Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 13:57   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Det i dusjen er en enbeint krakk som skal hvile på den stangen den står stablet i nå.
Sånn lampe finner man i mange hjem. Ja, ikke akkurat hos meg, men.... Spansk senorita som de har satt åttitallsskjerm på.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 18-06-11, 18:48   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

http://www.finn.no/finn/torget/gisbo...nkode=28656993

Les teksten!

Neket er ikke aktiv  
Gammel 18-06-11, 18:56   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Les teksten!

Jaaa, og som om jeg har så mye bruk for et dårlig selvportrett av et menneske jeg ikke kjenner ....

Gammel 18-06-11, 21:45   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Les teksten!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 18-06-11, 23:34   #5
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her var det variasjoner av tre, flis og stein gitt.
Og hva i himmelens navn er det som sitter i stua?
http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=29129747

Gammel 18-06-11, 23:41   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skummel type i den stua ja.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 19-06-11, 10:26   #7
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det var noe for spesielt interesserte ja; too much for meg - det gikk jo alle veier, ble rent svimmel!

Gammel 19-06-11, 10:32   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"spesiell og særegen" er den iallefall.

Gammel 21-06-11, 14:09   #9
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Unskuld meg er det virkelig jeg som er stokk dum eller har den leiligheten kun to soverom selv om det er annonsert som 4 leilighet med tre soverom????http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=29141255

Jeg kjenner at jeg er så irritert på ubrukelige meglere for tiden at jeg bare har lyst til å skrike. Ett godt eksempel på dette er som følgende:
Lillemy01: Hei jeg ser at du har lagt ut dette huset til salgs men i annonsen står det bla bla bla Hva mener du med dett?

Mgeler: Nei jeg vet ikke ennå jeg har nettopp satt den ut..
lillemy01: Men er det ikke du som har skrevet annonsen??
megler: Jo da men jeg har ikke satt meg inn i det ennå.
Lillemy01 ok? men betyr det du krev bla bla bla
Megler : NEI NEI absolutt ikke!
Lillemy01: Hva betyr det da?!
Megler Nei det vet jeg som sagt ikke ennå

Blir virkelig gærn!!!av dette her mannen min mener jeg er altdor krav stor til disse stakkars meglerne de kan jo ikke vite alt som står i deres annonse!:ironisk:

lillemy01 er ikke aktiv  
Gammel 21-06-11, 15:07   #10
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Unskuld meg er det virkelig jeg som er stokk dum eller har den leiligheten kun to soverom selv om det er annonsert som 4 leilighet med tre soverom????http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=29141255

Det jeg fant ut da jeg kjøpte lignende var at de gjerne annonserte som 4-roms hvis det en gang i tiden var 3 soverom, som f.eks er åpnet til to. eller de skriver 4(3) roms.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 22:41   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dyreste bilen på finn!

Lur måte å legge ut bilen for salg på da, og snerten sak!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 30-06-11, 21:48   #12
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Syns det var litt ufrivillig morsomt tekst i denne anonnsen.

Pent brukt, hard seng fra IKEA. Ny eller brukt? Brukt.

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 23-06-11, 00:27   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Jeg kjenner at jeg er så irritert på ubrukelige meglere for tiden at jeg bare har lyst til å skrike. Ett godt eksempel på dette er som følgende:
Lillemy01: Hei jeg ser at du har lagt ut dette huset til salgs men i annonsen står det bla bla bla Hva mener du med dett?

Mgeler: Nei jeg vet ikke ennå jeg har nettopp satt den ut..
lillemy01: Men er det ikke du som har skrevet annonsen??
megler: Jo da men jeg har ikke satt meg inn i det ennå.
Lillemy01 ok? men betyr det du krev bla bla bla
Megler : NEI NEI absolutt ikke!
Lillemy01: Hva betyr det da?!
Megler Nei det vet jeg som sagt ikke ennå

Blir virkelig gærn!!!av dette her mannen min mener jeg er altdor krav stor til disse stakkars meglerne de kan jo ikke vite alt som står i deres annonse!:ironisk:

Den har jo tre soverom, men du må via ett for å komme til et annet ... Ellers hørtes samtalen du hadde med megler helt hinsides ut!

Gammel 23-06-11, 22:43   #14
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Oslo-idyll!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 23-06-11, 23:08   #15
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Oslo-idyll!

ÅÅÅ Min bestevenninde bodde i det huset. Den gangen ganske så nedslitt og stusselig hennes mor helt alene med to barn. Vi tillbrakte i hvertfall 3 dager i uken etter skolen med å lage oss hjemmelaget toast. Uff savner venninden sin vi har mistet kontakten nå etter at hun fyllte 16

lillemy01 er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 10:15   #16
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Oslo-idyll!

Vi bodde lenge på Voldsløkka og var på visning i nabolaget da vi ønsket oss noe større. Også i Tåsenveien, men ikke så idyllisk med rottegift rundt huset og 100 brunsnegler i hagen .

Men for en investering det hadde vært om vi investerte 3,5 mill i det området for 8 år siden . Men vi er fornøyde .

Gammel 24-06-11, 14:32   #17
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Vi bodde lenge på Voldsløkka og var på visning i nabolaget da vi ønsket oss noe større. Også i Tåsenveien, men ikke så idyllisk med rottegift rundt huset og 100 brunsnegler i hagen .

Men for en investering det hadde vært om vi investerte 3,5 mill i det området for 8 år siden . Men vi er fornøyde .

VI var også på visning i området for 7 år siden, Tåsen Hageby. F.eks en nydelig 2-roms med uinnredet kjeller (potensiale!!!) og deilig hage - til 1,8 mill. Gikk den gang for 2,750'...

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 02-07-11, 00:26   #18
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oslo-idyll!

Hm. Lurer på om jeg var på visning der for noen år siden? Eller var det en identisk en. Gikk laaaangt over takst.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 02-07-11, 20:57   #19
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kreative bilder med tekst i denne annonsen.

Morella er ikke aktiv  
Gammel 21-06-11, 14:12   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje det er fordi man kan dele av det største soverommet til to små (gjennomgang gjennom det ene da)? Ser nesten ut som om det er gjort på bildene.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.