Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-10, 21:31   #121
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Hvis jeg får det som jeg vil dropper vi feiringen og har på joggebukse og tursko. (Men jeg får det neppe som jeg vil).

Ikke vinterdress?

Gammel 07-04-10, 21:49   #122
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Ikke vinterdress?

Det er vel ikke umulig! Mener det kom snø i fjor.

Gammel 07-04-10, 23:03   #123
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg vet knapt hva en børsmegler er, så jeg tør ikke svare. Men om det er noe av samme rasen som eiendomsmegler, så kan jeg fortelle at vår eiendomsmegler hadde lårkort skjørt, ublyg utrigning og store øredobber. Poden skal ikke ha det på 17. mai.

Skal han virkelig ikke det?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 08:54   #124
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Skal han virkelig ikke det?

Ikke i år. Jeg kjøpte jo festdrakt på tilbud i fjor. Vi får se hva jeg klarer til neste år.

Gammel 08-04-10, 10:20   #125
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Sett bortsett fra at vi på 17mai også skal i barneselskap, pluss vi skal i 86års dag den 19. og Odin har bursdag 27. så jeg må virkelig på finklær shopping for alle de dagene skal tilbringes med de samme menneskene.

Mener du virkelig at barna må ha ulikt antrekk for hver festlig anledning de samme menneskene er i?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 10:22   #126
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Mener du virkelig at barna må ha ulikt antrekk for hver festlig anledning de samme menneskene er i?

Jeg lurte på det samme. Hvorfor i all verden skulle det være et problem å dukke opp i de samme klærne tre ganger på rad?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 10:24   #127
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Nei ikke hver, men samme antrekket 16,17,19 og 27 blir litt mye, men Odin som sjelden blir skitten blir det vel bare ett par skjorter og samme bukse.

Til Frøya blir det vel 2 kjoler så jeg slipper styret med vasking.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 10:26   #128
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner at det er pesete å måtte vaske omtrent hver kveld altså, men skjønte ikke hva det hadde med de samme menneskene å gjøre. Det hørtes mer ut som en unnskyldning jeg kunne funnet på fordi jeg hadde lyst til å kjøpe noe nytt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 10:29   #129
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner at det er pesete å måtte vaske omtrent hver kveld altså, men skjønte ikke hva det hadde med de samme menneskene å gjøre. Det hørtes mer ut som en unnskyldning jeg kunne funnet på fordi jeg hadde lyst til å kjøpe noe nytt.

Noen av de menneskene har rare meninger og stor kjeft dermed så trenger de ikke få mer vann på møllen mot meg.

Gammel 08-04-10, 10:33   #130
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Noen av de menneskene har rare meninger og stor kjeft dermed så trenger de ikke få mer vann på møllen mot meg.

Sånt hadde jeg virkelig ikke tatt innover meg. Kløver pleier å få bestemme hvilken kjole hun vil ha på seg når hun skal pynte seg, og om hun har en "yndlingskjole", så hadde jeg i alle fall ikke lagt meg opp i om hun har den på hele jula med de samme menneskene.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 10:38   #131
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Sånt hadde jeg virkelig ikke tatt innover meg. Kløver pleier å få bestemme hvilken kjole hun vil ha på seg når hun skal pynte seg, og om hun har en "yndlingskjole", så hadde jeg i alle fall ikke lagt meg opp i om hun har den på hele jula med de samme menneskene.

Jeg prøver å ikke ta det innover meg men det er ikke så lett. Men kjoler til Frøya og skjorter til Odin blir brukt utenom disse dagene også dermed blir det ikke store utgiften.

(verre med hva jeg selv skal ha på meg disse dagene)

Gammel 08-04-10, 18:29   #132
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Strikkebunad på minstemann, og storesøster håper jeg at fortsatt passer inn i hardangerbunaden min mor hadde da hun var liten.

Gammel 09-04-10, 08:35   #133
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bunad på hele gjengen her også

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 23:24   #134
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg aner ikke og når min svigerrinne finner ut at 16.mai er en fin dag å ha barnedåp på så er jeg iallfall på tynn is

Min bror og svigerinne valgte 13. mai så vi rekker i alle fall vaske bunadsskjortene (og hvitskjorta til mannen) mellom slagene. Og som en ren bonus får jeg 17. mai i hjembyen min i år. (altså, den byen som var hjembyen min de første 19 årene av mitt liv. De siste 12 har det vært en annen... herregud, TOLV ÅR? Scary!)

Tråden minner meg på at vi må prøve pensko på Knerten. Mulig de skoene som var passe i jula ikek er helt passe nå. Vi får sjekke det ut.

forøvrig har vi fastslått at Knerten nå har vokst i den skjorta som fulgte med festdrakten hans da den ble kjøpt, den var aaaaltfor diger i fjor, så da kjøpte vi "bunadsskjortebody" som han har brukt inntil siste ganskgs bruk i janaur. Nå kan han ha skjorta, bodyen er for liten.

Gammel 13-04-10, 23:27   #135
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Hvis jeg får det som jeg vil dropper vi feiringen og har på joggebukse og tursko. (Men jeg får det neppe som jeg vil).

Det er den type feiring jeg liker best. Men i år skal jeg ha på meg den nye flotte beltestakken min så da blir det feiring for alle penga!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.