Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den beste regnkåpa

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-11, 10:42   #121
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Så hva skal jeg kjøpe? Valget står mellom Merrell Wakefield og Didriksons Thelma, begge som linket til i tråden. Jeg vil ha i svart, og forslag mottas med takk. Jeg kjenner at behovet blir mer og mer prekært nå.

Jeg hadde gått for Didriksons, fordi jeg liker passformen bedre. Men jeg kan jo ikek si om du gjør det

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 10:44   #122
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.011
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Jeg heller i retning Didriksons pga. prisen. Dessuten har jeg sett den IRL, og likte den egentlig. Jeg bestiller nok fra XXL, for sportsbutikken hadde ikke min størrelse inne, og bare i blått.

Edit: Der har jeg bestilt Didriksons Thelma, så nå kan regnet bare fortsette.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012

Sist redigert av Nera : 27-09-11 kl 11:05.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 22:11   #123
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Jeg har kjøpt meg Didrikson Thelma. Den tynne, ikke den vatterte. Jeg er veldig fornøyd med den. Den er kanskje bittelitt lang til meg som er 162 på strømpelesten, men det gjør egentlig ingenting. Jeg har stor byste (G-cup) men str. 38 i denne passet fint. Får fremdeles litt ull under den senere i høst, tenker jeg. De hadde ikke min str. på XXL på nett så jeg kjøpte den i butikk.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no