Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

eBay-shoppingtråden!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-13, 13:01   #141
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Æsj. Da blir det vel metalleskematbokser fremdeles.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 13:08   #142
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Opprinnelig lagt inn av teamor, her.

Den åpner seg veldig lett og er veldig raklete. Ikke velfungerende rett og slett!

Takk for svar. Da blir det ikke kjøpt inn.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 14:13   #143
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Opprinnelig lagt inn av teamor, her.

Den åpner seg veldig lett og er veldig raklete. Ikke velfungerende rett og slett!

Vi har brukt disse i snart to år og jeg synes de er veldig fine jeg! - Ikke raklete iallefall. Det er to minus for min del. Det ene er flaska (som dog er kjip fordi det er skrukort og vanskelig å vaske) og det andre er at rommene er så grunne at det ikke går en boks yoghurt inn i matboksen. Det er ikke supernegativt, men gutta spiser ofte yoghurt. Gutta elsker dem - de synes det er stas å få eple i et rom, tomat i et rom og skiver i hovedrommet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 14:17   #144
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Klarer man ikke å ha en yoghurt i boksen selv om man tar av de "rommene" øverst?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 14:20   #145
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Klarer man ikke å ha en yoghurt i boksen selv om man tar av de "rommene" øverst?

Rommene øverst må vel være der så man kan lukke boksen.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 15:05   #146
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Åh ja herlighet.

Men de hadde en større modell da. Om nå denne skulle fungere, får jeg vurdere den store neste gang.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 16:58   #147
teamor
Superduperaktiv
 
teamor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 565
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Smak og behag da kanskje. Jeg er i allefall ikke fornøyd med den! Kan jo hende du liker den likevel schnuppa

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 18:02   #148
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Vil bare fortelle at Kinesisk str L tilsvarer norsk 36/38, om noen lurer.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 22:19   #150
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.880
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Den her i hvit


http://www.ebay.com/itm/171079923869...ht_7926wt_1398



http://www.ebay.com/itm/190859763080...84.m1439.l2649

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 22:33   #151
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

I dag mottok jeg en Lightning to SD card camera reader som jeg betalte ca 50 kr for så nå får jeg endelig lagt bilder rett inn fra SD-kortet til padda.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 22:41   #152
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

jeg har tatt ebay-dyden med en kjølebag med Mario på:

http://www.ebay.com/itm/Super-Mario-...item43bdebbd81

Det gikk skummelt smertefritt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 23:12   #153
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Hvor fann du kjolen til voksen? Kjempefin!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 23:42   #154
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Starter du egen praksis?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 18:26   #155
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.880
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Hvor fann du kjolen til voksen? Kjempefin!

http://www.ebay.com/itm/310719136492...84.m1439.l2649

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 18:28   #156
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.880
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!



Den matboksen var perfekt for vårt bruk, favoritten i huset heretter.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 17:51   #157
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Å..nå ser jeg at den er jo bare i liten str

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 11:45   #158
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.880
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!






Stjerneskjerf i gave



Lommebok, muligens gave


Kalendergave til poden



Gave



Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 12:07   #159
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.681
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Jeg skal begynne å shoppe kalendergaver til ungene på ebay i høst, er planen.

Men jeg finner jo nesten flere som passer til meg... Men jeg skal jo ikke lage kalender til meg selv da... lurer nesten på om jeg må høre med min forlover eller min svigerinne om vi skal lage til hverandre.... (for om jeg og mannen lager til hverandre, slik vi gjorde før, blir det i praksis til at jeg pakker inn 48 pakker med en liten godbit i hver, og henger opp...og det sluttet vi med da vi fikk unger fordi de ikke får snop i sine hverdagspakker)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 20:11   #160
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Link til det du har kjøpt, Chablis?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no