|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingSpent på hvilken som passer best på min lange frøken. Personlig heller jeg mot Bergans, men skulle gjerne hatt lokket...Bergans med lokk virket tung da jeg kjente på den. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingMå også legge til at min frøken er veldig smal og lang, og Beckmann sitter perfekt. Kan absolutt lønne seg å prøve sekker, det er viktig at de sitter godt!
|
|
|
#123 |
|
Tåler regn
|
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingJenten min på 6 år har brukt Bergans XO20 l (den uten lokk) nå i 1.klasse. Hun er ikke så stor av seg, så den har passet utmerket på ryggen hennes. Den er forholdsvis lett og det er en fordel. Når det har regnet, har hun brukt trekket som hører til. Bøker har aldri blitt våte. Hadde valgt den samme sekken en gang til hvis jeg skulle velge. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
maler
|
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingVi har berganssekker til våre. Uten lokk. Veldig fornøyd. Jeg synes det er mer praktisk med sekker uten lokk faktisk, enklere for ungene å håndtere.
|
|
|
#125 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingVåre to eldste går nå i 9. og 6.kl, de har alltid hatt Bergans, veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Hertuginne
|
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingStorebror har hatt sin Beckmannsekk i 1,5 år og den er fortsatt like fin. Jeg er overrasket over hvor godt den holder seg. Eneste aberet er at det er fire andre gutter i klassen og minst 10 på trinnet som har akkurat maken sekk, men det ser ikke ut til å være noe problem. Sekken er godt merket inni, selvsagt.
|
|
|
#127 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingMange som har like sekker, vi løser det med å henge på litt spesiell refleks eller annen pynt. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingKan også anbefale Osprey sin barnesekk! Veldig lett og anvendelig, både til skolebruk, treningstøy og turer. Dessuten har de livstidsgaranti |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingMin jobb er nok mye kjedeligere enn som så |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingMen vil XO20 holde fra 1-3 klasse for et langt barn? Hun er rundt 125 nå og skal på skolen til høsten. Kanskje jeg burde kjøpe 25 liter heller? |
|
|
|
|
|
#134 |
|
maler
|
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassing
Jeg vil tro x020 holder, toern har den og han er ca 130 cm nå. Den holder garantert et år til. Storebror var lang og fikk x025 i andreklasse, da var den oransje sekken alt for liten. Jeg vil tro han var mellom 135 og 140 cm da han fikk den.
|
|
|
#135 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg tror ikke 20 blir for liten. Selv om hun er lenger, så skal hun jo ikke bære mer enn de andre barna. Min venninnes lange 2. klassing har XO20, og hun sa han skulle bruke den til høsten også.
|
|
|
|
#136 |
|
Det er et viktig poeng! |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingÅ, ja, jeg er spent på årets utgaver! Håper ikke de blir enda mer glorete, slik tendensen har vært de siste årene...
|
|
|
|
#138 |
|
Frøkna ønsker seg en turkis eller lyseblå sekk. Lurer på om Bergans tar det til etteretning? Jeg sendte jo mail til dem i høst og klaget over fargene til jenter. Alle liker ikke rosa eller hest/prinsesse. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingLibris trodde de kom til å få Beckmann sine i mai sånn ca. Tenker det blir kjøp i sommerferien når alt det nye er kommet i butikkene. |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2.-klassingStørsta som går i 4.klasse har Bergans XO 28liter. Knallfin sekk som hun liker veldig godt og ikke er glorete. Hennes er brun med hvite sommerfugler på deler av sekken.
|
![]() |
|
|