Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du å være på stranda?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-10, 02:10   #1
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du å være på stranda?

Egentlig elsker jeg stranda, men jeg liker meg selv med klær. Jeg er blek og tåler sola dårlig, i tillegg er jeg allergisk mot selvbruning. Jippi.

Jeg tåler sånn selvbruning man bare vasker av. Men da kan jeg jo ikke bade med snuppa. Jeg gjorde det en gang. Gikk ut i sjøen brun og kom opp igjen blek.

Gammel 07-06-10, 02:14   #2
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg tåler sånn selvbruning man bare vasker av. Men da kan jeg jo ikke bade med snuppa. Jeg gjorde det en gang. Gikk ut i sjøen brun og kom opp igjen blek.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 08:48   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, liker stranda. Liker ikke så godt å kle av meg lenger, men det er værst første gangene, etterhvert driter man i det. Og det er alltids noen som ser ut som deg eller verre.... Så da gir man etterhvert blaffen i cellulitter og litt slapp figur her og der eller noen kg for mye. Når brunfargen kommer og den rette bikinien er funnet så går det vel bra i år også Og en omslagskjole/strandkjole er fint å ha til å trekke over seg når man må i kiosken med barna osv..

Sist redigert av ItsOnlyMe : 07-06-10 kl 09:04.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 08:50   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har foresten en selvbrunings lotion, mener merket er lorèal. Den funker supert, holder noen dager og er grei å smørre.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 08:53   #5
Left
Passiv

Standard

Her i Norge liker jeg meg ikke på stranda. Jeg liker at det er litt temp. i vannet om jeg skal bade, og det må jeg jo hvis jeg ikke skal daue i varmen.

I "Syden" liker jeg å være på stranda, og der er det kropper i alle farger og fasonger, så jeg gir loddrett beng i hvordan jeg ser ut da.

Vi landet på Gardermoen for noen timer siden, etter 14 dager i Side, Tyrkia, og den stranda kan i hvert fall anbefales! Langgrunt, deilig badetemp, og gratis solseng
Vi var på stranda fra ca. 10 - 11 til 16 alle dager unntatt 2.
HERLIG, verken mer eller mindre.

Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 10:29   #6
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja det gjør jeg. Før barn likte jeg godt å ligge pal og sole meg og lese.
Nå sitter jeg i en strandstol nærmest vannet og er badevakt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 10:49   #7
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Så lenge jeg kan ha mulighet til å være i skyggen.

Jeg driter i hva folk måtte mene om kroppen min, jeg kler av meg og går i bikini med største selvfølgelighet. Vi har Bergens beste badesteder rett nedenfor der vi bor, jeg har store solbriller, solhatt og parasoll.

Gammel 08-06-10, 00:59   #8
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker stranden, så lenge jeg får sitte i skyggen i shorts og t-skjorte.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 09:34   #9
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker stranda, både bading, leking med ungen og lese bok i skyggen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.