Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-10, 22:04   #141
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Jeg har fått min nå, jeg har lagret alle kontaktene mine på netcom, men skjønner ikke bæret av åssen jeg skal få synket.
Hjeeeelp! Har plutselig ingen kontakter.

Hvis netcom sync ikke funker fremdeles så kan du glemme den. Du må bruke se-synk.

Gå på se-hjemmesiden og velg overføre fra slik telefon du hadde til xperia. Det funker som bare det.

  Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 22:19   #142
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Hva betyr det at det står en E med to streker under øverst til høyre?

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 22:28   #143
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Hva betyr det at det står en E med to streker under øverst til høyre?



At den ser ut til å ha utviklet en avhengighet til narkotika og mener e er svaret?

  Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 22:42   #144
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Håper ikke det betyr at jeg er på internett konstant?
*angst* nyjobben betaler mobilregningen.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 23:17   #145
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Sørg for at du er på nettet trådløst. Slå av mms og data-funksjonen, da er du sikker på at du ikke surfer på nettet utenom trådløst nettverk.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 23:17   #146
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.



At den ser ut til å ha utviklet en avhengighet til narkotika og mener e er svaret?

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 23:29   #147
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg gir opp. Møkkatelefon! Digger den men det kan da ikke være meningen at det skal være så vanskelig? Vanlige folk, kan ikke vi ha sånne telefoner da?
Jeg trenger hjeeeelp.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 23:32   #148
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Pust med magen Kumilla, det blir bedre.:trøster: Hva trenger du hjelp til?

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 08:27   #149
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Jeg gir opp. Møkkatelefon! Digger den men det kan da ikke være meningen at det skal være så vanskelig? Vanlige folk, kan ikke vi ha sånne telefoner da?
Jeg trenger hjeeeelp.

Det kan alle ha ja. Den er fin om et par dager - lover.

Hva lurer du på? Hvordan du blir kvitt e'en så du ikke er på nett over mobilregningen? Slå av mottak av mms så forsvinner den.

  Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 08:38   #150
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Sørg for at du er på nettet trådløst. Slå av mms og data-funksjonen, da er du sikker på at du ikke surfer på nettet utenom trådløst nettverk.

:kremt: Sånn hvordan, nøyaktig, gjør jeg det? Finner ikke helt ut av det selv.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 08:44   #151
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

:kremt: Sånn hvordan, nøyaktig, gjør jeg det? Finner ikke helt ut av det selv.

Det er alltid lurt å spørre om hjelp for da får jeg det plutselig til Men dumt spm. Kan jeg ikke motta og sende MMS da hvis den ikke står på?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 09:02   #152
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Jeg gir opp. Møkkatelefon! Digger den men det kan da ikke være meningen at det skal være så vanskelig? Vanlige folk, kan ikke vi ha sånne telefoner da?
Jeg trenger hjeeeelp.

Du kommer til å elske den veldig snart, så pust med magen. Dette går fint.
Jeg holdt på å hive hele telefonen i veggen de første dagene, men nå elsker jeg den

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 11:47   #153
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Håper det...

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 11:50   #154
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Det er alltid lurt å spørre om hjelp for da får jeg det plutselig til Men dumt spm. Kan jeg ikke motta og sende MMS da hvis den ikke står på?

Det samme lurer jeg på!

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 21:43   #155
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Det er alltid lurt å spørre om hjelp for da får jeg det plutselig til Men dumt spm. Kan jeg ikke motta og sende MMS da hvis den ikke står på?

Nei, men du får beskjed om at du har fått mms, så da kan du slå på mmsfunksjonen igjen for å få opp bildet. Akkurat det er litt frustrerende.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 08:49   #156
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Et teit spørsmål fra meg. Er Sony Ericsson X10 Mini den telefonen dere snakker om nå? Og er den noe å gi i bursdagsgave til noen som blir 16 og ønsker seg Iphone ?
den selges for 1907 inkl. abb ett år på telenor nå..

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 10:52   #157
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Et teit spørsmål fra meg. Er Sony Ericsson X10 Mini den telefonen dere snakker om nå? Og er den noe å gi i bursdagsgave til noen som blir 16 og ønsker seg Iphone ?
den selges for 1907 inkl. abb ett år på telenor nå..

Nei, vi snakker om den store - den som ikke heter mini.

Den er absolutt bedre enn dagens iphone ja. Minien er ganske mye svakere på skjermoppløsning og prosessorkraft såvidt jeg husker - men jeg vil tro den også er kjempekul.

  Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 14:38   #158
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Takk smilet
Får vurdere og diskutere med mannen hva vi skal gjøre...

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 08:10   #159
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Kan jeg spørre hvordan denne Mini-varianten fungerer? Noen som har den og som liker den? Jeg syns den store er så ... stor.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 10:36   #160
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Etter å ha tafset på SFs telefon i helga så har jeg nå bestilt min egen telefon. Hvit og uskyldig.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no