Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?
Ingenting, jeg klipper meg selv. 14 5,00%
Ingenting, jeg klippes av venner/slektninger. 12 4,29%
Ingenting, jeg har ikke klipt meg. 8 2,86%
100-1500 kroner 95 33,93%
1600-3000 kroner 60 21,43%
3100-5000 kroner 35 12,50%
5100-7000 kroner 27 9,64%
7100-9000 kroner 9 3,21%
9100-11 000 kroner 12 4,29%
11 100-13 000 kroner 7 2,50%
13 100-15 000 kroner 0 0%
15 100-17 000 kroner 1 0,36%
Mer enn 17 000 kroner 0 0%
Pass dine egne sak(s)er! 0 0%
Deltakere: 280. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 22:17   #141
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har for øvrig en ganske kjedelig hårfrisyre, men jeg er så grå i håret at jeg må til frisøren minimum hver 8. uke. Hjemmefarge har ikke sjangs til å gjøre noe med mitt hår.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:17   #142
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg er overrasket og synes det er litt OK å lese at ikke alle går til frisøren hver 6 uke.
For meg bunner det i at frisørbesøk er tiltak for meg. Ikke så høyt på prioriteringslisten når jeg får en frikveld. Jeg synes det er deilig å bli klipt når jeg først kommer meg avgårde, og jeg klipper alltid mye slik at jeg føler meg skikkelig "ny". Men det går ikke mange dagene før hårstrikken kommer frem igjen ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:24   #143
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

5100-7000 var svaret mitt.
Men det inkluderer bryllupet mitt og da.
Jeg betaler mellom 1200 og 1500 pr gang, med farge, klipp og styling.
Så har det blitt litt penger i år.
Men men, det er første året jeg har gått så mye til frisør. :fniser:
Så da så. Neste år blir det nok ikke like mye, tror jeg.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:25   #144
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

For meg bunner det i at frisørbesøk er tiltak for meg. Ikke så høyt på prioriteringslisten når jeg får en frikveld. Jeg synes det er deilig å bli klipt når jeg først kommer meg avgårde, og jeg klipper alltid mye slik at jeg føler meg skikkelig "ny". Men det går ikke mange dagene før hårstrikken kommer frem igjen ...

Her er jeg og. Synes liksom det er så tiltak, og bortkastet, å bruke fritiden min på det. Selv om når jeg er der ender opp med å tenke at jeg burde gjøre det oftere. Tror jeg gjennomsnittlig er hos frisøren tre ganger i året.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:46   #145
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg konkluderer med at mannen min antakelig har rett når han mener at jeg klipper meg veldig ofte. Denne undersøkelsen tyder på det. Selv synes jeg jeg klipper meg altfor sjelden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:53   #146
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

"Klippefritt" hår er eh...ikke helt meg. Jeg går til frisøren hver 6.- 8. uke og betaler ca 1500 kr hver gang.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:54   #147
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Har brukt noen vinflasker og bøker og div. Klippes av en venninne som er frisør og stylist, og hun nekter å ta imot penger, men gaver tar hun imot.
Jeg er kanskje klippet 3-4 ganger i år elns.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 23:16   #148
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har klipt meg 1 gang til 350kr. og en gang med gnomen til 200kr. Mannen klipper vi hjemme.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 23:21   #149
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg går til frisøren fem-seks ganger i året og betaler 460 kroner pr. gang tror jeg det er. Så knapt 3000 kroner.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 23:25   #150
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg klipper meg ganske ofte siden jeg har kort hår som jeg styler en del, ca en gang hver andre-tredje måned. Da betaler jeg alt fra kr 0,- om det er modellklipp, 100 hvis det er vanlig kundeklipp eller ei vinflaske om det er en kollega som klipper, og jeg blir alltid like fin. Forklaring: Jeg jobber på en videregående skole med frisørlinje.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 23:25   #151
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Har en svigerinne som er frisør, så her brukes det 0 kr til frisør - her er det bytte arbeid .

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 23:35   #152
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har nok vært litt kjip i mitt regnestykke.
Jeg klipper meg hver 5-8 uke, det kommer litt an på klippen. I år var jeg ikke helt fornøyd en periode og klippet meg omtrent hver tredje uke i ett par mnd.
Det riktige er vel nærmere 7000.- enn 5000.-.
Som regel klipper jeg resten av familien, men i år har vel både mann og barn vært hos frisøren et par ganger hver, og da er det vel nesten 3000.- til.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 23:40   #153
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Har nok brukt under kr 1000 ja, og klipper meg kanskje 2 ggr i året

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 00:05   #154
Reba-sg
Nybegynner
 
Reba-sg sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Midt-norge
Innlegg: 11
Reba-sg har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Passerer nok akkurat 5000 kr, tror jeg..

__________________
Ammetåke, hvor?!
Junior kom 13.05.08
Reba-sg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 00:16   #155
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.529
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Jeg er nesten litt sjokkert...Går dere ikke til frisør? Her er det hver 6 uke. Farger det hver gang,og klipper det noen gang hver 6 uke og andre ganger hopper jeg over en gang. Koster fra 600-1000 kr per gang.

Jeg er på linje med denne. Bortsett fra at det koster over tusen når jeg får et par farger i.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men altså, alle jeg kjenner farger håret hver 6.-8. uke. Har dere ikke ettervekst? Eller ikke noe grått i det hele tatt? Farger dere selv? Har jeg kommet på feil klode?

Lurer på det samme.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg aner mange kjedelige frisyrer her inne.



Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg er overrasket over at noen går til frisør hver 6 uke jeg, tror aldri jeg har kjent noen som gjør det. Jeg har hvertfall ikke råd til det.

Jeg tar meg råd. Fordi jeg har sluttet å røyke.
(øh, jeg var like ofte hos frisør mens jeg var storrøyker, men farget det nesten aldri da).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 00:19   #156
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg er overrasket over at noen går til frisør hver 6 uke jeg, tror aldri jeg har kjent noen som gjør det. Jeg har hvertfall ikke råd til det.

Jeg tar meg råd.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 00:23   #157
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.346
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Man kan ikke ta seg råd om man ikke har råd. ...og noen av oss er naturlig vakre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 00:36   #158
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Man kan ikke ta seg råd om man ikke har råd. ...og noen av oss er naturlig vakre.

Man kan ta seg råd om man har noe man kan prioritere bort, og det har heldigvis jeg. :ikke naturlig vakker:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 00:38   #159
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.346
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Man kan ta seg råd om man har noe man kan prioritere bort, og det har heldigvis jeg. :ikke naturlig vakker:


Pffft, du er jo striking. Anyways, mitt poeng er at da har man råd. Hvis man har noe man kan prioritere bort.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 00:39   #160
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Pffft, du er jo striking.

Der ser du hva noen tusen til frisør kan gjøre.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no