Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jåleshoppingtråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-11, 11:27   #141
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Nye negler kvalifiserer vel som jåleshopping, eller!?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg negl.JPG (42,4 KB, 31 visninger)
Gammel 22-11-11, 11:41   #142
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Nye negler kvalifiserer vel som jåleshopping, eller!?

Helt klart!

Gammel 30-11-11, 22:41   #143
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 08:17   #144
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt denne og er spent på om den kan få mine mørkeblå ringer under øynene litt mindre synlige.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 12:42   #145
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg svingte innom en lokal interiørbutikk, og plukket med meg en neglelakk av alle ting. Jeg som kløner noe alldeles forferdelig når jeg skal lakke neglene og derfor bare lakker en gang hvert jubleår, er frelst! Denne var utrolig lett å legge, og har superfin farge.

Denne har jeg kjlpt også, nyydelig!

Gammel 03-12-11, 22:46   #146
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Shampoo, Balsam og hårspray fra Redken

Denne er veldig bra, og den eneste shampoen som funker på håret mitt. Jeg kan ikke ha noe særlig "fettende" i håret, så den er super.

Ellers kom denne i dag i posten, etter tips her inne:

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 20:44   #147
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Lovely, lovely, lovely.....

Jeg måtte også ha denne.

Og denne!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 22:23   #148
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Lekker den siste der, Daisy!

Jeg har pyntet neglene til jul - prøvd noe helt nytt denne gangen, er veldig fint irl!

Gammel 28-12-11, 13:05   #149
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Shoppet ny parfyme, kjekt med gavekort til jul...

Gammel 28-12-11, 20:08   #150
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Kjøpt hudpleieprodukter på salg. Det er flere år siden jeg brukte Decleor, så det blir spennende å prøve igjen.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 20:23   #151
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk den Decleor leppomaden til jul.Jeg har aldri reagert så sterkt på en leppomade før. Håper du er heldigere.

Gammel 28-12-11, 20:52   #152
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Denne er veldig bra, og den eneste shampoen som funker på håret mitt. Jeg kan ikke ha noe særlig "fettende" i håret, så den er super.

Åååh, jeg ønsker meg NAKED selv - veldig. Hvor bestilte du fra?

Gammel 07-01-12, 22:27   #153
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Litt netthandel i kveld, må ha litt til håret.

Den som heter Dream Drops fikk jeg i posten for noen dager siden, men den var sannelig ikke noe for meg. Den gjør at håret ser helt fett ut, selv bare med noen få dråper, men de andre produktene gleder jeg meg til kommer.

Den første er saltvannspray. Har brukt den lenge, den er helt super.
Så er det en varmedempende spray som også fungerer som kur for håret.
Dream drops var ment som varmebeskyttende dråper - men funket ikke for håret mitt
Til slutt en hårvoks.

Ble rett i underkant av 500,- for produktene uten Dream Drops på Bli vakker.no. Måtte nok ha betalt noe mer hos frisør.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg _TIG0018_2.jpg (3,6 KB, 244 visninger)
Filtype: jpg _TIG0011_1.jpg (5,3 KB, 245 visninger)
Filtype: jpg 63C6ABFB38C3276AE97C24BFFFC90A88_200158_0.jpg (17,9 KB, 2 visninger)
Filtype: jpg _TIG0010_1.jpg (7,5 KB, 244 visninger)
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 23:06   #154
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Likte også denne

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:40   #155
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil også vite hvor den naked-paletten er kjøpt. Prøvde å se gjennom bildet, men adressen henviste til en blogg, og jeg orket ikke å begynne å lete. :lat:

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 12:02   #156
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Der var det mange fine farger.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 12:10   #157
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en fin palett! Eg er veldig glad i ID sine øyeskyggar, men det er litt bal med mineral-skyggar.

Ellers har eg nettopp investert i hudserien til Exuviance. Eg er plaga med skikkelig Rudolf-nase og denne serien skal ta knekken på det. Merke bedring allerede etter ei veke. Anbefalast til alle med ømfintlig hud!

Gammel 09-01-12, 12:17   #158
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Benzo, får du dreisen på den primeren? Eg syns huda blir så himla tørr når eg bruke den.

Gammel 09-01-12, 12:47   #159
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

For en fin palett! Eg er veldig glad i ID sine øyeskyggar, men det er litt bal med mineral-skyggar.

Ellers har eg nettopp investert i hudserien til Exuviance. Eg er plaga med skikkelig Rudolf-nase og denne serien skal ta knekken på det. Merke bedring allerede etter ei veke. Anbefalast til alle med ømfintlig hud!

Jeg bruker stort sett bare skygger fra Bare Minerals selv, men NAKED-paletten har jeg hørt utrolig mye bra om fra flere hold. Angrer kraftig på at jeg ikke kjøpte da jeg var over dammen i høst.

Gammel 09-01-12, 12:59   #160
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eg har sjefen min på ferie i USA for tida og ho fikk med ei ID-handleliste, no sendte eg akkurat melding om at NAKED også må bli med heim.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.