|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Historiens første rødprikketråd
Nei, sånn rent teknisk har det ikke gjort så voldsom skade. :har fortsatt tilgangen til MII inntakt, enn så lenge: |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Historiens første rødprikketrådJeg får for øvrig kjempesøte meldinger på kontrollpanelet mitt om dagen. Alle sammen må visst kompensere for rødprikkingen ved å puse meg skikkelig i meldingsteksten. Jeg har jammen det fineste kontrollpanelet for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Bedreviter
|
Jeg er fortsatt på over 13 000 da, så jeg tror tilgangen holder noen uker til, men tråden blir jo liggende, så man vet aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
By the Sea
|
Du har nok åpnet for en nisje i markedet - de som er såpass ukomfortable med å rødprikke at de helst ikke gjør det, men når de får LOV, og det til og med er ØNSKET, så kan de være litt slemme samtidig som de egentlig er snille.
![]() |
#146 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Historiens første rødprikketrådVel, da klarte jeg endelig å konse meg å gi en rød julekule istedenfor grønn. Ja, for jeg måtte konse meg altså! Er så sjelden jeg fyrer av en rød. Men nå i disse juletider må en oppfylle selv tiggetråder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
By the Sea
|
Det bør du være forsiktig med å si i et rom fullt av menn!
![]() |
#149 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Prettiest mess ever seen
|
Det var da en guds lykke.
![]() |
#153 |
Tankefull
|
![]() Sv: Historiens første rødprikketrådLitt artig at til tross for denne tråden er det altså ikke Teo som har fått flest røde prikker her.
![]() |
#154 |
Bedreviter
|
På ett innlegg så. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|