Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er de små enkle tingene i livet ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-10, 00:16   #1
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...

• Folk som tror at dørene på t-banen åpner seg fortere ved å trykke flere ganger.
  • Vind (med storm i kastene) fra vifter ved inngangen til kjøpesentre. Jeg blir aggressiv av vind.
  • Folk som går foran meg på fortauet og røyker, slik at jeg blir gående i skyen deres. Og går såpass fort at det blir rart å gå forbi uten å virke demonstrativ (men jeg kan finne på å være utstudert demonstrativ også, dersom irritasjonen er stor nok).

Gammel 20-04-10, 00:11   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Usynlig kliss på gulvet.

Gammel 20-04-10, 09:09   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk som lar bilen gå på tomgang mens de leverer barna i barnehagen.
Rekorden utenfor vår barnehage er 6 biler :hmf:

Gammel 20-04-10, 09:11   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Folk som lar bilen gå på tomgang mens de leverer barna i barnehagen.
Rekorden utenfor vår barnehage er 6 biler :hmf:

Eller de som ikke lukker porten for de skal jo bare inn en rask tur om morgenen og det er jo ingen barn ute da. Når skal folk begynne å tenke over hvilke signaler de sender til barna sine??!!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 09:49   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å måtte ta heis veldig mange etasjer opp med tre digre gubber som alle akkurat har vært ute og fått frokostrøyken sin. :kvalm enda:

Gammel 20-04-10, 15:09   #6
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Å måtte ta heis veldig mange etasjer opp med tre digre gubber som alle akkurat har vært ute og fått frokostrøyken sin. :kvalm enda:

Å få en gubbe som stinker en blanding av gammel svette, dårlig ånde, sterk billigparfyme og rullings (gjerne fyll også) deisende ned på setet ved siden av deg. :urk:

Generelt er det mange som er Alene i Verden (AiV) rundt omkring. De lærer aldri at de faktisk må betale for varene på butikken. De tar et skritt ut av bussen og stopper opp og fomler med mobil eller veske eller whatnot. De glemmer å gå videre på toppen/bunnen av rulletrappen. De bruker hele fortauets bredde slik at man ikke får plass til å sykle forbi. Mange lar være å dusje en tre ukers tid før de skal på en 12timers flytur til den andre siden av jordkloden.

Sist redigert av Minty : 20-04-10 kl 15:15.
Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 10:00   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heiser som høylytt sier "Heisen er overbelastet" foran alle på kontoret når du som eneste person stiger inn i heisen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 10:08   #8
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sykkelkjede som slår krøll på seg under morgendagens sykkeltur til jobb. Møkkete, sur, og for sein på jobb.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 10:16   #9
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Folk som trosser "all ferdsel forbudt"-skiltet med barn i bilen. Dette skjer på en kort strekning her minst femti ganger pr. dag. Jeg overdriver ikke, engang.

Jeg får lyst til å ringe til politiet, evt. gå demonstrativt midt i veien med barnevogna, men da blir jeg vel meiet ned.

Gammel 20-04-10, 15:08   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bidrar aktivt til endringer der, i hvert fall. Alle som trenger seg på når jeg går av, får temmelig klar beskjed.

Gammel 20-04-10, 15:10   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg bidrar aktivt til endringer der, i hvert fall. Alle som trenger seg på når jeg går av, får temmelig klar beskjed.

Jeg bidrar mest som godt eksempel. Jo flere som stiller seg pent opp i kø på siden av dørene, jo teitere ser det ut med han ene som ubehøvlet brøyter seg inn.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 17:06   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min er en sånn irriterende høytsnakkende voksenopplærer.

- Du verden, der skulle han inn, ja, det er så teit med alle som ikke har tatt bane før og skjønner at man må vente til folk kommer UT! :høylytt til sidemannen, ofte en rødmende Scarlettaaah:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 17:07   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der har du meg, ja.

Gammel 20-04-10, 17:09   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, altså, jeg er ikke redd for å si fra når det gjelder meg selv. Hvis noen prøver å trenge seg inn, står jeg bom stille med elegant arrogant hevede øyebryn og Steinfeldt-bergensk: - Gidder du, eller? Kan jeg få lov å komme av først?

Men å drive voksenopplæring sånn ellers gidder jeg ikke.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 17:11   #15
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er heller ikke redd for å si ifra, altså. hvis jeg ser det er plasser lenger bak, og folk står som sild i tønne rett innenfor dørene og nekter å gi meg plass, så roper jeg ut at det er plass lenger inn. Makan.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 17:21   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De t-banetullingene har jeg heldigvis flyttet vekk fra. Togfarere er mye høfligere altså. Men, om jeg møter på noen t-banetullinger går jeg rett og slett bare rett på de så de blir pent nødt til å flytte seg til siden for å la meg komme ut. :hehe:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 20:53   #17
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Å tråkke i noe i bare sokker. (Eller hundebæsj med sko, f.eks)

Når teipen fliser seg opp, eller klistrer seg så man ikke finner enden igjen

Trass og survestemme (da blir jeg GAL )

Når jeg har vaska over badet og mannen finner ut at han selvfølgelig skal barbere seg - så det blir skjeggstubber overalt

Hvis jeg søler noe på gulvet når det er nyvasket

Unger som pirker og pirker på armen for å si meg noe mens jeg egentlig snakker med noen andre

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 21:08   #18
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når jeg har vært på do og oppdager at det ikke er dopair igjen.

Gammel 21-04-10, 00:32   #19
Jakobine
Aktiv

Jakobine sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Jakobine er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Når jeg har vært på do og oppdager at det ikke er dopair igjen.

Ja.

Jakobine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 21:07   #20
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rusk i øyet.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.