Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-08, 11:07   #141
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Slik er man visst harry: http://www.dinside.no/php/art.php?id=780485

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 17:07   #142
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Åh, jeg glemte noe av det aller mest harry jeg vet om. Å drikke seg dritings på flyet til Gran Canaria.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 17:33   #143
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Åh, jeg glemte noe av det aller mest harry jeg vet om. Å drikke seg dritings på flyet til Gran Canaria.

Bare det å reise til Gran Canaria er harry i mine øyne.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 18:56   #144
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Bare det å reise til Gran Canaria er harry i mine øyne.

Ja da, men toppen av harry er å drikke seg dritings på veien.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 19:07   #145
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Bare det å reise til Gran Canaria er harry i mine øyne.

Hmmm..... hvor skal man reise da???

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 19:26   #146
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Hmmm..... hvor skal man reise da???

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 21:22   #147
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Hmmm..... hvor skal man reise da???

Til syden så klart!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:02   #148
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Åh, jeg glemte noe av det aller mest harry jeg vet om. Å drikke seg dritings på flyet til Gran Canaria.

Det er det så og si ingen som gjør mer, Majsa. De tider at folk drakk seg dritings på fly er forbi. Mye fordi det er blitt internasjonale regler på skjenking av flypassasjerer, fokus på konsekvensene dersom man steller i stand bråk ombord i fly osv. Fylleriet på charter-flyene til Syden forsvant så og si i samme øyeblikk som det ble forbudt å røyke ombord i flyene.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:04   #149
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Bare det å reise til Gran Canaria er harry i mine øyne.

Jeg er blod-harry! Jeg reiser til Gran Canaria opptil flere ganger i året privat, og i tillegg kommer jeg dit titt og ofte på jobb.

Gran Canaria er TOPP!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:40   #150
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Hmmm... Jeg har vært på charter-ferie hele to ganger, er glad i tykke bøker, røyker, kjøper økologisk mat, svir en grandis innimellom, liker gode oster, er glad i god vin, men den kan gjerne være i papp (men da økologisk, selvsagt), klarer ikke å unngå ettervekst, reiser ikke til Sverige for å handle, men eier et par crocs.

Medium harry, da kanskje?

Jeg syns som flere her at merkeflashing er noe av det som er mest harry. Og det bedriver jeg ikke.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 02:42   #151
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

OK, husker bare med skrekk og gru mannen som satt og raiet hele veien til Lanzarote, og spydde i blomsterbedet med en gang vi kom ut av flyet. :yøkk: Men dette er nesten 20 år siden, så det har nok blitt bedre, ja. Desto mer harry å fortsatt holde på sånn. Hver gang jeg flyr fra Gardermoen sitter det folk og drikker på pubene, og det er alltid noen som er godt i gang allerede.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 25-07-08 kl 02:55.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 08:26   #152
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Åhhh...jeg har gått glipp av harry-diskusjonen.

Jeg hadde ikke fått med meg at barnevognskilt er harry. Det var da ingen som snakket om disse var harry for 3-4 år siden. Er det nå blitt harry fordi de har blitt allemannseie? Det reduserer jo harry-begrepet fra å være en betegnelse på noe som er smakløst til å beskrive de som er litt trege. Å harryfisere hva man selv tidligere har gjort fordi alle andre har fulgt etter, det er harry, det.

  Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 16:41   #153
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Åhhh...jeg har gått glipp av harry-diskusjonen.

Jeg hadde ikke fått med meg at barnevognskilt er harry. Det var da ingen som snakket om disse var harry for 3-4 år siden. Er det nå blitt harry fordi de har blitt allemannseie? Det reduserer jo harry-begrepet fra å være en betegnelse på noe som er smakløst til å beskrive de som er litt trege. Å harryfisere hva man selv tidligere har gjort fordi alle andre har fulgt etter, det er harry, det.

Navnskilt har alltid vært harry det, bare ikke så mange som viste om det!! :trøster:

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 20:37   #154
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.704
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Jo, men det er noe i det Nebbia sier. Harry-begrepet blir ofte brukt for å nedvurdere allmuen. Ting som er særegent kan brått bli harry om det er for mange som bruker eller benytter seg av det.
Charterturer var neppe harry på 70-tallet. Da var det eksklusivt å kunne reise til syd-Europa.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 21:59   #155
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jo, men det er noe i det Nebbia sier. Harry-begrepet blir ofte brukt for å nedvurdere allmuen. Ting som er særegent kan brått bli harry om det er for mange som bruker eller benytter seg av det.
Charterturer var neppe harry på 70-tallet. Da var det eksklusivt å kunne reise til syd-Europa.

I hvert fall når det gjelder charterturisme har det jo en del med måten man gjør det på også. De første Spania-turistene tok gjerne et par drinker på flyet, og formålet med reisen var kanskje litt mer enn mest mulig billig alkohol, sol og handling på tax-free.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 22:18   #156
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Kjøpe fete felger og dekk med lavprofil.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 11:17   #157
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Hver gang jeg flyr fra Gardermoen sitter det folk og drikker på pubene, og det er alltid noen som er godt i gang allerede.

De drikker seg til mot...og de færreste av dem er dritings eller beruset. Rekker de å bli fulle, så kommer de ikke med flyet før de har har blitt mer edru. Dvs. flyselskapenes bakkepersonale gir de fleste fulle en fair sjanse til å klarne til, for derfor å sette de på neste fly... Det er ikke lenger lov til å gi synlige berusede/påvirkede personer adgang ombord i fly. Heldigvis. Dessverre er det mange som kombinerer alkohol med andre medikamenter som vi ikke "ser", og det misbruket foregår også ombord i fly. Dvs. det skjer ganske ofte at folk tar dop ombord, og det er langt vanskeligere å kontrollere de, enn de som holder seg til alkohol.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 11:51   #158
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Jeg har flyskrekk, og hadde det ikke vært for en skokk unger hadde jeg drukket meg dritings.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 16:56   #159
MillyMollyMandy
Aktiv
 
MillyMollyMandy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 292
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Kjøpe alle jule og bursdagsgaver på europris...

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no