|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleplanleggere foren dere
Da planlegger du ikke godt nok. *påstår* |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Gidder du dele litt? Ja, hva dere gjør, altså. Vi har også aktivitetskalender, og det funker, men er litt styrete hvis jeg har planlagt baking, og så orker jeg ikke den dagen likevel. Ellers gjør vi slike ting som likevel skjer, som f.eks. julegrantenning og julemarked og sånt. Andre dager plotter vi inn kino, bibliotek, lage nellikappelsin, litt julepyntgreier kanskje, pynte tre, hogge tre (i omvendt rekkefølge |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan dele litt, selv om det ikke var meg du spurte. Vi har gjort mye det samme som dere, men i tillegg, som jeg kommer på i farta: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har ikke sett exelarket mitt |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleplanleggere foren dereJeg gir kun fotogave til knertens oldemor. Hun får en fotobok med bilder over hva knerten har gjort det siste året. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleplanleggere foren dereDet er masse gode tilbud på bøker nå. Jeg handler litt på måfå på barnebøker nå, så brukes noe til julegaver og noe til bursdager nå før og etter jul.
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg også, men det er himla vanskelig å vite hva folk allerede har lest. Foreldrene mine har lest det meste før jeg har fått nyss om utgivelsen, omtrent. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Juleplanleggere foren dereFor ein fin tråd! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Juleplanleggere foren dereI år er målet å få sendt gaver til USA i god tid, slik at de faktisk kan åpne dem sammen med de andre, og ikke i februar.
Jeg savner nettbutikken til Unicef, jeg vil helst ikke støtte Frelsesarmeen.
Åh, endelig! Jeg syns den serien er helt forferdelig. De skal slutte med den på Oslo Nye også.
|
|
|
#14 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Juleplanleggere foren dereHjelpes, for en skummel tråd. Innen første desember skal vi være ute av rekkehuset og inne i eneboligen, så det blir nok ørlite kaos i desember, ja. Så kanskje vi burde gjøre noen av tingene tidlig selv om det strider mot min vanlige vrangvilje?
|
|
|
#15 |
|
nju nja njo
|
Ah, dette har jeg tenkt litt på. Forrige jul fikk hun gaver kun i helgene, men det ble mye ræl, så i år har jeg enten tenkt å kjøpe SingSang-julesettet som inneholder 24 julesanger etter hva jeg har forstått, eller så blir det ny tannkost, ny tannkremtube, hårstrikk, sokker, truser osv. Ting hun uansett ville fått, og helst kun i helgene i år også. Et tredje alternativ jeg har vurdert er å kjøpe puslespill med en-to brikker per dag.
|
|
|
#16 |
|
Kald på føttene
|
Litjpia her skal få leikekjøkken til jul, så jeg tenkte å putte litt leikemat og koppestell i adventspakkene. Det er jo fine ting å dele opp.
|
|
|
#17 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Crazy Cat Lady
|
Vesla her får blandt annet hårstrikk, strømpebukse, sokker, rosinesker (de bittesmå), votter, reflekser, Samuel og Rudy plysjfigurer fra favoritten Fugleveien 3 (Hun har allerede en Muffin), fargestifter, ny pysj på lillejulaften (tradisjonen tro, eldste har fått ny pysj lillejulaften hvert år siden hun var baby), lommelykt, tutu, Hello Kitty sammenleggbar turkopp og pepperkakeformer. Masse kjøpt på e-bay for under en tier inkl porto.
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Stor duploeske og dele opp, puslespill og dele opp, smådyr, hårspenner, hårbørste, badeand, tannbørste med fint motiv, fargestifter, lite speil.
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Juleplanleggere foren dereJeg er i gang med planlegging av gaver, og er utrolig fornøyd med å ha kommet på noe til mannen. Han er vanskelig å kjøpe til, men har en idé nå som jeg tror blir bra. Ellers er listet laget som skal krysses ut etter hvert, og forsøke å dele det litt opp økonomisk framover. |
|
|
|
![]() |
|
|