Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-22, 15:09   #141
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.026
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Stoltenberg ble bedt av Solbergregjeringen om å søke på stillingen. Det virker som om flere i tråden her mener han ikke er kvalifisert. I så fall lurer jeg på hvorfor forrige regjering ba ham søke. Så kan jeg selvsagt spekulere i om det var ment som en snubletråd, en sånn damn if you do, damn if you don't.

T.o.: Jeg ville helst hatt Bache.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 15:14   #142
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Mener ikke at han ikke er kvalifisert. Mener bare at han ikke var best kvalifisert. Og at det i det øyeblikket han ble bedt om å søke var åpenbart at han kom til å få den. Fordi Gutteklubben Grei og Partiboka og Patriarkiet.

Det hadde vært fint med en kvalifisert kvinne. Som ikke var over 60 år. Og det hadde de jo.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 15:16   #143
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.855
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Mener ikke at han ikke er kvalifisert. Mener bare at han ikke var best kvalifisert. Og at det i det øyeblikket han ble bedt om å søke var åpenbart at han kom til å få den. Fordi Gutteklubben Grei og Partiboka og Patriarkiet.

Det hadde vært fint med en kvalifisert kvinne. Som ikke var over 60 år. Og det hadde de jo.

Alt dette.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 15:27   #144
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Stoltenberg ble bedt av Solbergregjeringen om å søke på stillingen. Det virker som om flere i tråden her mener han ikke er kvalifisert. I så fall lurer jeg på hvorfor forrige regjering ba ham søke.

VAr det ikke finansdepartementet som ba han søke? :???:

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 16:35   #145
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.046
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

VAr det ikke finansdepartementet som ba han søke? :???:

Jo, men på det tidspunktet var det Solberg-regjering.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 18:41   #146
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.663
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Jeg har (fremdeles) null kompetanse til å uttale meg om dette er et riktig valg eller ikke. Men jeg er overrasket over det store fokuset på hans politiske tilhørighet. Det er ingen som er upolitiske i utøvelsen av jobben sin, med mindre de er politisk bevisstløs. Tror man noe annet, lurer man seg selv. Bache har garantert også politiske meninger som påvirker henne. Dessuten synes jeg det er rart å mene at sentralbanksjefen må være politisk uavhengig, for ingen samfunnsengasjerte mennesker er det. Og jeg er enig med Marie Sneve Martinussen i at de avgjørelsene som tas av sentralbanksjefen i realiteten er veldig politiske avgjørelser.

Når det er sagt er jeg enig i at det er problematisk at politikerne tildeler hverandre viktige jobber med mye makt. Og som feminist skulle jeg ønske Bache fikk den. Stoltenberg skal snart pensjonere seg, han kunne blitt i Nato til det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 18:52   #147
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.026
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Jeg er så enig med deg Input, særlig siste avsnitt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 18:56   #148
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Åremålet hans er straks over, så han kunne uansett ikke blitt i NATO. Det er ikke en fast stilling.

Jeg begynner å lure på om det er noen grunner som ikke har kommet frem i media, som ikke handler om kameraderi, som tilsier at Stoltenberg faktisk var den beste (leder)kandidaten av de to, altså. Det hjelper ikke å være en aldri så god fagperson, hvis man ikke er en god leder, når man skal ha den typen toppstillinger. Spesielt for toppledere så er evnen til strategisk ledelse helt avgjørende, i mine øyne. Det trumfer en hver doktorgrad og toppkarakterer i andre grader. Jeg tenker at regjeringen vet at Stortinget kommer til å granske denne ansettelsen. Da må begrunnelsen faktisk stå seg. (Og som en som har gransket ganske mange ansettelser - det er en del veldig gode, og godt dokumenterte, grunner til hvorfor kandidater som tilsynelatende ser strålende ut ikke får jobben.) Det å ansette feil leder er IKKE bra for en organisasjon.

Du skal kunne ivareta høykompetente medarbeidere, og sørge for at de ikke miste motivasjonen, samtidig som du står støtt i de faglige beslutningene, ikke minst hvis det begynner å storme i pengepolitikken. Og vi vet jo at det kommer noen særdeles upopulære avgjørelser fra Norges Bank de neste årene.

Det som slår meg, i alt som er skrevet, er at det ikke på noe tidspunkt er trukket frem hvilke faktiske lederegenskaper IBW har. Bare at hun er en superdyktige fagperson. Men jeg har til gode å lese en god beskrivelse av hennes lederegenskaper. At Stoltenberg er en utrolig god leder, også i stormer, vet jo hele Norge.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 18:59   #149
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.663
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Åremålet hans er straks over, så han kunne uansett ikke blitt i NATO. Det er ikke en fast stilling.

Han er jo mer enn gammel nok for AFP, så det gjør ingenting. Han har råd til å dekke sin egen pensjon i de årene han må vente på ordinær pensjon.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 19:09   #150
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.835
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har (fremdeles) null kompetanse til å uttale meg om dette er et riktig valg eller ikke. Men jeg er overrasket over det store fokuset på hans politiske tilhørighet. Det er ingen som er upolitiske i utøvelsen av jobben sin, med mindre de er politisk bevisstløs. Tror man noe annet, lurer man seg selv. Bache har garantert også politiske meninger som påvirker henne. Dessuten synes jeg det er rart å mene at sentralbanksjefen må være politisk uavhengig, for ingen samfunnsengasjerte mennesker er det. Og jeg er enig med Marie Sneve Martinussen i at de avgjørelsene som tas av sentralbanksjefen i realiteten er veldig politiske avgjørelser.

Når det er sagt er jeg enig i at det er problematisk at politikerne tildeler hverandre viktige jobber med mye makt. Og som feminist skulle jeg ønske Bache fikk den. Stoltenberg skal snart pensjonere seg, han kunne blitt i Nato til det.

Jeg vil si det er forskjell på å være politisk aktiv og ha vært statsminister og så bli ansatt når ditt tidligere parti har statsminister og statsministeren er en venn av deg.

Hva om dette hadde vært i Syria, Afghanistan eller Irak? At en tidligere leder og venn av sittende leder hadde fått en slik stilling?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 19:14   #151
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.026
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg vil si det er forskjell på å være politisk aktiv og ha vært statsminister og så bli ansatt når ditt tidligere parti har statsminister og statsministeren er en venn av deg.

Hva om dette hadde vært i Syria, Afghanistan eller Irak? At en tidligere leder og venn av sittende leder hadde fått en slik stilling?

Han er ikke politisk aktiv og det var Solbergs regjering som ba ham søke. Jeg antar at hun hadde som mål å være statsminister når ansettelsen skulle avgjøres.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 19:20   #152
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.663
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Han er ikke politisk aktiv og det var Solbergs regjering som ba ham søke. Jeg antar at hun hadde som mål å være statsminister når ansettelsen skulle avgjøres.

Jepp.

Og dette skjer vel i Syria, Afghanistan og Irak, men jeg vil tørre å påstå at det kanskje er på bunnen av lista over utfordringer i de landene. Jeg skjønner ikke hvorfor det er relevant?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 19:42   #153
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.637
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Han er jo mer enn gammel nok for AFP, så det gjør ingenting. Han har råd til å dekke sin egen pensjon i de årene han må vente på ordinær pensjon.

At en med Stoltenbergs erfaring og kompetanse er motivert til å ta på seg en krevende samfunnskritisk stilling selv om han er godt voksen er da bare strålende. Han er jo en kjemperessurs!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 19:44   #154
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.637
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

På en av disse aktualitetspodcastene reflekterte de nettopp over at toppolitikere i Norge ga seg for tidlig. Når de virkelig har tyngde og erfaring, så takker de for seg. Vi behøver ikke å bli helt Biden heller, men kanskje hadde vi tjent på at de sto litt lenger i vervene sine.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 19:48   #155
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.663
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

At en med Stoltenbergs erfaring og kompetanse er motivert til å ta på seg en krevende samfunnskritisk stilling selv om han er godt voksen er da bare strålende. Han er jo en kjemperessurs!

Jeg trodde det var åpenbart at jeg tulla, men okei... Jeg personlig er Stoltenbergs største fan og savner ham som statsminister. Helt oppriktig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 19:51   #156
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.835
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

På en av disse aktualitetspodcastene reflekterte de nettopp over at toppolitikere i Norge ga seg for tidlig. Når de virkelig har tyngde og erfaring, så takker de for seg. Vi behøver ikke å bli helt Biden heller, men kanskje hadde vi tjent på at de sto litt lenger i vervene sine.

Det er sant, en mellomting der er bra. Spesielt siden vi vanlig dødelige også må jobbe lengere.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 19:55   #157
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.894
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Jeg klarer ikke å få meg til å tro at Jens Stoltenberg vil bli en dårlig sentralbanksjef.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 20:12   #158
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.889
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg klarer ikke å få meg til å tro at Jens Stoltenberg vil bli en dårlig sentralbanksjef.

Jeg er enig med deg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 20:34   #159
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.830
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Jeg savner også Stoltenberg i norsk politikk og skulle ønske Støre var mer lik kompisen sin. Jeg tror også han vil gjøre en god jobb, men jeg tror det vil bli mange situasjoner hvor det er et reelt problem med hans bindinger.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 20:47   #160
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.835
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef, yey or ney?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg klarer ikke å få meg til å tro at Jens Stoltenberg vil bli en dårlig sentralbanksjef.

Jeg håper også han blir en bra sentralbanksjef når han først har fått jobben.
Og så håper jeg at jeg tar feil og at bindingene til Arbeiderpartiet ikke blir noe problem. Kan godt være det er jeg som er farget av debatten, og det ikke har vært noe problem i det store og hele.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no