Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Natt-tøy

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kva har du på deg om natta?
Ingenting 99 45,00%
Berre truse 95 43,18%
T-skjorte/singlet og truse 50 22,73%
Nattkjole, kort 28 12,73%
Nattkjole, lang 5 2,27%
Pysjamas 21 9,55%
Shorts 2 0,91%
Shorts med overdel 3 1,36%
Lange ermar 12 5,45%
Korte ermar 12 5,45%
Lengde på ermar er hipp som happ /uaktuelt 8 3,64%
Redningsvest 3 1,36%
Parkdress 3 1,36%
Dustepoll 1 0,45%
Noko heilt anna 3 1,36%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 220. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-10, 20:39   #121
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Sv: Natt-tøy

Spontan sex da? Må den planlegges for å holde senga ren?
Usj- vi er nok noen griser, vi både har sex, sover nakne og skifter på senga bare en gang i uka

Gammel 30-08-10, 20:44   #122
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå lurer jeg litt på hvordan enkelte stiller seg til sex på kjøkkenbenken.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:45   #123
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kondompakken ligger på soverommet den, så det kan godt bli spontan sex uten å ødelegge Isets Bree Van Der Camp-nykker. Og sex på kjøkkenbenken Den er jo lett å vaske av, man har da klorin. Årh, den herlige lukta av svømmehall.

Gammel 30-08-10, 20:52   #124
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Unnskyld Iset! Jeg mente ikke å erte! Og jeg innser at det finnes mange ulike måter å tenke på.

Jeg er ganske renslig men har aldri en gang vurdert dette før. Det som eventuelt skulle gjøre at jeg ikke sov naken måtte være kulde eller at noen kunne se meg, det med griseri i senga hadde jeg overhodet ikke tenkt på...

Gammel 30-08-10, 20:53   #125
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du trenger da ikke å unnskylde, jeg vet jeg er litt "psyk" på akkurat det området der, og jeg er vant til å bli "ertet" for nykkene mine her inne.
Hadde jeg likt å sove naken hadde jeg nok dessuten sikkert taklet det fint, men både jeg og mannen trives best med å sove i truse/boxer. Jeg vil jo helst sove uten BH men det går ikke.

Gammel 30-08-10, 20:55   #126
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Klorin lukter kjempegodt!

Og sårri, jeg måtte bare, sett i lys av diverse tråder.

Gammel 30-08-10, 20:56   #127
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Klorin lukter kjempegodt!

Ja'a! Jeg kloret begge toalettene i dag, samt kjøkkenvasken. Gikk bare rundt og sniffet. MÅ i svømmehallen snart.

Gammel 30-08-10, 20:58   #128
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Kjenner jeg lurer litt på hva slags sex folk har, siden interiøret må kondemneres i etterkant.

:tydeligvis skikkelig kjip:

Vil ikke at gjestene mine (eller vi for den del) skal måtte sitte med klærne sine der vi har vært nakne. Og sex involverer jo gjerne litt kroppsvæsker da..

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Nå lurer jeg litt på hvordan enkelte stiller seg til sex på kjøkkenbenken.

Tok eksen i å være utro. Det mest opprivende var at de gjorde det på kjøkkenet. Får helt creeps bare tanken..

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:59   #129
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min temmelig uskyldige tråd utvikla seg litt kan man si

Og utan å gå i detaljar vil eg berre seie:
"du og jag, Iset, du og jag".

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 21:00   #130
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Iset du tar knekken på meg her.
Jeg ler ikke av deg alts... Hekkan who am I kidding? Jeg ler hjertelig av deg vennen. Hvis det skulle komme sprem på lakenet så slenger jeg et lite håndkle oppå flekken siden ingen av oss liker å ligge vått, og så glemmer jeg det av til en annen dag.
:Sjuske og fornøyd med det:

Gammel 30-08-10, 21:02   #131
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg er noe for meg selv.

Gammel 30-08-10, 21:03   #132
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Jeg melder meg inn i nakensovesjuskeklubben og likegladmedsofaenklubben.

Men kjøkkenbenken vaskes med Klorin.

Gammel 30-08-10, 21:05   #133
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg ledd meg gjennom hele tråden og har kommet frem til at jeg er mer grisete enn det jeg (og andre) trodde. Ligge på en badehåndkle? Skifte laken etter sex? Gni tissen inn i sengetøyet?

Jeg sier meg enig med Maxi:

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg skjønner at sengetøyhygiene inneholder mange problemstillinger som aldri har streifer meg engang ... Ligge på håndkle, stå opp for å skifte sengetøy... Aldri falt meg inn, gitt.

Og jeg legger meg ofte i en rød silkesak, men sovner uten klær. (Noe som er særdeles praktisk når man har en deilig mann og våkner 10 minutter før vekkerklokka ringer.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 22:53   #134
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler med deg, agenten. Dette er tidenes tråd, tror jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 21:53   #135
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig morsom tråd dette.

Jeg sover med langermet t-skjorte året rundt, blir så fort kald på ryggen/skuldrene. Liker også å ha dynen så godt rundt kroppen som mulig. Helt opp til halsen.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 23:04   #136
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Parkdress og redningsvest selvsagt.

kokosbolle _awaiting the flood_

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 23:04   #137
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer knapt å ligge i sengen nå uten å tenke på hva Iset ville syntes.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 08:16   #138
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg ser deg ikke, så jeg tror du kan slappe helt av. Og jeg høres nok mer hysterisk ut enn jeg er. Det er jo ikke sånn at jeg står opp og danser krigsdans på gulvet og får folk til å komme og totalrenovere fordi jeg ser en flekk på lakenet. Spesielt nå etter at jeg begynte å jobbe fullt så gir jeg mer bæng enn før, orker rett og slett ikke. Men vi ligger ikke nakne i sengene hjemme like lite som noen får lov til å sitte nakne i sofaer og sånt her, that's it.

Gammel 05-09-10, 08:34   #139
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Når det er kjempekaldt har jeg på meg lang nattkjole. Ellers ingenting. Sover gjerne naken, sitter gjerne naken i sofaen, går naken gjennom huset, bader naken i sjøen eller i vannet på fjellet tidlig om morgenen når ingen andre enn Drømmemannen ser meg. Liker naken, jeg. Og tenker aldri på ekkelt og uhygienisk når det gjelder sex, det er vel derfor man har sengetøy, for å kunne skifte det og vaske det innimellom?
Jeg liker likevel Klorin. Da føler jeg meg sånn skikkelig gammeldags husmorflink og snusfornuftig.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 16:58   #140
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm..Akkurat naken i sofaen synes jeg kanskje er litt ekkelt. Der sitter det jo andre, og man kan jo heller ikke vaske sofatrekket sånn uten videre Hører du, Iset- jeg er ikke helt sjuskete!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kva har du på om natta?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.