|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Egentlig elsker jeg stranda, men jeg liker meg selv med klær. Jeg er blek og tåler sola dårlig, i tillegg er jeg allergisk mot selvbruning. Jippi.
|
|
|
#3 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Liker du å være på stranda?Ja, liker stranda. Liker ikke så godt å kle av meg lenger, men det er værst første gangene, etterhvert driter man i det. Og det er alltids noen som ser ut som deg eller verre.... Så da gir man etterhvert blaffen i cellulitter og litt slapp figur her og der eller noen kg for mye. Når brunfargen kommer og den rette bikinien er funnet så går det vel bra i år også Sist redigert av ItsOnlyMe : 07-06-10 kl 09:04. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Liker du å være på stranda?Har foresten en selvbrunings lotion, mener merket er lorèal. Den funker supert, holder noen dager og er grei å smørre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Liker du å være på stranda?Her i Norge liker jeg meg ikke på stranda. Jeg liker at det er litt temp. i vannet om jeg skal bade, og det må jeg jo hvis jeg ikke skal daue i varmen. |
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Ja det gjør jeg. Før barn likte jeg godt å ligge pal og sole meg og lese. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Liker du å være på stranda?Ja. Så lenge jeg kan ha mulighet til å være i skyggen.
|
![]() |
|
|