Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du latt håret bli grått?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du latt håret blir grått?
Ja, og eg er under 40 5 4,59%
Ja, og eg er over førti 8 7,34%
Nei. Ikkje enno 53 48,62%
Nei, erru gærne? 43 39,45%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-14, 19:17   #141
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg blir ikke så bekymret av dekking og framheving (som typisk går hånd i hånd). Jeg blir mye mer bekymret av skjæring og injisering.

Samme her. Jeg er blond, og har ikke fått noe grått hår ennå, selv om jeg nærmer meg femti. Flaks for meg nå, men medaljens bakside er antagelig en blass tunfiskfarge når jeg blir 70, hvis vi skal holde oss innen hermetikken. Det aner meg at min farge ikke er blant dem som ender opp som vakkert sølvgrå.

Om jeg skulle bli plutselig veldig grå i løpet av de nærmeste årene, tror jeg nok at jeg vil ha noen år med farging før jeg lar alt fare. Jeg føler meg rett og slett ikke som en gråhåret dame ennå. Sånn inni meg.

Men rynker og tyngdekraft får bare synes.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 20:15   #142
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg har undret meg over hva slags hårfarge jeg kommer til å ende opp med. Jeg har fått noen hår her og der som ikke er lik min opprinnelige hårfarge. Håret som kommer ut er ikke grått, men helt hvitt. Begge foreldrene mine begynner å få grått hår, besteforeldrene mine hadde samme nyanse. Bortsett fra ene bestefaren min, jeg mener å huske at hans hår var mer hvitt enn grått. Jeg undrer meg over om jeg er på vei samme vei. Jeg har i utgangspunktet noe lysere hår enn min mor, det kan kanskje ha betydning? Jeg er ikke blond, mer brunt.

Er det forskjell på hvitt og grått hår?

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 22:18   #143
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.785
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Har ikke faret håret mitt en eneste gang enda, er 35 og har ikke egentlgi merket noe grått, men jeg har hår i en ubestemmelig farge i mange nyanser, så kanskje sluttet det på et tidspunkt å komme noen svarte i det, og gikk over til å komme noen grå? Jeg har ikke merket det, og har ingen umiddelbare planer om å begynne å farge.

Mamma farger seg helt bort fra det grå, hun er 60 nå. Og har farget håret pga grått hår i alle fall i 25 år, det kom tidlig pga en b-vitaminmangel eller noe sånn, irreveribelt selv om hun via noen heftige sprøyter fikk vitaminenivåene på plass igjen. Jeg har bare aldri begynt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 22:26   #144
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.881
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg er snart 39, og begynner å grånes godt i mye av håret. Jeg har tykt brunblondt hår, der det grå ikke egentlig synes godt, om man ikke ser nøye etter (liker jeg å tro). Foreløpig får det bare være sånn, for jeg gidder ikke det trælet med farging. Mulig jeg farger etter hvert. De to gangene i året jeg er hos frisøren, pleier jeg å spørre om det snart er på tide å slenge litt farge i, men til nå har hun sagt nei til det.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 23:03   #145
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg har vurdert opptil flere ganger å la være å farge håret, for å sjekke hvor mye grått jeg egentlig har. Men jeg backer ut hver eneste gang. Herlighet - jeg er ikke klar for å bli gråhåret! Jeg er da bare 20 år! :mentalt:

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 08:53   #146
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.916
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg har vurdert opptil flere ganger å la være å farge håret, for å sjekke hvor mye grått jeg egentlig har. Men jeg backer ut hver eneste gang. Herlighet - jeg er ikke klar for å bli gråhåret! Jeg er da bare 20 år! :mentalt:

Som å stikke hode i sanden?. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 09:35   #147
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg vil egentlig bare be om unnskyldning hvis jeg i min litt i overkant svarthvitte argumentasjon har tråkket på noen tær.

Dementi: Jeg mener ikke at alle med farget hår ser rare ut.

Begrunnelse for mitt engasjement som slo litt feil ut: Jeg synes det er fryktelig trist og foruroligende at vi er der at det nærmest sees på som et krav for kvinner å farge bort grå hår. At man er sær om man ikke gjør det. Og jeg synes dette ekstreme behovet for å se ung ut er kjipt.

... og så skal jeg øve på å ikke være så bastant. Jeg synes det er synd at budskapet mitt, "fuck skjønnhetskravene!", forsvinner i dårlig argumentasjon.

Hilsen ydmykMaverick.


Sist redigert av Maverick : 28-10-14 kl 09:46.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 09:36   #148
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.904
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg vil egentlig bare be om unnskyldning hvis jeg i min litt i overkant svarthvitte argumentasjon har tråkket på noen tær.

Nå, jeg synes nå du hadde flere fine grånyanser i argumentasjonen din.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 09:37   #149
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nå, jeg synes nå du hadde flere fine grånyanser i argumentasjonen din.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 09:43   #150
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.309
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg er fortsatt fascinert over m^2 sin opplysning om at det altså finnes et eget forum for de som går over fra farget til grått hår.

Betyr det at dette nå begynner å bli trendy, eller er det allerede over toppen?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 09:58   #151
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg har svart hår og farger det enten svart eller blåsvart. Jeg får et nytt hvitt hår hver gang barna krangler () så det blir flere og flere av dem og de lyser jo opp lang vei siden håret mitt er så mørkt. (Jeg vet jeg hadde et veldig ønske om å være blond da jeg var liten, men det var ikke dette jeg ville ha. )

Jeg blir sikkert helt hvit når jeg er i begynnelsen av 40-årene. Fordelen er at jeg da sikkert kan farge det f.eks. rødt uten at jeg må bruke flere timer på hårbleking først.


Sist redigert av Éowyn : 28-10-14 kl 10:04.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 10:10   #152
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.555
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Dementi: Jeg mener ikke at alle med farget hår ser rare ut.

Jeg trodde ikke du mente det, altså. Bare lurte på hvordan man ser at folk har farget håret. Enkelte ser man jo, når de har valgt farger som ikke er i nærheten av naturlig.

Akkurat som med alderslangsynthet og ordentlig tilpassede progressive briller, i motsetning til de som kjører nillebriller i en snor rundt halsen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 10:14   #153
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Det er ikke alt jeg gjør jeg føler som et krav altså. Den gangen, som 16 år eller hva jeg var, hadde jeg lyst på rødt hår. Og farget det rødt. Så ble det klippet kort og farget i forskjellige nyanser. Deretter ble det blondt, så langt, har også vært innom sort osv osv. Jeg klipper og farger håret kun for eget velvære, fordi jeg liker forandring og syns det er gøy! At det skjuler grå hår (nå som jeg er voksen), er egentlig bare en bivirkning liksom.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 10:45   #154
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.968
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg vil egentlig bare be om unnskyldning hvis jeg i min litt i overkant svarthvitte argumentasjon har tråkket på noen tær.

Dementi: Jeg mener ikke at alle med farget hår ser rare ut.

Begrunnelse for mitt engasjement som slo litt feil ut: Jeg synes det er fryktelig trist og foruroligende at vi er der at det nærmest sees på som et krav for kvinner å farge bort grå hår. At man er sær om man ikke gjør det. Og jeg synes dette ekstreme behovet for å se ung ut er kjipt.
... og så skal jeg øve på å ikke være så bastant. Jeg synes det er synd at budskapet mitt, "fuck skjønnhetskravene!", forsvinner i dårlig argumentasjon.

Hilsen ydmykMaverick.

Du formulerer veldig godt min mening om saken. Og jeg er enig i at ikke alle med farget hår ser rare ut, de fleste ser helt fine ut, noen får veldig vakkert hår, men noen ser virkelig rare ut. Kullsvart hår ser ofte veldig rart og kunstig ut på nordisk utseende mennesker, synes jeg, kanskje er det fordi det ikke blir noe naturlig spill i fargen. Og rarere jo eldre personen er.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 12:18   #155
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.019
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg har hatt alt fra lyse striper (som egentlig bare ble gråaktig, så da så jeg eldre ut selv om jeg kun var 16 år), til køllsvart via diverse brun- og rødfarger. Jeg har farget håret jevnt og trutt siden jeg var tenåring fordi jeg syntes det var moro. Er mørk blond normalt sett, og farget altså håret lenge før jeg begynte å bli grå.

Platinablond derimot har ingen frisør villet farge håret mitt i, til det er jeg for mørk til at det ville bli pent, og jeg hadde neppe kledd å være blondine heller. Men jeg tror jeg vil kle å være sølvgrå, for jeg har kalde farger ellers. Så jeg kommer neppe til å farge håret mørkebrunt til jeg blir 70. Men føler ikke for å bli naturlig grå før jeg er 50.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 12:55   #156
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.223
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Det er en utfordring å skulle si "fuck skjønnhetskravene" samtidig som man skal fullt ut akseptere at folk velger å prøve å se bra ut hvis de har lyst til det. Men det er flott å prøve å gjøre det likevel, og så tåler vi at vi av og til ender opp med å være litt for ubalansert den ene eller andre veien.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 12:58   #157
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.086
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Det er det der som bekymrer meg, at eg skal miste all farge i huden, eg passar jo ikkje i lysegråe klede, då ser eg sjuk ut. Mamma har nydelig grått hår, men ho har andre fargar enn meg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 13:04   #158
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.253
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg nærmer meg 50, har langt hår som er naturlig brunt. Jeg har noen få grå som jeg holder unna ved å nappe de vekk så jeg er heldig - enn så lenge. Men når det øker på vil jeg farge hos frisøren, så nær min naturlige farge som mulig.
Det styggeste jeg vet er damer som farger håret i en "gøyal" farge hvor utveksten dukker opp etter to uker og ikke blir gjort noe med. For frisør er jo dyrt.
Kunne ikke tenke meg å la mitt eget hår bli naturlig grått - ville følt meg gammel med en gang. Syns de fleste andre med grått hår ser eldre ut.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 13:10   #159
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg begynte å bli grå da jeg var 28, nå er jeg 33. Jeg har jaktet på en tilnærmet, kjølig hårfarge til hele håret siden for ikke å få så stor kontrast når det vokser ut. Problemet er jo at det meste av håret mitt ikke er grått enda. Men jeg har MYE grått i front og tinninger. Det gjør meg som sådan ingenting, men leter fortsatt etter den ultimate, kjølige blonde fargen som gjør at jeg ikke ser helt corny ut, ettersom jeg har for lite grått og/eller grått på steder som umulig gjør det fint hvis alt fikk være helt som det er.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 13:15   #160
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Ahahahaha natulig grå moi ....41, farger har ingen intensjon om å eldes med verdighet. Når den tid kommer da det er coolere å være ordentlig grå/hvit. Så farger jeg det hvitt og går for Gandalf looken men ikke før det er helt grått.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no