ganske god på å lage meg bilder i hodet av hvordan jeg tror folk ser ut, men de stemmer jo aldri.

Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 10:18   #132
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mim er høy og slank, med langt blondt hår. Ellers har jeg ikke så mange oppfatninger om hvordan folk ser ut.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 12:10   #133
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

<-------

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 12:42   #134
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

For at folk ikke skal feste seg ved et inntrykk av meg som langbeint og smekker, har jeg nå endret avatar til noe litt mer nøytralt.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 13:08   #135
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg beholder min tror jeg, enn så lenge.

Gammel 07-01-10, 00:25   #136
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Dragen ser jeg for meg som kort, senete og med joggebukser.

Niks. Jeg er passe, korthåret og har kjole.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 00:28   #137
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg visste det! Man kan ikke stole på folk i kjole!

Gammel 07-01-10, 00:34   #138
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg er overbevist om at Albertine ser ut som Oprah.
Og Angelique, med det stilige nicket og de fine klærne hun selger hver gang hun har opprydding i skapene - hun er slank og elegant og ser litt fransk ut.
Jeg va overbevist om at aC så ut som en krysning mellom Nemi og Lisbeth Salander, og jaggu hadde jeg ikke rett.

Selv har jeg horn i panna. Obviously.

Gammel 07-01-10, 00:34   #139
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

LilleRosin er prikk lik avataren sin, hun har gul veske.
Jeg er litt mer langragget enn avataren min, faktisk. Og litt mindre spenstig.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 00:36   #140
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Å ja, og Fibi så jeg for meg som litt sånn halv-gotisk, omtrent som Amy Lee.
Kanskje fordi både nick og avatar da jeg entret forumet var - nettopp! - Ms.Lee.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.