|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Blekksprut
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi har lite planer i sommer annet enn at de to eldste gutta skal en uke til besteforeldrene og så tenkte vi ta en tur til dyreparken i Kristiansand iløpet av sommeren. Der har vi aldri vært før faktisk. Er vi litt heldige med været har vi det aller best hjemme. Og så har vi jo noe veldig fint å glede oss til, for i desember reiser vi alle sammen til Mauritius og skal være en hel måned. Med det i sikte tåler jeg en "hjemmesommer" uten de helt store krumspringene
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Jeg skal til Amerika. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?1 uke i syden, ellers litt her og der hos besteforeldre. Også litt hjemme. Må male og rydde og organisere, skal kanskje plutselig kjøpe hus og selge eget etter ferien.....:veldig vill og gal: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?2 uker til Korsika i juni
|
|
|
#5 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Jeg håper vi får til en tur til Florida i slutten av juni. Vi har vel egentlig bestemt oss, men vi må liksom bare være HELT sikre.
|
![]() |
|
|