|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2*lager en tråd her som fylles ila. dagen, hvis jeg skal skrive alt i kveld er frokosten allerede glemt..*
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Har akkurat begynt såvidt på lavkarbo-opplegg, så er rimelig novise foreløbig. Får suge til meg inspirasjon her. |
|
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2
Jeg startet det hele med mat fra Spis deg slank bare for å finne ut hva jeg kunne spise og hva som var opplegget, men fant fort ut at jeg fint kunne lage denne maten bedre selv. Brødene derfra spiser jeg - og ett og annet tørrvare produkt. Men jeg syntes det var en god vei å starte på.
|
|
#5 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: CC med litt creme fraiche, fun light og valnøtter |
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Oj, dette får meg til å framstå som et matvrak. |
|
|
|
|
#7 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Neida, spiser normalt mer, men har ikke vært særlig sulten i dag. Gidder ikke å spise bare for å spise. |
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Nei, det er sant. Jeg spiste lite i går. Veldig lite. Men i dag er jeg litt flau, eller har dårlig samvittighet. Selve innholdet er ikke så gale (litt lite grønt), men jeg har spist utrolig masse i dag, ser jeg nå... |
|
|
|
|
#9 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: Eggerøre av 2 egg, 3 skiver bacon, 1 baconpølse uten karber, tomat, agurk |
|
|
|
|
#10 |
|
snur
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Her kommer oppskriften på knekkebrødene. De er supergode ja!
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2De ligner på Nannah-knekkebrød. Er det det? |
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Og pass på kadmium-innholdet i knekkebrødene, dere. Jeg bytter solsikkekjernene ut med andre ting. |
|
|
|
|
#13 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg bytter ut halvparten av solsikkekjernene med gresskarfrø. Sånne ordentlig grønne fine som er kjøpt i Sverige. Prøver muligens ut en variant med 50/50 mandler og gresskarfrø i morgen, framfor solsikkekjerner.
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Det var godt. Men jeg er stappmett og venter med engstelse på veiinga i morgen. |
|
|
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg levde lavkarbo i nærmere et år før jeg kjøpte noe fra spisdegslank. For min del funker det fint som et supplement. Jeg er glad for at jeg ikke har gått for standard ukemenyer, for den maten som smaker best befinner seg hovedsaklig utenfor standardmenyene. F.eks mandelbrødet og alle middager med "gourmet" i navnet.
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: Den vanlige havregrøten med CC |
|
|
|
|
#19 |
|
snur
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: 2 lavkarbobrødskiver med baconost
|
|
#20 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Hva er problemet med solsikkefrø? Jeg er nøtteallergiker men kan spise nettopp solsikkefrø og pinjekjerner og bruker det for det det er verdt (i stedet for mandler, valnøtter og hasselnøtter). Men det er altså ikke helt greit?
![]() |
|
|