Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilstolguruer, hva anbefales?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-08, 12:06   #141
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilstolguruer, hva anbefales?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

hvor mye kosta den da? Den grønne mener jeg?

Det kosta 1190 på Reflex på Lade. Jeg later jo selvsagt nå som om den nyeste modellen er langt bedre enn den forrige, fordi det jo er litt pinlig å bruke 300 kroner ekstra bare fordi det beige setet var så stygt.

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

XR har en festeordning bak på hodestøtten som skal festes i bilens nakkepute, for at setet ikke skal vingle.
Denne har ikke XP, som er utgaven som kom først. Vi har XP, men har ingen problemer med vingling.

Sant nok, det var et slags anker på stolen, men jeg tror ikke det kan ha den store betydningen. Det var jo festa med strikk i stolen, så hvis stolen har skikkelig lyst til å vingle, så tror jeg den får det til likevel.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 12:39   #142
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilstolguruer, hva anbefales?

I vår bil må ta bort nakkeputa der rodi xp- setet står, fordi xp støter borti puta før xpryggen er inntil seteryggen, og man skal ikke la beltestolen stå i spenn ifølge bruksanvisningen. (dette kan føre til nakkebrdd/skader)

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no