|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Nei, men altså ærlig talt! Er det så nøye da?
![]() |
#122 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en skarp tunge?
Nei, nei, nei. Jeg mener ikke at noen bevisst holder andre utenfor, jeg prøvde bare å få fram at hvis man føler seg utenfor, blir det litt lettvint å si at "du kan jo bare late som om du er midtpunktet." |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
flisespikker
|
Jepp.
![]() |
#124 |
har tatt seg sammen
|
Jeg er til dels enig. Det er ikke "bare bare", men en positiv innstilling hjelper på.
![]() |
#125 |
flisespikker
|
Det er jeg enig i. Det er ikke så lett å "bare slutte med det" hvis man er usikker eller sjenert eller mistenker at alle de andre kjenner hverandre. Det er mange som kjenner hverandre her inne, og det er lettere å komme med hvis man er litt frampå og selvsikker.
![]() |
#126 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Jeg er ikke redd for å si meningen min, men jeg tror ikke jeg er skarp. Bare hvis noen er det mot meg.
![]() |
#127 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Nei, jeg tror ikke det. Jeg har nok en skarpere hjerne.
![]() |
#128 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Ingen skarp tunge her i gården, nei. Heller konfliktsky. Sånn sett er jeg nok litt av en "snylter" her inne, som elsker å følge med i skarpe og hissige diskusjoner men som sjelden deltar selv. |
![]() |
![]() |
#129 |
har tatt seg sammen
|
Dette mener jeg også, nettopp fordi jeg til tider har følt meg veldig utenfor. Kan lett bli sosialt usikker, men greier å vase og tøyse så mye rundt det at jeg alltid henter inn passe mengder med feedback.
![]() |
#130 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Jeg har aldri følt meg utenfor, kanskje fordi jeg ikke har behov for å føle meg innenfor? Det kan bli for homogent og repeterende i en del diskusjoner, noe som i blant sier meg at disse personene har diskutert temaet for mange ganger til å gidde å fyre seg opp igjen. Det blir heller prat enn diskusjoner. Greit nok det.
![]() |
#131 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Jeg har nok en skarpere tunge her enn i virkeligheten ja, men sier jo generelt i fra om jeg er uenig noe. Anser meg overhode ikke som spesielt krass, men som regel mer følsom kanskje enn en del andre, og mer magefølelsestyrt enn rasjonelt styrt, noe som kan gjøre at jeg representerer et annet syn enn de som skal gjøre ting "etter boka". Jeg er oppdratt med et veldig fokus på samvittighet, og det styrer meg nok veldig, og til tider kanskje litt mye, men man må finne en måte man klarer å leve på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Men er det normal oppførsel og svare "Bull shit" "piss" "vissvass" dersom den man er uenig med kommer med ett konstruktivt og velformulert innlegg? Evner man å se en ting fra flere sider? Eller er man bare bastant uenig og ser ting bare i sin lille firkantede hjerne?
![]() |
#133 |
kamerat
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Jeg synes vissvass-innleggene nesten uten unntak lanserer et godt og vektig argument.
![]() |
#134 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Jeg svarer ikke piss til velformulerte og reflekterte innlegg. Piss er forbeholdt de som representerer det motsatte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Epikur
|
Jeg er bare krass når folk er teite, altså.
![]() |
#137 |
Bedreviter
|
Nå er det så godt som utelukkende meg som bruker "vissvass" i debatter på FP. Det er blitt en form for signaturelement hos meg. Jeg kan fordikre deg om at det aldri har blitt brukt av mangel på bedre eller mer saklige argument. :oppklarer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Fordikringer er bra.
![]() |
#139 |
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Jeg er til tider skarp og til tider myk som smør som har blitt glemt ute på skiferhellene en solvarm julidag. Eller noe i den duren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
kamerat
|
![]() Sv: Har du en skarp tunge?Du er myk som smør akkurat i dag, ja?
![]() |
|
|