|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hva mener du om kommentaren til Madcon? | |||
| Åpenbart rasistisk |
|
47 | 18,29% |
| Uheldig og teit |
|
218 | 84,82% |
| Morsom |
|
5 | 1,95% |
| Det verste du har sett på TV.... |
|
1 | 0,39% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 257. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: «Mokkamann»
Nå må du gi deg, det er jo såååå spennende! Fant nettopp ut at kona til vokalisten i Plumbo drakk vin med manageren til Madcon i natt.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: «Mokkamann»Det går farsott på FB og twitter nå, om at Madcon kalte seg Mokkamenn før de bestemte seg for å satse internasjonalt, noen som vet om det stemmer? Og at Tshawe kalte seg selv en mokkamann på Senkveld, noen som fikk med seg det?
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg sitter med den før nevnte padden og finner lite!
|
|
|
#8 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: «Mokkamann»Bildet som taler for seg
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: «Mokkamann»Uheldig og teit
|
|
|
#11 |
|
© All rights reserved
|
For fittehølet også? Som jeg forøvrig synes er en så ille, vulgær og diskriminerende uttalelse at jeg gremmes langt inn i sjelen. Og ja: Verre enn den dårlige mokkamann"spøken". |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Deg om det.
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: «Mokkamann»Og alle hjerter gleder seg... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
~~~~~~~
|
Sv: «Mokkamann»Jeg kjenner jeg blir litt "ohff" av hele saken. Ja, det var en drita klønete og plump uttalelse, noe som skulle være "morsomt" var bare urteit. Men derfra til så å ekskalere til det ville helvete, se "respekterte" folk hive seg på som en lynsjemobb og nærmest kreve blodsutgytelse, godt hauset opp av VG m/venner, gjør at jeg ikke videre imponert over det heller.
|
|
|
#15 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: «Mokkamann»Alt dette kunne vært unngått om ikke folk hadde vært bergensrasister - og stemt på Gabrielle slik de burde!
|
|
|
#16 |
|
En Som Trener
|
Sv: «Mokkamann»Meget uheldig og teit, men litt opphauset innrømmer jeg at jeg synes det har blitt. Tenker litt på familien til Plumbo-vokalisten jeg da, for som jeg har klart å lese meg til så har han barn i skolealder, så jeg synes synd på dem i morgen.
|
|
|
#18 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: «Mokkamann»Jeg tror at Madcon ikke tok det så tungt, helt til folk begynte å bue i salen. Det var da armene til Yosef? kom inn i bildet, det var faktisk "folk flest" som ropte rasist. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Eh, de aller fleste artister jeg liker (kanskje faktisk de aller fleste artister, generelt) holder seg for gode til å synge møkkatekster (pun intended) som plumbo sine.
|
|
|
#20 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
For meg så kan de du liker synge møkkatekster, jeg disser ikke tekstene dems for det. |
|
|
|
![]() |
|
|