Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken størrelse bruker du i sko?
35 2 0,61%
36 29 8,90%
37 46 14,11%
38 75 23,01%
39 77 23,62%
40 57 17,48%
41 28 8,59%
42 8 2,45%
Annet - evt. dustepoll. Spesifiser gjerne i tråden. 4 1,23%
Deltakere: 326. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 18:26   #121
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

38 og 2/3, så det blir noen ganger 38 , men mest 39 tror jeg.

Gammel 22-08-10, 18:46   #122
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gått opp til 40 etter at jeg fikk barn. Hadde 39 før det.

Gammel 22-08-10, 19:09   #123
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Bruker str. 38.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 19:18   #124
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

36! I sommersko så kan jeg godt ha 35 også.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 19:48   #125
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Bruker oftest str 41 om skoene er flate. Har de høy hæl kan jeg bruke str 40. I fjellsko/treningssko o.l. må jeg ha str 42-43.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 20:34   #126
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vakre normalfordelingskurven.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Alltid hatt 39.

Du må ha vært en - ehh - snodig baby ...?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Men det er ikke så lett å være utenfor det som liksom er "normalt" i forhold til norske skobutikker kan jeg tenke meg?

Jeg bruker størrelse 39, som er omtrent midt på normalfordelingskurven, og det er søren ikke bare, bare det heller. Ofte er de kuleste skoene utsolgt i min størrelse. Jeg har forøvrig også "alltid" hatt samme størrelse, uavhengig av vekt og graviditet.

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 21:28   #127
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

35-37, alt etter formen på skoa. Stemte 36.

Gammel 23-08-10, 00:34   #128
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Finnes det skobutikker som selger fine og feminine sko i store størrelser egentlig? Eller må det spesialbestilles?

Men kjære vene. Kjenner dere ikke til skobutikken med det fancye og klingende navnet "Store sko" i Oslo? Der har de store sko til både dame og herre. Og med det mener jeg altså store damesko til både dame og herre OG store herresko (eventuelt til damer også, men jeg vet ikke om det er så vanlig?).

Visstnok var det en transe som var innom der en gang og kjøpte noen pums med skyhøye hæler i størrelse - var det 47? Butikkdama lurte på om han klarte å gå med de skoene. "Kjære deg. Jeg kan danse rundt hele natten i disse skoene" sa fyren.

Men det er klart - prisene er et lite hakk over Skopunkten.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 12:26   #129
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

36,5

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 13:04   #130
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Str 38.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 20:27   #131
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

En bred 37'er her.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 21:06   #132
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kris, her.

Du må ha vært en - ehh - snodig baby ...?

Ja, det var ikke så mye fine babysko i den størrelsen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 02:16   #133
dinadina
Geek

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
dinadina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bruker 41-42..
husker da jeg var liten var jeg veldig redd for å få større føtter, og at jeg kanskje ikke kom til å finne brudesko som passet, så jeg kjøpte et par hvite brudesko i en alder av 16.. de står forsatt å venter på meg

Men...
Brandos.no har en del fine sko i store størrelser.. og Bianco
De har nesten alltid 41-43 i damesko som de selger.
mye av det på store sko i oslo ser heselig ut, syns nå jeg..

Gammel 31-08-10, 02:33   #134
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte 40, men må ofte opp i 41. 40 holder på lengden,normalt sett, men er det en smal sko, så må jeg opp i 41 pga mine brede pailabber.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 13:17   #135
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker str 38.

Gammel 06-09-10, 00:29   #136
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

39 - som regel det som er først utsolgt.

Gammel 06-09-10, 01:08   #137
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

**du vet det er på tide å legge deg når du leser tråd om hvilke skostørrelser medlemmer på FP bruker etter midnatt en søndag kveld ...**

Gammel 06-09-10, 07:27   #138
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

39.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 15:10   #139
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Bruker 36-37, avhengig om jeg skal ha på skoen med eller uten sokker etc. Stemte 36, kunne like gjerne stemt 37.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 23:01   #140
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en herlig normalfordeling!

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.