Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tre dresser ødelagt i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 13:20   #141
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.073
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Personlig klatrer jeg heller ikke i trær, men ser ingen grunn til at barna skal "spasere" selv om jeg gjør det.

Når det er varmt, f.eks. 25 grader, da bruker vi sandaler og shorts, selv om det har regnet og er sølepytter.

Ja hjelp, men jeg vil nå likevel regne med at iallfall barn i en viss alder skjønner at det er lurt å gå utenom sølepyttene når man har sandaler på. Glad jeg ikke møter barna dine i "fri utfoldelse", bina. Der må det ta av gitt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:24   #142
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja hjelp, men jeg vil nå likevel regne med at iallfall barn i en viss alder skjønner at det er lurt å gå utenom sølepyttene når man har sandaler på. Glad jeg ikke møter barna dine i "fri utfoldelse", bina. Der må det ta av gitt.

Greit nok det. Men jeg lurer - og jeg lurer oppriktig. Hva har deres barn på seg på tur i skogen med barnehagen? Og forventer dere at de ansatte i barnehagen skal nekte barna å klatre i trær, for eksempel?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:30   #143
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Greit nok det. Men jeg lurer - og jeg lurer oppriktig. Hva har deres barn på seg på tur i skogen med barnehagen? Og forventer dere at de ansatte i barnehagen skal nekte barna å klatre i trær, for eksempel?

Gutten min er på tur i skogen hver uke med barnehagen. De har til og med en liten skog som er en del av barnehagen. Jeg regner med de klatrer i trær rett som det er. Selvfølgelig er det en risiko for at de kan få en rift i klærne.
Tror ingen blir nektet å klatre i trær og kratt. Jeg syns fremdeles det er noe annet enn å stå og se på at de aker på rompa på snøfri mark til dressene henger og slenger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:31   #144
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Poden har en ReimaTec+ dress (med ekstra forsterket sete og knær), og hvis han hadde akt slik at det ble rift i den, så hadde det vært en type aking som var til fare for mer enn dressen, for å si det sånn.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:35   #145
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Greit nok det. Men jeg lurer - og jeg lurer oppriktig. Hva har deres barn på seg på tur i skogen med barnehagen? Og forventer dere at de ansatte i barnehagen skal nekte barna å klatre i trær, for eksempel?

Barnehagen til Vesla ligger delvis skogen, og hun leker i skogen hver dag og klatrer i trær av og til også. Det vil alltid være en risiko for at klærne blir ødelagt - det betyr ikke at det dermed er greit å stå rolig å se på at klærne til tre søsken ødelegges - samtidig. Jeg forventer at de ansatte griper inn i sånn lek.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:38   #146
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Sklir man på rompa på snørfri mark, blir det gjerne hull eller flenge i selv helt nye dresser. Det er i allefall min erfaring etter at en av mine gjorde det første dagen han hadde på seg en helt ny dress......
Men er det gummi i rompa er det også lett og reparere.

Det som jeg reagerer mest på er egentlig reaksjonen til ped.leder.
Når en mamma kommer til barnehagen og ser 3 dresser med flenger i så ler man faktisk ikke av det.
Og man kan faktisk be barn slutte med ting som ødlegger klærne, uten at det på noen måter hemmer leken eller lekelysten.
Men som sagt, det er ikke sikkert dressene er totalt ødelagt, i de fleste tilfeller kan man reparere.

Jeg er av de som synes det er vilt å bruke over 1000,- kroner på en utedress til unger. Det blirjo ekstra surt om en slik dress blir ødelagt av lek.
Man får gode varme dresser til langt under halve prisen og jeg for min del foretrekker å gå for det alternativet.
Og i de fleste tilfeller har de dressene også holdt til både 1 og 2 barn uten problemer. Dressen jeg skrev om først er nå reservedressen til minsten.
(lappinga holder enda den)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:41   #147
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Gutten min er på tur i skogen hver uke med barnehagen. De har til og med en liten skog som er en del av barnehagen. Jeg regner med de klatrer i trær rett som det er. Selvfølgelig er det en risiko for at de kan få en rift i klærne.
Tror ingen blir nektet å klatre i trær og kratt. Jeg syns fremdeles det er noe annet enn å stå og se på at de aker på rompa på snøfri mark til dressene henger og slenger.

Igjen spør jeg, og det er ikke for å provosere, men et oppriktig spørsmål. Koker dette ned til at det BARE handler om aking på barmark? Ikke klatring, ikke aking på sandfylte sklier, ingenting annet enn bare aking på rumpa på barmark? Alt annet greit, men ikke DET?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:45   #148
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Igjen spør jeg, og det er ikke for å provosere, men et oppriktig spørsmål. Koker dette ned til at det BARE handler om aking på barmark? Ikke klatring, ikke aking på sandfylte sklier, ingenting annet enn bare aking på rumpa på barmark? Alt annet greit, men ikke DET?

Hvis du leser hovedinnlegget så finner du ut hva tråden handler om.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:46   #149
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Igjen spør jeg, og det er ikke for å provosere, men et oppriktig spørsmål. Koker dette ned til at det BARE handler om aking på barmark? Ikke klatring, ikke aking på sandfylte sklier, ingenting annet enn bare aking på rumpa på barmark? Alt annet greit, men ikke DET?

For meg handler det i grunnen om å stå stille og se på at klærne blir ødelagt uten å gripe inn. Man kan skli i sklia i mange uker uten at dressen blir ødelagt - sand eller ikke. Jeg forstår at du har vanskelig for å tro det, men mitt barn leker aktivt i barnehagen hver dag og jeg har ikke opplevd et eneste hull i dressen foreløpig. Hun gjør alt det barn gjør når de leker, men jeg antar at personalet griper inn hvis de ser at noen er i ferd med å ødelegge klærne sine - enten det nå er aking på barmark eller andre ting de driver med.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:47   #150
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvis du leser hovedinnlegget så finner du ut hva tråden handler om.

Jeg spør hva alle i tråden mener som er "forbudt" aktivitet. For det forundrer meg at man ikke godtar aking på barmark, hvis man samtidig godtar alskens andre aktiviteter som beviselig OGSÅ ødelegger dresser.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:50   #151
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

For meg handler det i grunnen om å stå stille og se på at klærne blir ødelagt uten å gripe inn. Man kan skli i sklia i mange uker uten at dressen blir ødelagt - sand eller ikke. Jeg forstår at du har vanskelig for å tro det, men mitt barn leker aktivt i barnehagen hver dag og jeg har ikke opplevd et eneste hull i dressen foreløpig. Hun gjør alt det barn gjør når de leker, men jeg antar at personalet griper inn hvis de ser at noen er i ferd med å ødelegge klærne sine - enten det nå er aking på barmark eller andre ting de driver med.

Akkurat. Og samme her.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:52   #152
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.650
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg spør hva alle i tråden mener som er "forbudt" aktivitet. For det forundrer meg at man ikke godtar aking på barmark, hvis man samtidig godtar alskens andre aktiviteter som beviselig OGSÅ ødelegger dresser.

Det er forskjell på aking i barmark, om det er en gresslette eller steiner der.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:52   #153
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg spør hva alle i tråden mener som er "forbudt" aktivitet. For det forundrer meg at man ikke godtar aking på barmark, hvis man samtidig godtar alskens andre aktiviteter som beviselig OGSÅ ødelegger dresser.

Jeg har inntrykk av at de fleste argumenterer for hva som er lur, og ikke særlig lur aktivitet. Darwin hadde vel kanskje helst sett at vi voksne ikke blandet oss …

Forbud har jeg bare sett at andre enn du har snakker om.


Sist redigert av HP : 22-02-07 kl 14:00. Årsak: feil mening i siste setning. :o
HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:59   #154
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Eget forgodtbefinnende...

Jeg kjøper også kvalitet. Og min erfaring er at dressene sjelden holder en sesong. Og det skyldes ikke flenger eller skader, men jevn slitasje. Men klart, jeg tenkte jo ikke over at flertallet av barn ikke får lov til å leke i de dyre dressene sine.

Du fornekter deg ikke. Jeg syns det er utrolig interessant hvordan du gang på gang ender opp med å ha hele røkla mot deg? Er ikke det rart? Kan det ha noe med tonen din å gjøre, tror du?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:16   #155
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Ok damer! Det er godt at dere har puls alle mann!

Bare for å komme med en opplysning til; To av dressene har vært i bruk siden begynnelsen av januar. Før det brukte de dressen fra i fjor. Jepp! FRA I FJOR!!! De var nemlig like fine. I januar var det blitt såpass snaue at vi tok de nye i bruk. Den tredje dressen har vært i bruk fra desember, men vi har hatt lange perioder med vær som har krevd annet yttertøy enn vinterdressen.

Nei. Jeg har ikke snakket med barnehagen enda. Må ta det med rett vedkommende og denne var ikke på plass i morges. Dessuten vil jeg gjerne ha tak i foreldrerepresentanten først.

Takk for alle deres tanker og meninger om dette. Det er nyttig.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:18   #156
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Jeg hadde skrevet et glimrende innlegg, også koblet nettet seg av.

Jeg har ingen problemer med å forstå hva bina mener. Og det at de fleste er uenige med henne betyr vel ikke bare at hun har en "tone".

Hun mener noe annet enn de fleste. Jeg skjønner hva bina mener, men jeg er også uenig i deler av det.
Jeg er veldig for fri utfoldelse, men en del ting er bare greit om ingen voksne er der for å se på.

Om poden som knapt kan å gå vil klatre høyt opp i et tre og ingen voksne ser det er det helt greit. Om barna kaster seg bortover asfalten med utedress, og ingen voksne ser det så er det greit. Men om en voksne ser at her kan det gå galt så føler jeg at den voksne bør si ifra. Men der bina mener at det er bare liv og helse som skal passes på mener jeg at klær og ting også bør få muligheten til å overleve utelek.

Og safran, mener du virkelig at bina har alle imot seg? Jeg ser at de fleste er uenig, men de er ikke imot henne av den grunn.

Du stiller fint med en "tone" selv her føler jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:18   #157
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Kan jeg bare spørre hvorfor du skal prate med noen fra FAU først?
Det ville føltes ganske unaturlig for meg kjenner jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:19   #158
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Om poden som knapt kan å gå vil klatre høyt opp i et tre og ingen voksne ser det er det helt greit. .

Da syns jeg poden som knapt kan gå blir passet for dårlig på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:22   #159
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

I vår barnehage går det "tjenestevei". Først snakker en med en ansatt (ped leder i dette tilfellet), så styrer, så foreldreråd, så samarbeidsutvalg. (Stopper der en kommer til enighet/forståelse)

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:22   #160
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kan jeg bare spørre hvorfor du skal prate med noen fra FAU først?
Det ville føltes ganske unaturlig for meg kjenner jeg.

Det er mest fordi jeg har lyst til å høre om det finnes informasjon om at flere eventuelt har opplevd å få dressene ødelagt. Ellers spiller det ingen rolle.

Jeg ringte nettopp til barnehagen og dessverre er ikke styrer tilgjengelig i ettermiddag. Ingen bombe akkuratt. Han er sjelden å se den karen. Men men.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no