Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Rune Rudberg ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-07, 19:24   #141
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Sv: Rune Rudberg ...

Fysj for en ekkel mann *grøsser* Lurer på hva han ber om jeg.

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 19:26   #142
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilden, her.

Fysj for en ekkel mann *grøsser* Lurer på hva han ber om jeg.

Det er vel ikke så vanskelig å se hva han har bedt om.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 19:28   #143
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Er så glad for at jeg ikke har sett det bildet,da hadde alt jeg har spist kommet opp igjen for han er den mest ekkle mann jeg vet om!

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 19:31   #144
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Han skulle visst komme i Tabloid i kveld.

Gammel 19-02-07, 21:24   #145
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så det ...
*skurer hjernen med stålull*

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Når det gjelder bildet har jeg heldigvis en godt utviklet evne til fortrenging.

HVORDAN? :sitter klar med notatblokken:
Finnes det en støttegruppe?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 22:23   #146
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk bildet ufrivillig slengt i trynet. Selv om jeg hadde sagt klart i fra til samboeren min at jeg ikke ville se.
Nå får jeg ikke sove i natt.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 22:45   #147
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her står det (etter dagens Tabloid):

Sitat:

Side2s sexspaltist Cecilie Kjensli deltok også i debatten på Tabloid. - Jeg har også fått bildet. Det er jo kjempepikant og spennende, sa Kjensli.

Hun tror Rune Rudberg kommer godt ut av sexbilde-saken.

- Jeg tror Rudberg vinner på det, for han takler det så bra. Han skammer seg ikke, og dermed ler vi med og ikke av ham, sier Kjensli til Nettavisen etter sending.

Hun synes Rudberg tar saken på en «kul» måte, og påpeker samtidig at det ikke er uvanlig å ta slike nakenbilder.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 23:06   #148
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FEIL FEIL FEIL!!!!!!!!!!! Det er IKKE pikant, og det er IKKE spennende ....

Det er stygt, det er heslig, det er tarvelig og det er grisete! *prippen*

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 23:09   #149
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og det var dagens lille hvite: " Vi ler med RR, og ikke av han....."

Gammel 19-02-07, 23:17   #150
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Om jeg - Gud forby - skulle hatt barn med den fyren, tror jeg at jeg hadde dikta opp en røverhistorie om hvem pappaen var, jeg...

Jeg glemmer ikke artikkelen i Se-og hør (selvfølgelg) om Rune Rudbergs første møte med en sønn han i flere år hadde benektet var hans. Moren til gutten fortalte at de hadde et bilde av Rune på veggen, og at de stadig snakket om ham. (I tiden hvor Rune benektet farskapet.) Det var så rørende. Gudsdyrkelsen av faren som ga faen, og det første møte med sønnen med media på slep. Det ga vel noen kroner i en slunken RR-kasse.

Gammel 20-02-07, 01:09   #151
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg glemmer ikke artikkelen i Se-og hør (selvfølgelg) om Rune Rudbergs første møte med en sønn han i flere år hadde benektet var hans. Moren til gutten fortalte at de hadde et bilde av Rune på veggen, og at de stadig snakket om ham. (I tiden hvor Rune benektet farskapet.) Det var så rørende. Gudsdyrkelsen av faren som ga faen, og det første møte med sønnen med media på slep. Det ga vel noen kroner i en slunken RR-kasse.

Nå fikk jeg med ett en sang på hjernen... tror den er med Magnus "Ugla" (aner ikke hvordan det skrives.)

"Illa - jag mår illa..."

Gammel 20-02-07, 15:38   #152
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vært snill, har bare sendt Kjetil Tefke og RR bilder til svigermor, ikke til noen andre.

Gammel 20-02-07, 15:46   #153
olfiga
Aktiv

olfiga sin avatar

Hvor: på en øy
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nå har jeg aldri sett det bildet med rune, naken og gjør ka?? men han er jo ufyslig med klær så jeg vil helst ikke se engang hvordan har ser ut uten ...
grøsss

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 15:56   #154
Betsy
Aktiv

Betsy sin avatar

Betsy er litt kul
Standard

Er det lov å legge ut en liten link??
Tar sjansen jeg.
http://www.nrk.no:80/underholdning/a...o/4983377.html

Gammel 20-02-07, 15:58   #155
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk sett det - enda jeg har latt være å se både Han dansefeberfyren og kåre - de har jeg tross alt respekt for....Runeboy derimot, han kan man få billig for meg...

(på norbits lå forøvrig en litt festlig finn-annonse også hvor Rune og det stakkars kvinnemennesket var visket bort og man så en blå greie litt gjemt under en pute - med "sofa selges".. ) - Ser man det: Betsy hadde linken også

Jeg lurer også på hvem som har lagt ut disse bildene og synes mest synd på dama og fotografen...

Gammel 20-02-07, 16:08   #156
olfiga
Aktiv

olfiga sin avatar

Hvor: på en øy
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Falt for fristelsen men Takk for sladden, og jeg synes ikke det er synd på jenta. hun sitter jo foran Rune Rudberg for god sake Frivillig....

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 21:07   #157
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Betsy, her.

Er det lov å legge ut en liten link??
Tar sjansen jeg.
http://www.nrk.no:80/underholdning/a...o/4983377.html

Morsom tråd det der.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 15:41   #158
Pippilotta
Passiv

Standard

Denne tråden er full av misunnelse. Er nok bare å ringe fyren, han høvler jo over det aller meste.

Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 15:45   #159
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er unødvendig å fortsette denne tråden, da den er såpass full av eksplisitte beskrivelser av disse bildene at den i og for seg strider mot forumreglene.

Moderatorisk hilsen fra Tinetoff

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.