Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hver gang vi møtes II

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-13, 22:07   #141
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hver gang vi møtes II

Jeg kjenner jeg blir litt av dere som er så blodfans av Morten altså.

Gammel 12-01-13, 22:08   #142
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Men hvorfor kjører så mange countrylinja? :gremmes:

Gammel 12-01-13, 22:08   #143
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Hvah? Disser du Morten?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 22:09   #144
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hvah? Disser du Morten?

Se der ja.

Gammel 12-01-13, 22:09   #145
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Tror Morten må stå på den berømte laminerte lista. Fader, jeg må se og lage meg en slik liste.

Gammel 12-01-13, 22:09   #146
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Likte Kurt, Marion og Ole Paus veldig godt i dag. Magnus Grønneberg var også bra, de to siste ble veldig anonyme for meg.

Gammel 12-01-13, 22:10   #147
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Men Ole Paus var fin! :rødvinsbrisen og lettrørt:

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 22:11   #148
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Tror Morten må stå på den berømte laminerte lista. Fader, jeg må se og lage meg en slik liste.

Mannen min fikk en gang hoppet opp og grepet tak i Mortens svette håndduk da han slang den ut på en konsert vi var på. Jeg voktet den med mitt liv i flere år. (Jeg kan dog berolige MegaMie med at den nå er kastet.)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 22:12   #149
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Mannen min fikk en gang hoppet opp og grepet tak i Mortens svette håndduk da han slang den ut på en konsert vi var på. Jeg voktet den med mitt liv i flere år. (Jeg kan dog berolige MegaMie med at den nå er kastet.)

Kastet? Gå'kke an!!

Gammel 12-01-13, 22:12   #150
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Å neida. Du har vel sydd den inn i et putetrekk tenker jeg!

Gammel 12-01-13, 22:13   #151
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker Mods, men er ellers ingen Abel-fan. Dagens episode synes jeg var sånn passe og jeg likte best Ole Paus.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 22:14   #152
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fatter ikke hva som er greia med den Paus-kråka.

Gammel 12-01-13, 22:15   #153
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror jeg likte Lene Marlin best i dag jeg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 22:17   #154
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som vet når det er reprise? Jeg gikk glipp av denne episoden i dag.

Gammel 12-01-13, 22:18   #155
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Jeg så forrige lørdags episode tidligere i dag. Mulig de kjører den i morgen også?

Gammel 12-01-13, 22:20   #156
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg fatter ikke hva som er greia med den Paus-kråka.

Du kan så si, men han er i alle fall tro mot seg selv og egen sjanger.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 22:20   #157
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Jeg glemmer ikke da jeg, som 12-åring, skulle finne noe musikk å høre på mens jeg gjorde lekser. Så gjennom mine foreldres CD-stativ og fant en signert plate. Valgte den kun pga. at den var signert, hadde aldri hørt om bandet. Det viste seg å være "One eye open"-plata, og dermed var en blodfan født.

Gammel 12-01-13, 22:23   #158
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Du kan så si, men han er i alle fall tro mot seg selv og egen sjanger.

Ja. Det er Sputnik også.

Gammel 12-01-13, 22:24   #159
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Hoff... Jeg må innrømme at så langt er jeg generelt litt skuffet over denne sesongen av programmet generelt. Føler at årets sammensetning av artister er mer "ensartet" enn i fjor, om det går an å si det sånn...?

Eller kanskje det rett og slett er fordi jeg ikke er sånn superfan av Anita Skorgan (og dermed ikke ble helt "med" av å se covere av hennes sanger) og ble litt skuffet over versjonene som ble presentert av Mortens "verker" i dag...?

Jeg gir meg uansett ikke og kommer til å se på neste uke også, med nytt mot og nye forhåpninger.

Gammel 12-01-13, 22:25   #160
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

DM: TV2Bliss kl 23 i kveld også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.