![]() |
#1461 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag har jeg vært hjemme med en febersyk og bjeffende (les. Falsk krupp) liten snupp, så middagsplanene ble til underveis. Var i fryseskapet og fant frem en blokk med torsk og brokkolitopper, så tok jeg en "hva-kan-vi-lage-av-dette"-brainstorm.
#1462 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Det ble kylling og pasta i dag inspirert av Bauche og Madam Mim:
Bestemor , lillemor og mannen ble imponert! Så lekkert ut og smakte godt! |
![]() |
![]() |
#1463 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag ble det småsuppe etter farmors oppskrift. |
![]() |
![]() |
#1464 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Tandoori steinbit, agurk og yoghurtsalat og nanbrød ved siden av (GR-oppskrift) Sist redigert av Kaija : 31-01-07 kl 21:37. |
![]() |
![]() |
#1465 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi hadde laksefilet marinert i teriyakisaus og stekt i panne. Dampet brokkoli og japansk rundkornet ris til.
#1468 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?
Det hørtes skikkelig
#1469 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Svinekjøtt og grønnsaker i saus av kokosmelk, fløte, curry og fersk chili. Ris til. |
![]() |
![]() |
#1470 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg føler jeg tyr til lettvinte middager for tiden
#1471 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Fiskeboller, poteter, gulrøtter og hvit saus. Enkelt og godt.
#1472 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Idag hadde vi kyllingsalat, den var veldig god. |
![]() |
![]() |
#1473 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg ble bortskjemt i dag.
#1476 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?
|
![]() |
![]() |
#1477 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag var middagen egentlig ikke så veldig vellykket, så det er ingen grunn til å legge inn oppskrifter her. Det var billig frossentorsk gratinert med karrisaus med egg i, og så råkost og brun ris og brokkoli. Brokkolien var for mye kokt, og fisken var ikke noe særlig, og raspet pastinakk ble egentlig bare rart til. Men gulrøttene var gode, da.
#1478 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Fiskegrateng med poteter og brokkoli. Fiskegrateng med bein i. Det var ikke noe særlig, men ungene klaget faktisk ikke. Jeg "glemte" å rense fisken. |
![]() |
![]() |
#1479 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva er det til middag i dag?Idag hadde vi burgur (litt i samme slekt som couscous vel, bare at det smaker mye bedre, og er vel sunnere innbiller jeg meg) med grønnsaker og ganske sterkt krydra ble det og, karri, hvitløk, chili og div. |
![]() |
![]() |
#1480 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag tror jeg det blir pølselapskaus. I full fart mat passer best når det er syke gutter i hus og storesøster skal fort av gårde på dans.
|
|