|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#123 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterOg jeg kjenenr at det ikke er noe vanskelig å la det være igjen i dag. Så da er det så underlig at jeg absolutt må ha røyk når jeg sitter ute med øl.
|
|
|
#124 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterEn liten sprekk gjør vel ingenting. Du skal få en dag i mårå osv. Men øl uten røyk er kjemepevanskelig altså, jeg er enig i det. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Metallica!!
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterBæret, lese boken da. Om ikke annet så får du et noget mer bevisst forhold til din egen røyking og hvorfor du faktisk ikke klarer å la være å røyke når du øller.
|
|
|
#129 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterDag 19. Det er nesten så jeg må klype meg i armen.
|
|
|
#131 |
|
Skriv og skriv og skriv
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter4 uker.
|
|
|
#132 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter
|
|
|
#133 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter
|
|
|
|
#135 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Du skal klare det Najade, du er kjempeflink!
|
|
|
#136 |
|
Skriv og skriv og skriv
Flinke oss!
|
|
|
#137 |
|
Metallica!!
|
Så bra!
|
|
|
#138 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg heier på alle som har sluttet, som tenker på å slutte, og som sliter litt med å holde ut - kom igjen, dere klarer det!! |
|
|
|
#139 |
|
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterHar prøvd å overse denne tråden siden den ble startet. Men nå kjenner jeg at jeg bare må ha hjelp. Sluttet liksom å røyke for 2-3 uker siden, men har smugrøyket
|
|
|
#140 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg surrer fortsatt her. Mer eller mindre uten røyk. Det er ikke vanskelig i det hele tatt hvis jeg bare holder meg for meg selv. Men jeg kan jo ikke være alene hele hele tiden heller. Jeg må bare finne en tanke som gjør at sosialrøyketrangen også forsvinner.
|
![]() |
|
|