Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-10, 14:55   #141
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.395
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Den lilla jakka var fin - er det til høst eller vinter?

Vinter Og den er kjempefiiin!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 15:16   #142
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Hva slags merke er det? Er de på tilbud?

Er på tilbud til 599 på Coop Obs (jeg kjøpte disse på Obs på Sartor), merket er Primigi, ukjent for meg, men goretex og de virker fantastisk deilige

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 15:41   #143
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Disse støvlettene må jeg se etter. De er helt klart 'kulere' enn vanlige goretex-sko som vi brukte i barnehagen. Og kult er visst viktig nå. (2.klassing) For mor er varmt viktig. Og at de blir brukt da.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 16:11   #144
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.898
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Troll ulltrøye og stilongs til halv pris.
Settet til venstre har vi kjøpt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 16:12   #145
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Ser nå at bildet ikke er helt likt, det er svart pusefor i disse som jeg har her, ikke hvitt, men det er samme typen i hvert fall

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 16:25   #146
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Altså...ticet dress i 116 er fra ankel til hals 109 cm, med hetta er den over 130.
Minien min er 114 fra sålen til isse og det er godt med plass men hun svømmer ikke om jeg skulle kjøpt i butikk ville jeg gått for denne str....


Den ser mere passe ut på bildet altså den ser mindre ut.

Ok. Jeg bestilte i str 116 for de var utsolgt for 110.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 16:34   #147
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


Jeg har ikke FÅTT min enda?!

Fikk den i dag.
Jeg måtte ut med 330 kr i tull og sånn da.
Men den var likevel verdt det!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 16:35   #148
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Er på tilbud til 599 på Coop Obs (jeg kjøpte disse på Obs på Sartor), merket er Primigi, ukjent for meg, men goretex og de virker fantastisk deilige

Primigi er et kjent merke. Sikkert et godt kjøp.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 23:00   #149
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.910
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11


Brun shoftshelljakke fra Stormberg

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 16:51   #150
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Ulljoggebukse


UllTrøye i fargen gressgrønn/natur


Har du fått dette? Hvordan var det i størrelsen?

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 09:25   #151
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11





Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:36   #152
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Vært på Obs og handlet litt ull.






__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:38   #153
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.395
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Vært på Obs og handlet litt ull.






Dette har jeg kjøpt til minstegutten vår - det er kjempefint!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:42   #154
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.



Plukket også med meg disse i går. I mellomblå farge.





__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!

Disse er nå levert tilbake.

Nummer 1, de trakk vann som ei sil. Vannet rant tvers igjennom på et sekund da jeg puttet de under krana for å skylle av litt møkk.

Nummer 2, etter fire dagers bruk i barnehagen var skotuppen skikkelig slitt.

Har hatt masse ecco og aldri opplevd lignende så her må ha vært et eller annet rart. Utrolig irriterende.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:52   #155
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11


Til lillemor.


En brun slik til 7 åringen.

Og mere ull på Obs...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:56   #156
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.041
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Disse er nå levert tilbake.

Nummer 1, de trakk vann som ei sil. Vannet rant tvers igjennom på et sekund da jeg puttet de under krana for å skylle av litt møkk.

Nummer 2, etter fire dagers bruk i barnehagen var skotuppen skikkelig slitt.

Har hatt masse ecco og aldri opplevd lignende så her må ha vært et eller annet rart. Utrolig irriterende.

Hva er det for slags tull, er jo sånne jeg vil ha.....
Hadde de hatt flere sånne reklamasjoner??
Er jo så fornøyd med de Ecco skoene jeg har, men de er totalt utslitt etter året rundt bruk i 4 år

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:59   #157
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Hva er det for slags tull, er jo sånne jeg vil ha.....
Hadde de hatt flere sånne reklamasjoner??
Er jo så fornøyd med de Ecco skoene jeg har, men de er totalt utslitt etter året rundt bruk i 4 år

Nope, de hadde ikke hatt en eneste reklamasjon. Damen mente det måtte være en feilvare.
Vi har jo brukt Ecco på ungene i mange år, har aldri hatt sko som er så lite slitt som dem når sesongen er over. De har alltid holdt mål. Dette er første gangen vi prøver Ecco goretex, jeg holdt jo på å besvime da vannet bare sivet tvers igjennom.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 18:41   #158
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 00:36   #159
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Jeg har vært i barteby og storshoppa!

Denne i brunt, deilig lue i ullfleece.

Hals i ullfleece:

Denne i brunt:


Ull/silke:


Og ett likt sett i hvitt, samt en body med hvit/grå striper.

HH Kids Warm:

Bisgaard Tex høye vintersko, med ullfor!


Da mangler vi bare ett ekstra vottepar, så er vi egentlig klar for vinteren!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:06   #160
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Har to par sånne til gutta jeg også. Synes de er kjempefine, og så har jeg veldig gode erfaringer med Superfit.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no