Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-10, 15:23   #1
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Søt, Karamell!

Her sitter jeg og fyllekjøper sko på nett fordi noen skrev at det var 10 % rabatt på Brandos i helga, og så glemmer jeg naturligvis å legge inn rabattkoden.

Fine, hvilket merke er det?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 05-11-10, 15:26   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Fine, hvilket merke er det?

Brako heter de. Jeg har aldri sett det merket før, men de virker som sagt veldig gode. Det ser ut til at de legger vekt på å lage anatomisk riktige sko som samtidig er fine. Prøvde å google fram butikker som selger flere modeller, men fant ingen med god oversikt.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 06-11-10, 11:55   #3
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Chill Diamond dress i navy

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image_99.jpg (65,8 KB, 14 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 08-11-10, 00:45   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Chill Diamond dress i navy

Denne ønsker jeg meg også, og prøver tappert å overbevise mannen om at en kjole til 1700 kr, er akkurat det vi bør bruke penger på, nå som husbyggingen har startet! Han er, ikke overraskende, ikke enig i det.

Hva er egentlig forskjellen på denne, og tunikaen som heter Topaz? Jeg synes de ser helt like ut på bildene, lengden og alt?

Gammel 29-10-10, 23:01   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Send en mail, Blu!

Karamell er aktiv nå  
Gammel 30-10-10, 14:31   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte du Wonderbra i byen, Spoon?

Karamell er aktiv nå  
Gammel 30-10-10, 14:37   #7
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Karamell: Nei, på Lindex her

Gammel 30-10-10, 14:39   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Ok. Trenger en BH til jeg også.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 30-10-10, 14:53   #9
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Lange strømper i samme mønster som jeg har strikke-jakke i.

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 30-10-10, 15:08   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ikke om jeg la inn disse, men bestilte de fra Branods og jeg de! Jeg har blitt en soveren Dr Martens fan.
De er fôret, så dette blir vinterskoene mine.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-10-10, 15:21   #11
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bildet ble fryktelig lite, men det er en kjole fra SiriS Design

Sist redigert av Selma : 30-10-10 kl 15:27.
Selma er ikke aktiv  
Gammel 09-11-10, 17:06   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Denne har blitt med meg hjem i dag, skulle bare ha ull, men sukk, den bare ropte på meg

Gammel 10-11-10, 00:11   #13
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Endelig har de svært etterlengtede Art støvlettene ankommet, føles som om jeg går på bomull.

Gammel 13-11-10, 15:39   #14
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Endelig har de svært etterlengtede Art støvlettene ankommet, føles som om jeg går på bomull.

Hvor kjøpte du disse?

Gammel 04-11-10, 19:29   #15
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg husker ikke om jeg la inn disse, men bestilte de fra Branods og jeg de! Jeg har blitt en soveren Dr Martens fan.
De er fôret, så dette blir vinterskoene mine.

Lekre, og jeg kunne godt ha tenkt meg forede DM-ene selv. Men du er klar over at DMs er syyyykt glatte på snø/is? Husk brodder!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 30-10-10, 16:17   #16
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Fine sko Nessie. Blir sikkert deilige!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 30-10-10, 16:26   #17
ingelas mamma
Fullverdig medlem

ingelas mamma er litt kul
Standard

sirisjente-250x250.jpg
Fra Siri S (salg på divakjoler.no)

ingelas mamma er ikke aktiv  
Gammel 30-10-10, 17:14   #18
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan er Siri S i størrelsen?
Jeg vet ikke om jeg bør ha S eller M -synes ofte sånne kjoler er litt uformelig i livet. Jeg er bred over skuldrene, men smal i livet. Bruker 38.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 30-10-10, 17:23   #19
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Siri S sine kjoler er litt store i størrelsen. Ihvertfal de jeg har hatt befatning med. Ullkjolene.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 30-10-10, 17:48   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

BH fra Change. Takk Divine (og Spoon) som ga meg et spark til å fornye BH-parken. Jeg ble målt og er mye mer fornøyd med servicen jeg fikk på Change fremfor på dyr butikk i sentrum (She). Der forsto de jo ikke dette med ned i omkrets, opp i cup.

Karamell er aktiv nå  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.