Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Historiens første rødprikketråd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-10, 22:49   #141
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Historiens første rødprikketråd

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

De fleste kan jo bare drømme om din rang fortsatt, så stor skade har det jo ikke gjort ...

Nei, sånn rent teknisk har det ikke gjort så voldsom skade. :har fortsatt tilgangen til MII inntakt, enn så lenge:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 22:51   #142
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Enn så lenge? Har du fått SÅ mange rødprikker? Noen som så sitt snitt til å få ut litt innestengt aggresjon?

Gammel 10-12-10, 22:52   #143
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får for øvrig kjempesøte meldinger på kontrollpanelet mitt om dagen. Alle sammen må visst kompensere for rødprikkingen ved å puse meg skikkelig i meldingsteksten. Jeg har jammen det fineste kontrollpanelet for tiden.

Hvem skulle trodd at rødprikker kunne være så oppmuntrende og bra for selvbildet.

Gammel 10-12-10, 22:54   #144
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Enn så lenge? Har du fått SÅ mange rødprikker? Noen som så sitt snitt til å få ut litt innestengt aggresjon?

Jeg er fortsatt på over 13 000 da, så jeg tror tilgangen holder noen uker til, men tråden blir jo liggende, så man vet aldri.

Gammel 11-12-10, 13:37   #145
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Også var det jo morsomt å se hvor effektivt det var å tigge om røde prikker.

Du har nok åpnet for en nisje i markedet - de som er såpass ukomfortable med å rødprikke at de helst ikke gjør det, men når de får LOV, og det til og med er ØNSKET, så kan de være litt slemme samtidig som de egentlig er snille.

Gammel 11-12-10, 13:55   #146
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Vel, da klarte jeg endelig å konse meg å gi en rød julekule istedenfor grønn. Ja, for jeg måtte konse meg altså! Er så sjelden jeg fyrer av en rød. Men nå i disse juletider må en oppfylle selv tiggetråder.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 13:57   #147
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir det folk ber om jeg. Du har fått et tyttebær av meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 19:09   #148
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg gir det folk ber om jeg.

Det bør du være forsiktig med å si i et rom fullt av menn!

Min unge, kvinnelige kollega gjorde stor lykke da hun i lunsjen erklærte oppgitt: "Jeg synes det er SÅ vanskelig å avvise menn!"

Gammel 16-12-10, 11:10   #149
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Jeg er fortsatt på over 13 000 da, så jeg tror tilgangen holder noen uker til, men tråden blir jo liggende, så man vet aldri.

Det ble jo sagt i den andre prikketiggetråden at man ikke minster tilgang til medlemsområdet. Det gjelder sikkert MII også vil jeg tro, men du kan jo tigge deg til at de gjør et unntak for deg om du ønsker

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 18:07   #150
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Juhu! Tråden virker fortsatt!

Gammel 16-09-16, 18:15   #151
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Og jeg ble fri for prikker i denne tråden.

Gammel 16-09-16, 19:37   #152
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nådd målet om en hel side med røde flere ganger, så slik sett har jeg fått nok. På den andre siden har jeg blitt fullstendig immun mot røde prikker, merker jeg, så det spiller ingen rolle om folk rødprikker fortsatt. Jeg tror virkelig aldri jeg kommer til å bry meg om en rød prikk noen gang etter dette; de er virkelig aldeles ufarliggjort.

Også var det jo morsomt å se hvor effektivt det var å tigge om røde prikker.

Det var da en guds lykke.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 19:59   #153
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Litt artig at til tross for denne tråden er det altså ikke Teo som har fått flest røde prikker her.

Gammel 16-09-16, 20:01   #154
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Litt artig at til tross for denne tråden er det altså ikke Teo som har fått flest røde prikker her.

På ett innlegg så.

På generelt grunnlag ser jeg med slått ned i støvlene av spenstigere brukere.

Gammel 17-09-16, 00:26   #155
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Fillern, denne så jeg litt sent. Sorry, tyttebær kommer så fort jeg får lov.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.